
H bwin κάνει τζάμπολ με το Final 4 Predictor που μοιράζει €50.000 μετρητά*, με δωρεάν συμμετοχή! Οι σωστές προβλέψεις κερδίζουν.
Στο RZ 350e που είναι εισαγωγική έκδοση, η αυτονομία είναι η κορυφαία που θα συναντήσει κανείς στη γκάμα του, αφού θα μπορεί να διανύσει έως 575 χλμ. Ψηλότερα στη λίστα του νέου RZ θα βρούμε το RZ 500e το οποίο θα κινείται χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 380 ίππους, που βοηθούν το ιαπωνικό crossover να ολοκληρώσει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία του ανακοινώνεται στα 500 χλμ.
Η νέα έκδοση στη γκάμα είναι και η κορυφαία, αυτή που αποτελεί και την μεγαλύτερη είδηση. Αναφερόμαστε στο RZ 550e F Sport του οποίου τα ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά 408 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η αυτονομία του είναι η μικρότερη όλων, αφού μπορεί να διανύσει έως 450 χλμ.
Το προηγμένο steer-by-wire που θα μπει στο νέο RZ συνεργάζεται με ένα yoke τιμόνι, με την ακρίνα στροφής να περιορίζεται στις 200 μοίρες, που σημαίνει πως ένας ολόκληρος κύκλος στροφής θα ολοκληρώνεται με μόλις μία περιστροφή. Το καινούργιο EV των Ιαπώνων θα είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη με steer-by-wire, το οποίο η Toyota ονομάζει One Grip και υπόσχεται να το προσφέρει και στο bZ4X.
Η άλλη σημαντική τεχνολογία που έρχεται στο νέο RZ, αλλά θα τη δούμε μόνο στο κορυφαίο RZ 550e F Sport, είναι η προσομοίωση κιβωτίου σε συνδυασμό με τον τεχνητό ήχο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η Lexus το ονομάζει Interactive Manual Drive και δηλώνει πως θα αυξήσει τη συμμετοχικότητα του οδηγού, προσφέροντας μία σπορ αίσθηση, αλλά και οδηγική ικανοποίηση.