Δοκιμάζουμε το Audi A4 Allroad

Δοκιμάζουμε το Audi A4 Allroad

Το A4 Allroad είναι το δεύτερο crossover της Audi, μετά το Α6 Allroad. Για τη δημιουργία του οι Γερμανοί δεν αρκέστηκαν στο να πάρουν ένα A4 Avant (η station wagon έκδοση) και να του φορέσουν σύστημα τετρακίνησης. Εκαναν αρκετές αλλαγές ώστε να είναι σίγουροι ότι το νέο τους μοντέλο θα είναι αρκετά ξεχωριστό. Αισθητικά διαφοροποιείται κυρίως από τα προστατευτικά πλαστικά που του δίνουν off-road δυνατότητα. Επίσης, οι Γερμανοί αύξησαν την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 180 mm και τοποθέτη

Δοκιμάζουμε το Audi A4 Allroad

Το A4 Allroad είναι το δεύτερο crossover της Audi, μετά το Α6 Allroad. Για τη δημιουργία του οι Γερμανοί δεν αρκέστηκαν στο να πάρουν ένα A4 Avant (η station wagon έκδοση) και να του φορέσουν σύστημα τετρακίνησης. Εκαναν αρκετές αλλαγές ώστε να είναι σίγουροι ότι το νέο τους μοντέλο θα είναι αρκετά ξεχωριστό. Αισθητικά διαφοροποιείται κυρίως από τα προστατευτικά πλαστικά που του δίνουν off-road δυνατότητα. Επίσης, οι Γερμανοί αύξησαν την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 180 mm και τοποθέτησαν προστατευτικές ποδιές κάτω από το αμάξωμα, ώστε να μπορεί το αυτοκίνητο να κινείται με άνεση εκτός δρόμου.





Επίσης, τροποποίησαν το ESP ώστε να αντιλαμβάνεται αυτόματα τις συνθήκες του δρόμου και να προσαρμόζεται σε αυτές. Το σύστημα τετρακίνησης που επέλεξαν οι Γερμανοί είναι φυσικά το γνωστό και επιτυχημένο Quattro, το οποίο σε φυσιολογικές συνθήκες στέλνει 60% της ροπής πίσω και 40% εμπρός. Από το A4 Allroad δεν λείπει και το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου Start-Stop, το οποίο διατίθεται μόνο στην έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Κλείσιμο
Ο κινητήρας του A4 Allroad είναι ο 2,0 TFSI, ο οποίος τοποθετείται και στο Q5. Αποδίδει 211 PS και έχει μέγιστη ροπή 35,7 kgm. Χαρίζει στο βαρύ αμάξωμα των 1.650 kg επιδόσεις GT και καταναλώνει μόλις 8,1 lt / 100 km σε μικτές συνθήκες. Αυτό το μηχανικό διαμάντι του ομίλου VW συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων είτε με ένα άλλο θαυμαστό δημιούργημα των Γερμανών, το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο S Tronic. Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το A4 Allroad στους δρόμους της Αττικής. Εκτός από τον εκπληκτικό κινητήρα, εντύπωση μας έκαναν η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, ο χώρος αποσκευών 490 lt και γενικότερα το πολιτισμένο περιβάλλον που απολαμβάνεις όταν βρίσκεσαι μέσα σ’ αυτό το αυτοκίνητο.

Το A4 Allroad είναι μια εξαιρετική πρόταση για οικογενειάρχες ή δραστήριους ανθρώπους που θέλουν χώρο και δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Επίσης, διατίθεται με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα! Τι θα μπορούσε να εμποδίσει κάποιον από την αγορά αυτού του αυτοκινήτου; Μάλλον η τιμή του, που είναι στα 38.700 ευρώ για την έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και 41.500 ευρώ για την έκδοση με το κιβώτιο S Tronic.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.984 cc
Ισχύς (PS/rpm): 211/4.300-6.000
Ροπή (kgm/rpm): 35,7/1.500-4.200
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.721/1.841/1.495 mm
Χώρος αποσκευών: 490 lt
Βάρος: 1.650 kg
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων ή S Tronic 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,9 sec
Μικτή κατανάλωση: 8,1 lt / 100 km
Εκπομπές CO2: 189 g/km
Τιμή: Από 38.700 ευρώ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης