Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
H Kia στο... παιχνίδι της αυτόνομης οδήγησης
H Kia στο... παιχνίδι της αυτόνομης οδήγησης
Η κορεάτικη εταιρεία θα επενδύσει 2 δισ. δολάρια έως το 2018 στην ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας και θα παρουσιάσει το 2020 στην αγορά τα πρώτα οχήματα που θα μπορούν να κινηθούν αυτόνομα υπό συνθήκες.
Η πολιτεία της Νεβάδα, στα δυτικά των ΗΠΑ, ήταν η πρώτη που έδωσε το 2011 άδεια κυκλοφορίας σε αυτόνομα οχήματα για την πραγματοποίηση δοκιμών. Τη σχετική νομοθεσία εκμεταλλεύτηκε και η Kia Motors και πλέον θα μπορεί να δοκιμάζει στο δημόσιο οδικό δίκτυο το αυτόνομο ηλεκτρικό Soul.
Η κορεάτικη εταιρεία θα επενδύσει 2 δισ. δολάρια έως το 2018 στην ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας και θα παρουσιάσει το 2020 στην αγορά τα πρώτα οχήματα που θα μπορούν να κινηθούν αυτόνομα υπό συνθήκες. Επόμενος χρονικός ορίζοντας είναι το 2030, για την κυκλοφορία πλήρως αυτόνομων οχημάτων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση και σε οποιοδήποτε περιβάλλον (δηλαδή και εντός των πόλεων).
Αυτή την περίοδο η Kia εργάζεται πάνω σε τρεις τομείς: α) στην αναγνώριση άλλων οχημάτων, πεζών, πιθανών κινδύνων κλπ, β) στην κρίση, δηλαδή στη δυνατότητα του υπολογιστή να λαμβάνει ανά πάσα στιγμή τη σωστή απόφαση με βάση τα δεδομένα από τις κάμερες και τους αισθητήρες και γ) στον έλεγχο, που θα μεταφράζει τις αποφάσεις σε ανάλογο χειρισμό του αυτοκινήτου. Τα πρώτα συστήματα θα κρατούν σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (όπως κάνουν σήμερα τα Adaptive Cruise Control), θα διατηρούν το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και θα του επιτρέπουν να κάνει προσπεράσεις με ασφάλεια.
Η κορεάτικη εταιρεία θα επενδύσει 2 δισ. δολάρια έως το 2018 στην ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας και θα παρουσιάσει το 2020 στην αγορά τα πρώτα οχήματα που θα μπορούν να κινηθούν αυτόνομα υπό συνθήκες. Επόμενος χρονικός ορίζοντας είναι το 2030, για την κυκλοφορία πλήρως αυτόνομων οχημάτων, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση και σε οποιοδήποτε περιβάλλον (δηλαδή και εντός των πόλεων).
Αυτή την περίοδο η Kia εργάζεται πάνω σε τρεις τομείς: α) στην αναγνώριση άλλων οχημάτων, πεζών, πιθανών κινδύνων κλπ, β) στην κρίση, δηλαδή στη δυνατότητα του υπολογιστή να λαμβάνει ανά πάσα στιγμή τη σωστή απόφαση με βάση τα δεδομένα από τις κάμερες και τους αισθητήρες και γ) στον έλεγχο, που θα μεταφράζει τις αποφάσεις σε ανάλογο χειρισμό του αυτοκινήτου. Τα πρώτα συστήματα θα κρατούν σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (όπως κάνουν σήμερα τα Adaptive Cruise Control), θα διατηρούν το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και θα του επιτρέπουν να κάνει προσπεράσεις με ασφάλεια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα