Η ιαπωνική εταιρεία επεμβαίνει στο αγαπημένο μας roadster μοντέλο, βελτιώνοντάς το σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά.
Πιο συγκεκριμένα, το αναβαθμισμένο MX-5 ενσωματώνει πλέον την τεχνολογία Kinematic Posture Control (KPC) που συμπληρώνει την λειτουργία της ανάρτησης.
Όταν το κινείται με σχετικά υψηλή ταχύτητα ή με μεγάλη πλευρική επιτάχυνση (g) σε μία στροφή, το σύστημα αναγνωρίζει την διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους δύο πίσω κινητήριους τροχούς και επεμβαίνει φρενάροντας τον πίσω εσωτερικό τροχό. Αποτέλεσμα είναι να περιορίζεται η ταλάντωση στο πίσω μέρος του αμαξώματος, εξαλείφοντας την τάση ανύψωσης (lift).

Η επέμβαση του συστήματος γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε η λειτουργία του συστήματος να περνά ανεπαίσθητα στον οδηγό. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα torque vectoring.

Η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει καμία αλλαγή στον κινητήρα και στα μηχανικά μέρη του Mazda MX-5, το οποίο στη χώρα μας προσφέρεται με έναν τετρακύλινδρο 1.500αρη βενζινοκινητήρα 132 PS, αλλά και έναν δίλιτρο με 184 PS
.

Μια από τις ελάχιστες περαιτέρω αλλαγές, αφορούν τη διεύρυνση της χρωματικής παλέτας με την επιλογή Quartz Metallic , αλλά και την προσθήκη της νέας δερμάτινης επένδυσης Nerracotta Nappa στο εσωτερικό.