Με το νέο Micra να έχει ήδη παρουσιαστεί, ο βρετανικός Τύπος βρέθηκε απέναντι στον επικεφαλής προϊόντων της Nissan Ευρώπης, Κριστόφ Αμπλάρ και τον ρώτησε σχετικά με το αν θα το δούμε και ως hot-hatch. Ενδεχόμενο που ο άνθρωπος της εταιρείας δεν απέκλεισε:

Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το νέο Micra μπορεί να υποστηρίξει ισχυρότερα ηλεκτρικά μοτέρ και μια πιο σπορ ανάρτηση. Το έχουμε ήδη δει να συμβαίνει με το Alpine A290.
Οι κύριες διαφορές του A290 με το Renault 5 και κατ’ επέκταση με το Nissan Micra είναι στην ιπποδύναμη. Ο ηλεκτροκινητήρας του γαλλικού hot-hatch έχει μέγιστη ισχύ 220 ίππων στην έκδοση GTS, δηλαδή 70 άλογα παραπάνω από το Micra. Επιπλέον, έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, μεγαλύτερους τροχούς, ισχυρότερα φρένα και σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση.