Η Maserati βάζει στον πάγο τις μπαταρίες solid state

Η Maserati βάζει στον πάγο τις μπαταρίες solid state

Παρόλο που πολλοί βλέπουν τις μπαταρίες solid state άμεσα συνδεδεμένες με το μέλλον της ηλεκτροκίνησης η Maserati θεωρεί πως ακόμα η τεχνολογία τους δεν είναι έτοιμη για να υποστηρίξει μοντέλα υψηλών επιδόσεων.

Maserati_electric__3_
Η Maserati έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης καθώς με την βοήθεια του Ομίλου Stellantis κατάφερε να κατασκευάσει την Granturismo Folgore. Το συγκεκριμένο supercar είναι από τα πιο εντυπωσιακά της κατηγορίας έχοντας εκρηκτικές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα.
Ο λόγος που έχουν επιτευχθεί οι συγκεκριμένες επιδόσεις είναι η τοποθέτηση ενός τρίτου ηλεκτροκινητήρα με τεχνολογία Formula E, με τη συνολική απόδοση του μοντέλου να εκτοξεύεται στους 761 ίππους. Για να βγάλει τη μέγιστη αυτή απόδοση χρησιμοποιεί μια μεγάλη μπαταρία λιθίου τοποθετημένη στο πάτωμα χωρητικότητας 92,5 kWh με κορυφαία ταχύτητα απόκρισης.
Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτου ανυπομονούν να έρθει η στιγμή της χρήσης μπαταριών ξηρού τύπου (Solid State), ωστόσο η Maserati για την ώρα βρίσκεται απέναντι σε αυτήν την τεχνολογία. Οι μπαταρίες Solid State έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι ελαφρύτερες, μικρότερες σε διαστάσεις και πιο ασφαλής από τις μπαταρίες λιθίου, κάτι που σημαίνει ότι με την άφιξή τους θα λυθεί ένα σημαντικό πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που είναι το βάρος.
Ενώ όμως το βάρος είναι εξαιρετικά σημαντικό, ένας άλλο παράγοντας είναι εκείνος που κάνει διστακτικούς τους ανθρώπους της Maserati. Οι μπαταρίες Solid State δεν μπορούν να φτάσουν την ταχύτητα αποφόρτισης των μπαταριών λιθίου, κάτι που σημαίνει ότι για τα αυτοκίνητα επιδόσεων δεν θα είναι σε θέση να παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες.
Όπως λέει ο ίδιος ο Davide Danesin, επικεφαλής της Maserati: «Οι μπαταρίες Solid State, έχουν καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο, αλλά ο χρόνος αποφόρτισής τους δεν είναι αρκετά γρήγορος για να παρέχει ενέργεια σε τρεις ηλεκτροκινητήρες με την επιθυμητή απόδοση». Από ότι φαίνεται λοιπόν η Maserati δεν θα είναι η πρώτη εταιρεία του Ομίλου Stellantis που θα χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης