LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το Toyota Prius Plug In

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το Toyota Prius Plug In

Η Plug-In διάταξη που αποσπά και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο νέο Prius ειδικεύεται στις οικολογικές επιδόσεις, την κατανάλωση η οποία είναι επίσημα στο 1 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 οι οποίες περιορίζονται στα μόλις 22 gr/km.

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το Toyota Prius Plug In
Η τέταρτη γενιά του Toyota Prius
είναι γεγονός και συνοδεύεται από μια τεχνολογικά προηγμένη έκδοση Plug In με την οποία η ιαπωνική εταιρία ποντάρει πολλά στις αναπτυγμένες αγορές της Ευρώπης τους επόμενους μήνες. 

Η Plug-In διάταξη που αποσπά και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο νέο Prius ειδικεύεται στις οικολογικές επιδόσεις, την κατανάλωση η οποία είναι επίσημα στο 1 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 οι οποίες περιορίζονται στα μόλις 22 gr/km.

Toyota-Prius_Plug-in-inter-tsiro-640
Κλείσιμο
 
Εδώ επιστρατεύονται ένας κινητήρας 1,8 λίτρων και μία μπαταρία που ανέβηκε από τα 4,4 στα 8,8 kWh. Ο συνδυασμός τους οδηγεί σε μία συνδυαστική ισχύ 122 ίππους. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί κοντά στις 5 ώρες μέσω μιας κανονικής πρίζας, αλλά μόλις 2 ώρες σε διαδικασία fast charging. Στην συγκεκριμένη έκδοση υπάρχει η δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής κίνησης για περίπου 50 km με την μέγιστη ταχύτητα σ’ αυτή την περίπτωση να περιορίζεται στα 135 km/h.
Επίσης υπάρχουν τέσσερις τύποι για την λειτουργία της υβριδικής διάταξης (ΗV Mode, EV Mode, EV City και την καινούργια Battery Charge) ενώ παράλληλα υπάρχουν και τρεις ρυθμίσεις για την οδήγηση: Normal, Power και Eco. Στα υπόλοιπα σημαντικά, η παρουσία ηλιακού πάνελ στην οροφή, η οποία μπορεί να συλλέξει ηλεκτρική ενέργεια που αντιστοιχεί σε 3 χιλιόμετρα ημερησίως (ή πάνω από 1.000 km τον χρόνο) με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.
 

Ανανέωση παρατηρείται και στο σχεδιαστικό τμήμα του νέου Toyota, με τις αλλαγές να έχουν επιφέρει και ουσία, αφού βελτίωσαν περαιτέρω την αεροδυναμική αντίσταση (στο 0,25). Βελτιώσεις συναντάμε και στην ανάρτηση με νέα αμορτισέρ και ελατήρια ώστε να βελτιωθεί το κράτημα αλλά και η άνεση, όπως διαπιστώσαμε στους Ισπανικούς δρόμους, ενώ η εμπρός αντιστρεπτική δοκός έχει πλέον μεγαλύτερη διάμετρο σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου μοντέλου.


Toyota-Prius_Plug-in-priza-tsiro-640
 

To νέο Prius θα είναι στην Ελλάδα τον προσεχή Ιούνιο και το κόστος απόκτησης του, εξαιτίας των δυσβάσταχτων φόρων στους οποίους εμπίπτουν τέτοιου είδους οχήματα, θα ανέρχεται σύμφωνα πάντα με την ελληνική αντιπροσωπεία στα 50.000 ευρώ.






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης