Ακόμη πιο πολυτελής η νέα Mercedes-Benz V-Class

Ακόμη πιο πολυτελής η νέα Mercedes-Benz V-Class

Η Mercedes-Benz θέτει ξεκάθαρα τις βάσεις για τη μετατροπή της V-Class σε ένα από τα σημαντικότερα οχήματα στην κατηγορία του.

230726172528_Mercedes-Benz-V-Class-2023_I
V-Class, V-Class «Marco Polo», EQV, Vito, eVito: Πέντε παραλλαγές στο ίδιο μοντέλο της Mercedes-Benz. Ένα πολυτελές, πολυχρηστικό οικογενειακό αυτοκίνητο και όχημα μεταφοράς επιβατών, ένα ποιοτικό και σκληροτράχηλο βαν για τον επαγγελματία, αντιστοίχως.

Η γερμανική εταιρεία επανασχεδίασε το μοντέλο κάνοντάς το να είναι πιο σύγχρονο από ποτέ στην ως τώρα εμπορική πορεία του. Είναι η δεύτερη φορά που ανανεώνεται η παρούσα γενιά του (η τρίτη κατά σειρά), η οποία παρουσιάστηκε το 2014.

Κλείσιμο
Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος γιατί οι άνθρωποι της Mercedes-Benz δεν εξέλιξαν και δεν παρουσίασαν την καινούργια, καθώς έχουν περάσει εννέα χρόνια έκτοτε. Ο λόγος είναι ότι τους πρόλαβαν οι εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση και η αλλαγή του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου (τουλάχιστον) μέχρι το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, έκανε τα στελέχη της να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο της V-Class και τη θέση της εντός της γκάμας των μοντέλων της. Αυτό που έχει αποφασιστεί ορίζεται από την παρουσίαση της καινούργιας πλατφόρμας «VAN.EA» («Van Electric Architecture»). Αυτή θα αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία των μελλοντικών αμιγώς ηλεκτροκίνητων βαν της Mercedes-Benz και η εξέλιξή της αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026.

Σε όλες τις εκδόσεις του επανασχεδιασμένου μοντέλου διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα πολυμέσων «MBUX», κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα Vito και eVito. Επίσης, στην κονσόλα υπάρχει επιφάνεια ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου και διαφορετικοί χρωματισμοί για τον εσωτερικό φωτισμό, οι οποίοι φτάνουν τους 64 σε αριθμό στη V-Class «Marco Polo».



Μιας και αναφερθήκαμε σε αυτή, που είναι η εκδοχή για όσους πραγματοποιούν συχνά εκδρομές στην ύπαιθρο, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz προσπάθησαν να δώσουν έναν ακόμα πιο πολυτελή χαρακτήρα σε σχέση με πριν, αλλά και να έχουν οι επιβάτες την αίσθηση ότι βρίσκονται στο σπίτι τους.


Η επανασχεδιασμένη V-Class στις επιβατικές εκδόσεις της θα διατίθεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων μέγιστης απόδοσης 163 ίππων, 190 ίππων και 239 ίππων αντίστοιχα. Επίσης, οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν είτε την πισωκίνητη είτε την τετρακίνηση έκδοση («4Matic»).

Στη «Marco Polo» διατίθεται και με τον ντίζελ των 1,7 λίτρων μέγιστης ισχύος 102 ίππων και 136 ίππων αντίστοιχα.

Το Vito εφοδιάζεται και με τους δύο πετρελαιοκινητήρες και σε όλες τις υπόλοιπες εκδοχές μέγιστης ιπποδύναμης, πλην της κορυφαίας των 239 ίππων.


Τέλος, η EQV και το eVito, δηλαδή οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της επιβατικής και της επαγγελματικής εκδοχής, αντίστοιχα, διατίθενται σε δύο επιλογές αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών τους: 66 kWh (ονομαστική, 60 kWh πραγματική) και 100 kWh (ονομαστική, 90 kWh πραγματική). Η μέγιστη ισχύς είναι 204 ίπποι και στις δύο περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης