PROTOTHEMA

Κόσμος

Δείτε τα νέα επίμαχα tweets

Νέα απειλή Τραμπ κατά Β. Κορέας: Λυπάμαι, μα μόνο ένα πράγμα θα λειτουργήσει με εσάς

Νέα απειλή Τραμπ κατά Β. Κορέας: Λυπάμαι, μα μόνο ένα πράγμα θα λειτουργήσει με εσάς

Γράφοντας, ξανά στο twitter, ότι πολλά χρόνια διπλωματίας δεν κατάφεραν να εξουδετερώσουν το καθεστώς, υποδεικνύει ότι «μόνο μια πρακτική θα μπορούσε να δώσει λύση»

Νέα απειλή εξαπολύει ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ κατά της Βόρειας Κορέας. Γράφοντας, ξανά στο twitter, ότι πολλά χρόνια διπλωματίας δεν κατάφεραν να εξουδετερώσουν το καθεστώς, υποδεικνύει ότι «μόνο μια πρακτική θα μπορούσε να δώσει λύση», υπονοώντας ότι η Αμερική είναι προετοιμασμένη για την αυξημένη πιθανότητα μιας ένοπλης σύγκρουσης. 



Απαντώντας στην επιθετική στάση του Κιμ Γιονγκ Ουν γράφει στο twitter: «Λυπάμαι, μα μόνο ένα πράγμα θα λειτουργήσει». 

Δείτε τα νέα επίμαχα tweets του αμερικανού προέδρου 


Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

μιστερ χ08/10/201715:41

πια κορεα ρε η ρωσια εχει τη κουβα αμα θελουν ισοπεδονουν την αμερηκη θα το κανουν βαζουν την κορεα επιτηδεσ

Απάντηση
Τουιτάρει ανελέητα08/10/201714:44

Ο τύπος ανακοινώνει την πολιτική του μέσω τουίτ. Οι πολίτες της Αμερικής μαθαίνουν την πολιτική του μέσω τουίτ. Ο κόσμος μαθαίνει για το πώς σκέφτεται μέσω τουίτ. Τα παίρνει από το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ή έχει επενδύσει σε αυτό;

Απάντηση
μια χαρα παμε στο Ελλαντα μας απο λογικη 08/10/201700:41

καθονται και σχολιαζουν και λενε ολη την ωρα οτι εχουμε "2017" και το θεωρουν ως κατι προχωριμενο και προοδευτικο.Αυτοι εδω πανε για 3ο ΠΠ και υπαρχουν ζωα που παρουσιαζουν την εποχη που ζουμε ως αυτα που πρωτοειπα ...!!!!Εχουν δει καθολου τι γινεται εξω απο το σπιτι τους?!!!

Απάντηση
GA07/10/201723:41

ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΜΗ ΤΑ ΦΟΒΑΣΑΙ

Απάντηση
Μια άλλη οπτική08/10/201712:48

μάλλον ζεις σε άλλο πλανήτη ή δεν έχεις καταλάβει ακόμα ότι ο κόσμος άλλαξε και αλλάζει. Στρατιωτικά υπάρχουν αυτή τη στιγμή 3 χώρες(ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα) που με πάτημα κουμπιού μπορούν όχι μόνο να καταστρέψουν τις άλλες δύο αλλά τον πλανήτη ολόκληρο 5 φορές. Υπερδύναμη ΗΠΑ λοιπόν ήταν κάποτε, εδώ και καιρό ισχύει η ισορροπία του τρόμου. Οικονομική υπερδύναμη ΗΠΑ ήταν κάποτε, τώρα πάνε ολοταχώς για την τρίτη θέση με πρώτη την ΕΕ και δεύτερη είδη την Κίνα, μια απλή σύγκριση των ΑΕΠ φτάνει, η μια ματιά γύρω σου και αν δεις πολλά αμερικάνικα προϊόντα να μου το πεις. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι οι φίλοι μας οι αμερικάνοι δεν μπορούν να αποδεχτούν και να χωνέψουν αυτή την εξέλιξη και ας το παίζουν ακόμη πλανητικοί χωροφύλακες. Πιό επικίνδυνο όμως ακόμα είναι, ο φασιστοειδής καφρίλος Τραμπ και τα ανάλογα στέκια των ΗΠΑ να ξεκινήσουν βλακωδώς, για να επαναφέρουν τα πράγματα εκεί που αυτοί θα ήθελαν να είναι, μια πολύ επικίνδυνη για την γη ολόκληρη περιπέτεια. Αν δεν το κατάλαβες ακόμα, ήδη ο υπόλοιπος κόσμος ΌΛΟΣ αρχίζει να αντιδρά στις όποιες ενέργειες των ΗΠΑ σ αυτή την κατεύθυνση.

Απάντηση
καλά 08/10/201712:10

μην φας, μόνο αμα αργήσω φάε.

Απάντηση