Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Λάμψη και glamour στο Concorso d’Eleganza-Villa d’Este 2019
Λάμψη και glamour στο Concorso d’Eleganza-Villa d’Este 2019
Δίνουμε το «παρών» σε μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις για κλασσικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, στο φημισμένο Concorso d’Eleganza, που διεξήχθη στον περιβάλλοντα χώρο της μαγευτικής Villa d’Este, στις όχθες της Λίμνης του Κόμο.
Η φετινή διοργάνωση ήταν αφιερωμένη στα 90 χρόνια της Villa d’Este και στα αυτοκίνητα της BMW, που αποτελεί έναν από τους βασικούς χορηγούς της συγκεκριμένης εκδήλωσης. Παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες, εκατοντάδες φίλοι της αυτοκίνησης, VIPs και επίσημοι προσκεκλημένοι βρέθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο του πολυτελούς ξενοδοχείου, θαυμάζοντας από κοντά τα μοναδικά τετράτροχα εκθέματα, συντροφιά με ένα ποτήρι σαμπάνια και με την ανάλογη μουσική υπόκρουση. Το θέμα της φετινής εκδήλωσης είχε τίτλο «Η Συμφωνία των Κινητήρων» και ο συναγωνισμός ήταν ιδιαίτερα έντονος, καθώς μεταξύ άλλων υπήρχαν one-off μοντέλα, αλλά και πρωτότυπα όπως οι Ferrari 512 S Modulo και Lamborghini Marzal. Τελικά η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από πρώην σχεδιαστές αυτοκινήτων και λάτρεις των κλασσικών αυτοκινήτων, απένειμε το κύπελλο «Coppa d’Oro» όπως και το συνολικό «Best of Show» στην Alfa Romeo 8C 2900B Berlinetta του 1937, που στο παλμαρέ της έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο και στην αντίστοιχη διοργάνωση στο Pebble Beach.
Φυσικά, υπήρχαν και άλλοι νικητές σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως η Lancia Astura Cabriolet του 1938 που σχεδιάστηκε από τον Pinin Farina, η απαστράπτουσα Lamborghini Marzal, ένα τετραθέσιο πρωτότυπο κουπέ του 1967, η Ferrari 275 GTB Competizione Berlinetta του 1967, ενώ το μοντέλο που κατέκτησε τον θαυμασμό του κοινού, όπως και τα φλας των φωτογράφων ήταν η Bugatti La Voiture Noire, που κατέκτησε το βραβείο σχεδιασμού για πρωτότυπα και concept.
Από την φετινή διοργάνωση δεν έλειψε και το ελληνικό στοιχείο, με δύο συμμετοχές στην κατηγορία «Class C», με τους Γιον Ρεϋμόνδο και Άλεξ Βαζαίο. Οι δύο ομοεθνείς μας είχαν φέρει δύο μοναδικά, πλούσια σε ιστορία μοντέλα, ένα Austin Seven 850 Beach Car και ένα Seat Nardi 750 GT, που πραγματικά εντυπωσίασαν κριτές και κοινό.
Φυσικά, υπήρχαν και άλλοι νικητές σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως η Lancia Astura Cabriolet του 1938 που σχεδιάστηκε από τον Pinin Farina, η απαστράπτουσα Lamborghini Marzal, ένα τετραθέσιο πρωτότυπο κουπέ του 1967, η Ferrari 275 GTB Competizione Berlinetta του 1967, ενώ το μοντέλο που κατέκτησε τον θαυμασμό του κοινού, όπως και τα φλας των φωτογράφων ήταν η Bugatti La Voiture Noire, που κατέκτησε το βραβείο σχεδιασμού για πρωτότυπα και concept.
Από την φετινή διοργάνωση δεν έλειψε και το ελληνικό στοιχείο, με δύο συμμετοχές στην κατηγορία «Class C», με τους Γιον Ρεϋμόνδο και Άλεξ Βαζαίο. Οι δύο ομοεθνείς μας είχαν φέρει δύο μοναδικά, πλούσια σε ιστορία μοντέλα, ένα Austin Seven 850 Beach Car και ένα Seat Nardi 750 GT, που πραγματικά εντυπωσίασαν κριτές και κοινό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα