Live από Νίρμπουργκρινγκ: Εμφατικό 1-2 της Porsche!

Live από Νίρμπουργκρινγκ: Εμφατικό 1-2 της Porsche!

Οι Μπέρνχαρντ/Μπάμπερ/Χάρτλεϊ πήραν την καρό σημαία ακολουθούμενοι από τους Λότερερ/Γιάνι/Τάντι με τη δεύτερη 919 Hybrid. Οι νικητές συμπλήρωσαν 204 γύρους ήτοι 1050km σε 6 ώρες με μ.ω.τ 175km/h!

Live από Νίρμπουργκρινγκ: Εμφατικό 1-2 της Porsche!
Βρεθήκαμε στον 6ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ που προσμετρά στο WEC, καλεσμένοι της Porsche. Μετά τη δραματική νίκη στο Μαν οι Γερμανοί ήθελαν όσο τίποτα ακόμη μια νίκη εντός έδρας αυτή τη φορά. Η αλήθεια είναι πως δύσκολα μπορεί να τους αμφισβητήσει κανείς εντός έδρας, μην ξεχνάμε πως η Στουτγάρδη όπου βρίσκεται το εργοστάσιο που φτιάχνονται οι 911, 918, Cayman, Boxster βρίσκεται σε απόσταση 400km από τη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Εμείς παραλάβαμε την υβριδική Panamera από το μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη
και την οδηγήσαμε μέχρι το Νίρμπουργκρινγκ. Βρισκόμαστε εδώ από την Παρασκευή οπότε είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε επί τρεις μέρες αυτή τη μεγάλη γιορτή.

Κλείσιμο


Κάθε αγώνας WEC που διοργανώνεται από τη FIA έχει 4 κατηγορίες:
Την LMP1 που συμμετέχουν δυο κατασκευαστές οι Porsche και Toyota με υβριδικά πρωτότυπα. Μιλάμε για ιδιοκατασκευές που αποδίδουν 900 PS (500 PS ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας, 400PS ο ηλεκτροκινητήρας) και ζυγίζουν 875kg. Ο βενζινοκινητήρας δίνει κίνηση πίσω, ο ηλεκτροκινητήρας μπροστά. Άρα είναι τετρακίνητα οχήματα όμως το ρεύμα εμπλέκεται σε συγκεκριμένα σημεία όπως η έξοδος των στροφών δίνοντας καλύτερη επιτάχυνση. ΄
Υπάρχει η κατηγορία LMP2 όπου συμμετέχουν 11 πρωτότυπα όχι υβριδικά. Εδώ έχει ομάδα και ο διάσημος ηθοποιός πολεμικών τεχνών ο Τσάκι Τσάν.




Υπάρχει η κατηγορία LM GTE Pro με επαγγελματίες και συμμετοχή κατασκευαστών
όπως: Porsche, Ferrari, Aston Martin, Ford και η κατηγορία LM GTE AM. Στις τελευταίες τρέχουν αγωνιστικά αυτοκίνητα που έχουν αντίστοιχα παραγωγής όπως οι Porsche 911 και οι Ferrari 488.



Στην εκκίνηση του αγώνα ότι είχε σταματήσει να βρέχει και δεκάδες χιλιάδες Γερμανοί στις κερκίδες έδιναν κλίμα.
Η Toyota είχε την pole position όμως το δεύτερο πρωτότυπο αντιμετώπισε στην αρχή πρόβλημα με την αντλία καυσίμου και έχασε 4 γύρους. Ο γνωστός σε όλους μας από τη F1, Καμούι Κομπαγιάσι κράτησε πίσω του τις Porsche την 1η ώρα όμως μετά αυτό ήταν αδύνατο. Οι 919 Hybrid έχοντας σαφώς ανώτερο ρυθμό καθώς διαθέτουν καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, στοιχείο καθοριστικό στο Νίρμπουργκρινγκ πέρασαν μπροστά και δημιούργησαν σταδιακά μια διαφορά που μέχρι το τέλος του αγώνα έφτασε σχεδόν τον ένα γύρο.



Στην κατηγορία LMP2 κέρδισε η ομάδα του Τσάκι Τσαν με τους Τούνγκ/Τζάρβις/Λορέντ
στην κατηγορία LM GTE Pro η Ferrari των Καλάντο, Κουίντι και στην κατηγορία LM GTE Am η Porsche των Ρέιντ/Κερόλι/Ντίνστ.



Μετά τη λήξη του αγώνα οι Γερμανοί το πανηγύρισαν έξαλλα.
Στην ομάδα της Porsche περιμένουν μέχρι τέλος Ιουλίου απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας για το μέλλον στους αγώνες. Πρέπει να θεωρείτε δεδομένη η συμμετοχή στην κατηγορία GT του WEC όπου η Porsche παγκοσμίως έχει πάνω από 600 αγωνιστικά όμως από κει και πέρα όλα είναι ανοιχτά. Formula 1 και Formula E είναι οι επιλογές που εξετάζονται από το διοικητικό συμβούλιο της Porsche με κάποιους να μην αποκλείουν τη συμμετοχή και στα δυο αυτά πρωταθλήματα. Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι υβριδικό/ηλεκτρικό και εξελίσσεται στους αγώνες.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης