Πανδημία: Πόσο υλιστές και καταναλωτικούς μας έκανε – Η απάντηση θα σας εκπλήξει
Κολλημένοι σε μια οθόνη μέσα στα lockdown επιδοθήκαμε σε ατελείωτο e-shopping σωστά; Λάθος μας απαντούν βρετανοί ερευνητές που υποστηρίζουν ότι η πανδημία μας έκανε λιγότερο καταναλωτικούς. Ας δούμε τι ακριβώς ισχύει
ygeiamou.gr team
Στην αρχή της πανδημίας, με το φοβο των επικείμενων lockdown εν όψει, επικράτησε μια επιτακτική ανάγκη για ψώνια συγκεκριμένων ειδών από το σούπερ μάρκετ. Κάπως έτσι τα ράφια άδειασαν από χαρτί υγείας, ζυμαρικά και αντισηπτικά. Στη συνέχεια η λίστα των αγορών άλλαξε καθώς μετρούσαμε τις μέρες εγκλεισμού, και συμπληρώθηκε με διάφορα γκάτζετ, ηλεκτρικές συσκευές, ακόμη και κατοικίδια τα οποία έγιναν ιδιαίτερα δημοφιλή.
Σύμφωνα με την Olaya Moldes Andrés λέκτορα marketing στο Πανεπιστήμιο του Cardiff παρότι οι συνθήκες της πανδημίας όπου κυριαρχεί το στρες, η διαρκής ανησυχία και η μοναξιά φαίνεται ότι είναι ευνοικές για την αύξηση της ροπής προς τον καταναλωτισμό, εντούτοις σε έρευνα την οποία διεξήγαγε μαζί με την ερευνητική της ομάδα στο Ηνωμένο Βασίλειο, διαπιστώθηκε ότι συνέβη μάλλον το αντίθετο.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μέσω του NBG Business Seeds, η Τράπεζα είναι δίπλα στις επιχειρήσεις, σε κάθε βήμα, προσφέροντας όχι μόνο χρηματοδότηση, αλλά και την απαραίτητη υποστήριξη, εργαλεία και δικτύωση.