Chanel: Live η νέα συλλογή - «Μούσα» του catwalk η Gigi Hadid
Διάσημα μοντέλα και μη περπατούν στην πασαρέλα 340 μέτρων του Grand Palais για το σόου της συλλογής Chanel Fall 2020
Ενας από τα μεγαλύτερους γαλλικούς Οίκους Μόδας, που ακούει στο όνομα Chanel, παρουσιάζει τη νέα συλλογή σε ένα μεγαλειώδες σόου, σε ασπρόμαυρους τόνους με λέξη «κλειδί» την απλότητα.
Διάσημα μοντέλα και μη περπατούν στην πασαρέλα 340 μέτρων του Grand Palais για το σόου της συλλογής Chanel Fall 2020, αναμειγνύοντας στοιχεία της ζωής του Coco Chanel με αυτά των σύγχρονων Γαλλίδων.
Η Βιρζινί Βιάρ είναι η πρώτη γυναίκα που κρατά το τιμόνι της Chanel μετά την Κοκό Σανέλ και φέτος επέλεξε να αφήσει τα μοντέλα να περπατήσουν στην πασαρέλα ελεύθερα και με «γαλήνη», όπως η ίδια σημειώνει στη Vogue. Το σόου άνοιξαν οι Vittoria Ceretti και Rianne Van Rompaey με μαύρο σύνολο και μέντα αντίστοιχα. «Μούσα» του catwalk η Gigi Hadid που λαμβάνει άκρως θετικά σχόλια για την επιλογή του κορυφαίου οίκου. Η Chanel στη νέα της εποχή ίσως θέλει να υιοθετήσει μια λιγότερο προσωποκεντρική ταυτότητα. Μιλάμε, άλλωστε, για έναν οίκο μόδας που δίνει 25 εκατομμύρια για την ανακαίνιση του Grand Palais και την αναστύλωση της Notre Dame.
Η Βιάρ ξεκίνησε να εμφανίζεται στο τέλος κάθε πασαρέλας μόλις τον Μάιο του 2018 στο Παρίσι. Η πρώτη φορά που υποκλίθηκε μαζί με τον Λάγκερφελντ ήταν στο τέλος της Cruise 2019. Στο σόου υψηλής ραπτικής της Chanel τον Ιανουάριο εμφανίστηκε μόνη της. Τότε είχε αιτιολογήσει την απουσία του Κάιζερ υιοθετώντας τη ρητορική της υπερκόπωσης. Στυλιστικά έχει επιλέξει το χαρακτηριστικό look των ροκ γυναικών στο Παρίσι με τις πυκνές αφέλειες, το μαύρο μολύβι στα μάτια και τα μαύρα skinny ρούχα.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.