Χαμός με το Renault R5 Turbo 3E

Χαμός με το Renault R5 Turbo 3E

Η Renault μάς προϊδέασε με ένα ακόμα ξεχωριστό όχημα που θα παρουσιάσει στο Παρίσι και θα προορίζεται για ντρίφτ.

220922110401_Renault-R5-TURBO-3E_II
Το R5 Turbo 3E είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα το οποίο τιμά τα 50 χρόνια από την παρουσίαση του Renault 5, του δημοφιλούς supermini.

Το R5 Turbo 3E διακρίνεται για το σχήμα του αμαξώματός του το οποίο παραπέμπει σαφώς σε αυτό του μοναδικού Renault 5 Turbo που άφησε εποχή, τόσο μεταξύ των λεγόμενων hot hatches όσο και στις ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Το R5 Turbo 3E είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Διαθέτει κίνηση στον πίσω άξονα στον οποίο υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε τροχό εκεί, που έχουν μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 375 ίππους και μέγιστη ροπή 700 Nm. Οι μπαταρίες του, τύπου λιθίου ιόντων, έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 42 kWh οι οποίες μπορούν να φορτίσουν σε διάστημα έως δύο ωρών σε παροχή 380V/32A.



Σύμφωνα με τη Renault, πρόκειται για ένα αγωνιστικό όχημα το οποίο προορίζεται για ντρίφτ. Η ονομασία «Turbo» είναι τιμής ένεκεν καθώς δεν ανταποκρίνεται στη μηχανολογική πραγματικότητα. Το αυτοκίνητο έχει rollbar εγκεκριμένο από τη FIA και διαθέτει σύστημα Drift Mode. Επίσης, διαθέτει αγωνιστού τύπου χειρόφρενο και προκαθορισμένες θέσεις για την τοποθέτηση έως και 10 μικρών καμερών, εντός και εκτός του οχήματος, για να καταγράφει ο οδηγός την πορεία του.

Το R5 Turbo 3E ζυγίζει 1.500 κιλά, από τα οποία τα 980 κιλά αφορούν στο αυτοκίνητο καθαυτό και τα 520 κιλά στις μπαταρίες του. Αναφορικά με τις επιδόσεις του, επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης