Bugatti: Μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη προ των πυλών

Bugatti: Μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη προ των πυλών

Η Rimac αναπτύσσει νέες μπαταρίες στερεού τύπου για ενδεχόμενο μελλοντικό αμιγώς ηλεκτρικό hypercar της Bugatti.

Bugatti: Μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη προ των πυλών
Η Bugatti παρουσίασε την Tourbillon -η οποία αντικατέστησε τη Chiron- ταράσσοντας για ακόμη μία φορά την παγκόσμια Αυτοκινητοβιομηχανία και θέτοντας ξανά νέα δεδομένα στην ολιγάριθμη ελίτ οχημάτων αυτής της κατηγορίας.

ο γεγονός ότι η εταιρεία που ίδρυσε ο Ετόρε Μπουγκάτι (φωτογραφία κάτω) έχει συνδεθεί με τη Rimac εντός του Ομίλου Volkswagen, καθώς έχει δημιουργηθεί ο Όμιλος Bugatti Rimac. Θυμίζουμε ότι επικεφαλής του είναι ο Μάτε Ρίματς, ο ιδρυτής της κροατικής εταιρείας.

Αυτό δημιουργεί νέα δεδομένα για την ιστορική εταιρεία. Ποια είναι αυτά; Να πέσει το ύστατο «κάστρο» της Αυτοκινητοβιομηχανίας. Δηλαδή να εξελιχθεί και να παρουσιαστεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό hypercar τής Bugatti.

Βεβαίως κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο, όχι μόνο για την ιστορία της αλλά και σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία των μπαταριών που θα πρέπει να διαθέτει ένα τέτοιο όχημα.  
Σύμφωνα με τον Νούρντιν Πίταρεβιτς, Επιχειρησιακός Διευθυντής και μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της Pimac Technology, στον Όμιλο Bugatti Rimac έχουν ξεκινήσει ήδη την εξέλιξη μπαταριών στερρού ηλεκτρολύτη, με απώτερο σκοπό να τοποθετηθούν στο πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Bugatti.

Όπως είπε ο Πίταρεβιτς αυτό θα μπορούσε να παρουσιαστεί μετά το 2030. Επίσης, αποκάλυψε ότι η τεχνολογία βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξής της.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με τους ανθρώπους της ProLogium Technology και με ειδικούς υλικών τής Mitsubishi, με στόχο τη λεγόμενη βιομηχανική ωρίμανση της τεχνολογίας και την εμπορική αξιοποίηση προς το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.

Στελέχη της Rimac εκτιμούν ότι οι μπαταρίες στερεού τύπου μπορούν να προσφέρουν έως και 30% περισσότερη ενέργεια σε σύγκριση με τις υπάρχουσες τύπου ιόντων λιθίου ή νικελίου μαγγανίου κοβαλτίου.

Καλύπτουν επιπλέον βασικές απαιτήσεις, όπως η υποστήριξη οχημάτων με πολύ μεγάλη ισχύ, αυξημένη αυτονομία αλλά και αυξημένη παρεχόμενη ασφάλεια, ακόμη και σε ακραία σενάρια θερμικής καταπόνησης.Η σχετική τεχνολογία θα παρέχεται από τη Rimac. Μάλιστα, εφόσον την εξελίξει και τη εφαρμόσει αποτελεσματικά, αυτές οι μπαταρίες δεν θα περιοριστούν στην Bugatti ή στον ευρύτερο Όμιλο Volkswagen αλλά θα προμηθεύουν και άλλους κατασκευαστές, όπως η BMW, για παράδειγμα.

Όπως έχει γίνει γνωστό, στελέχη της έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να τις προμηθεύονται για να τις τοποθετούν στα δικά τους μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης