LIVE

Σεισμός στη Σάμο

Ηλεκτρικά σενάρια για την Porsche Cayman

Porsche-718-Cayman-GTS-rear-action3456765harpi1000

Αυξάνονται συνεχώς οι πιθανότητες για επιβεβαίωση των σεναρίων που θέλουν την επόμενη γενιά της Porsche Cayman να είναι αμιγώς ηλεκτρική.

Υψηλόβαθμα στελέχη της Porsche δηλώνουν πως αυτή τη στιγμή το σενάριο μιας πλήρως ηλεκτρικής 718 Cayman είναι το πιο αρεστό μεταξύ των πιθανών εκδοχών σχετικά με το μέλλον του κεντρομήχανου sports car της Porsche. Η τελική απόφαση που θα καθορίσει την μορφή που θα έχει η Cayman αναμένεται να παρθεί εντός των επόμενων 12 μηνών.

Η γερμανική εταιρία επιθυμεί μέχρι το 2025 το 50% των πωλήσεών της να αφορά ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα. Βασικό ρόλο σε αυτό θα παίξει η Taycan που μόλις παρουσιάστηκε και είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche ενώ το 2022 είναι προγραμματισμένη η έλευση της ηλεκτρικής Macan. Με το ενδιαφέρον να στρέφεται όλο και περισσότερο στα ηλεκτρικά μοντέλα κάθε άλλο παρά απίθανο θα είναι να αποφασιστεί τελικά η στροφή της επόμενης γενιάς της 718 Cayman στην ηλεκτροκίνηση.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Lutz Meschke, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, έχει ξεκαθαρίσει πως τα ηλεκτρικά sports car είναι πλέον ένα θέμα που αφορά άμεσα την Porsche. Είναι όμως αρκετά δύσκολο η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να ξεκινήσει με ένα εμβληματικό μοντέλο όπως η 911, όμως η Cayman θα μπορούσε να αποτελέσει το πρώτο βήμα για αυτή την αλλαγή.

Σχετικές αναφορές σημειώνουν μάλιστα πως η εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές σε διάφορα είδη μπαταριών αλλά και σε τύπους αμαξωμάτων προκειμένου να υπάρχουν κάποια απτά δεδομένα πριν παρθεί η τελική απόφαση σχετικά με την μελλοντική μορφή της Cayman.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

Να δω πως θα ονομάσουν τις εκδόσεις κι αν θα βρουν ένα όνομα που δεν θα παραπέμπει ευθέως σε αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης όπως έκαναν με την Taycan (Turbos & Turbo S). Υποτιμούν τη νοημοσύνη των πελατών τους έτσι και θεωρούν ότι με αυτόν τον τρόπο θα επιβιώσουν. Ωραίο brand manager έχουν. Και σε διαφημιστικό της που παραπέμπει σε παλιότερες εποχές, γεμάτο από αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης και λάμπες πυρακτώσεως, αναφέρεται σε διαφορετικό τύπο καυσίμου (ναι, καύσιμο θεωρούν τον ηλεκτρισμό στην Porsche). Κι αν εξαιρέσεις μια φράση στο τέλος που λέει "electric soul", που θα μπορούσε να είναι και μεταφορικό, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι διαφημίζουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Προφανώς, μέχρι και οι διαφημιστικές εταιρίες των Γερμανών δεν ξέρουν πως να διαχειριστούν την ηλεκτρική εποχή. Θα πρέπει να πάνε μετανάστες από άλλες χώρες που θα τους αντικαταστήσουν όλους αυτούς αν θέλουν να πάνε μπροστά. Και άμεσα γιατί ο χρόνος τελείωσε. Κατά τα άλλα η χαρά του ρεκόρ 4πορτου ηλεκτρικού σεντάν στο ring κράτησε λίγο για την Taycan. Κάποιος άλλος το έσπασε κατά 20 δευτερόλεπτα ήδη ανεπίσημα κι ετοιμάζεται να το κάνει επίσημα. Κανένα εκ των δύο δεν είναι όχημα παραγωγής αλλά προπαραγωγής οπότε δεν είναι γνωστές οι πραγματικές δυνατότητες στα μοντέλα παραγωγής που θα εμφανιστούν σε κάμποσους μήνες στον δρόμο. Τουλάχιστον αυτό είναι καλό γιατί άνοιξε τον χορό του ανταγωνισμού στις πίστες που είναι απαραίτητος για την εξέλιξη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης