Η Delta Evo Martini Racing έχει διάσημες ρίζες

Η Delta Evo Martini Racing έχει διάσημες ρίζες

Η επιστροφή της αγαπημένης Lancia Delta Integrale, φέρει την υπογραφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Miki Biasion.

210721153333_Deltona-2_1000x600

Ένα από τα αγωνιστικά μοντέλα που έγραψαν τη δική τους ιστορία στα ράλι, ήταν φυσικά η Lancia Delta Integrale, με την οποία ο Biasion έγινε περισσότερο γνωστός στους φίλους του σπορ, και στην Ελλάδα, χάρη στη συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις.

Πλέον, ο δις Παγκόσμιος ακολουθεί άλλους δρόμους, όντας επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της εταιρείας Italia Motor Sport, η οποία ειδικεύεται σε ανακατασκευές και αναπαλαιώσεις της Delta Integrale. Πέραν όμως αυτού, ο Miki είχε σαν όνειρο να δημιουργήσει και πάλι μία ιδιαίτερη έκδοση του ιταλικού μοντέλου, κάτι που όπως φαίνεται παίρνει σάρκα και οστά. Σε αυτό, επίσης πολύτιμη βοήθεια παρέχει και ο Bruno Cena, ο οποίος διετέλεσε υπεύθυνος του προγράμματος «Delta» όταν εργαζόταν στην Lancia.


Κλείσιμο
Η Delta Evo Martini Racing, όπως και θα ονομάζεται το συγκεκριμένο μοντέλο, θα παραχθεί σε μόλις 8 αντίτυπα, εκ των οποίων τα 3 μέσα στο 2021, με κάθε ένα από αυτά να φέρει την αντίστοιχη πιστοποίηση του ίδιου του Biasion, αλλά και της Martini.

Η βάση για την κατασκευή του φιλόδοξου αυτού πρότζεκτ θα είναι η Delta Integrale Evo, με το πλαίσιό της να δέχεται τις απαραίτητες, μέσω θερμικής επεξεργασίας, ενισχύσεις, ενώ ανάλογες επεμβάσεις υπάρχουν στις πόρτες και στην οροφή. Επίσης, η ανάρτηση έχει δεχθεί ανάλογες αλλαγές, με την τοποθέτηση ρυθμιζόμενων μηχανικά αμορτισέρ της Bilstein (10 θέσεις) και ενισχυμένων σινεμπλόκ, όπως και η μετάδοση με το κιβώτιο να διαθέτει κοντύτερες σχέσεις και ενισχυμένο συμπλέκτη.

Φυσικά, και τα φρένα έχουν δεχθεί τις απαραίτητες βελτιώσεις, με δίσκους Brembo 332 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω, ενώ τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 είναι τοποθετημένα σε τροχούς 18 ιντσών. Ανάλογες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα της Sparco.

Αλλά η «μαγεία» της Delta Evo Martini Racing κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό, όπου φιλοξενείται ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος και υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ο οποίος σύμφωνα με τον Biasion αποδίδει ισχύ 220 PS, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη ρύθμιση Sport, χάρη στην οποία η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 340 PS. Τέλος, να αναφερθεί ότι η τιμή του κάθε μοντέλου θα κυμαίνεται από 250.000 έως 300.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης