Τρεις φόνοι πανεπιστημιακών που έγιναν υπουργοί!

makridis

Ο αστυνόμος Κώστας Χαρίτος επανακάμπτει στην ενεργό δράση στο νέο αστυνομικό μυθιστόρημα του Πέτρου Μάρκαρη «Σεμινάρια φονικής γραφής»

Ο ακαταπόνητος και αγέραστος αστυνόμος Κώστας Χαρίτος – με την βοήθεια του δημιουργού του, Πέτρου Μάρκαρη- επανακάμπτει … Τα νέα κατορθώματα του φιλοξενούνται στις 300 τόσες σελίδες του νέου μυθιστορήματος του συγγραφέα με τίτλο «Σεμινάρια Φονικής Γραφής» (κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Γαβιηλίδης).

Ο Μάρκαρης «στήνει» ένα (σχεδόν) οικογενειακής δομής αστυνομικό μυθιστόρημα με «χρώματα και αρώματα» πολιτικής και κοινωνικής συγκυρίας. Επιπλέον, παρέχει μεγαλύτερο βαθμό ελευθερίας αλλά και άνεσης στον ίδιο τον πρωταγωνιστή του. Του δίνει τις αναγκαίες από χρόνια ανάσες και αναπνοές προκειμένου και εκείνος να εμφανίσει τα απαραίτητα σημάδια ωριμότητας μέσα σε ένα πολύπλοκο, πολυσύνθετο και άκρως ανταγωνιστικό επαγγελματικό πλαίσιο.

Μάλιστα, ο Χαρίτος στο νέο μυθιστόρημα του Μάρκαρη είναι έστω προσωρινά -λόγω της συνταξιοδότησης του διευθυντή Γκίκα- το αφεντικό της υπηρεσίας, ενώ η σχέση του με την φυσική και την πολιτική ηγεσία είναι καλύτερη από ποτέ. Ιδιαίτερα, η χημεία του Χαρίτου ταιριάζει με εκείνη του νέου υπαρχηγού Καψίδη.

Αλλαγές, όμως, έχουμε και στο στενό επαγγελματικό αλλά οικογενειακό περιβάλλον του Χαρίτου. Η Κούλα παντρεύτηκε τον Παπαδάκη ( ο τελευταίος άλλαξε υπηρεσία), ο Βλασόπουλος πήγε στην Χαλκίδα και ήρθαν ο Δερβίσογλου ( από την Αντιτρομοκρατική) και ο Ασκαλίδης ( από τη Δίωξη Ναρκωτικών της Πάτρας). Την ίδια περίοδο, η κόρη του Χαρίτου η Κατερίνα τους ανακοινώνει ότι περιμένει το πρώτο παιδί.

Κατά τα άλλα, η Αδριανή – η σύζυγος με προνομιακό χώρο ευθύνης την κουζίνα- προετοιμάζεται για την έλευση του εγγονού…

Στο «Σεμινάρια Φονικής Γραφής» ο Μάρκαρης «παίζει» - τουλάχιστον στα δικά μας μάτια- με το φονικό χιούμορ ενός Γούντι Αλλεν (Μυστηριώδεις φόνοι στο Μανχάταν, Σφαίρες πάνω από το Μπρόντγουεϊ) και την παράδοση της μαύρης κωμωδίας (Αρσενικό και Παλιά Δαντέλα).

Όλα ξεκινούν όταν ο Κώστας Χαρίτος παίρνει την Αδριανή και περνούν την άδεια του στο Πάπιγκο. Εκεί γνωρίζουν τις τρείς συνταξιούχες, οι δύο γεροντοκόρες και η τρίτη χήρα και δένονται μαζί τους. Και στις βόλτες στα Ζαγοροχώρια και στα τραπεζώματα στην Αθήνα. Όταν επιστρέφει ο Χαρίτος στο γραφείο αρχίζει και ένα περίεργο γαϊτανάκι φόνων – φόνων που αφορούν πανεπιστημιακούς που έγιναν υπουργοί και υφυπουργοί. Τρείς φόνοι μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα… Τρείς φόνοι – ο ένας με παραθείο σε μια τούρτα, ο άλλος με σιδηρολοστό και μαχαίρι και ο τρίτος με υδροκυάνιο…

Και ο Χαρίτος καλείται να λύσει το …σταυρόλεξο και να βρει το ποιος σκοτώνει τους πανεπιστημιακούς που έγιναν πολιτικοί…

Η συνέχεια στις σελίδες του βιβλίου…

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

karteraki

Η απαίτηση ενός θαμώνα παραδοσιακού καφενείου στην Κρήτη για το βοτανικό μείγμα του ζεστού ροφήματος του έγινε στις μέρες μας premium προϊόν

apli-metavasi

«Είναι ένα πρωτότυπο μιούζικαλ για μια γενιά που μεγάλωσε με την πεποίθηση ότι ο κόσμος τής ανήκει και βρέθηκε εκτεθειμένη σ’ έναν κόσμο που δεν περίμενε», διαβάζουμε σε ένα ενημερωτικό σημείωμα για την παράσταση Απλή Μετάβαση πού έρχεται στην Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού Θεάτρου τον Φεβρουάριο του 2019

dirfis

2 πανεπιστήμια και 1 ερευνητικό κέντρο (Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών), έχοντας στο πλευρό τους μια από τις πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες, την εταιρία Μανιτάρια Δίρφυς ανέλαβαν να αναπτύξουν και να παράγουν ένα πολυδύναμο λειτουργικό τρόφιμο από μανιτάρια

timon-o-athinaios

«Ο Σαίξπηρ δεν κάνει τίποτα μικρό, αναμετριέται πάντα με κάτι πολύ μεγάλο….» σημειώνει ο Στάθης Λιβαθινός, που καταπιάνεται με ένα από τα πιο αινιγματικά και γοητευτικά έργα του μεγάλου δραματουργού, το έργο «Τίμων ο Αθηναίος»