Δείτε τι σκαρφίστηκαν για να μην πληρώσουν το επιπλέον βάρος των αποσκευών τους στην Air Scoot
Δύο νεαροί από το Σαν Φρανσίσκο θα έπαιρναν την πτήση από Σιγκαπούρη προς Σίδνεϊ με την αεροπορική εταιρεία Scoot, αλλά οι υπάλληλοι της εταιρείας τους ζήτησαν να πληρώσουν 130 δολάρια για το επιπλέον βάρος των αποσκευών τους. Οι νεαροί όμως είχαν αντίθετη άποψη...
Μια μάλλον ασυνήθιστη λύση βρήκαν δύο νεαροί από το Σαν Φρανσίσκο, που ήταν στην αίθουσα ελέγχου στο αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης με προορισμό το Σίδνεϊ, όταν οι υπάλληλοι της αεροπορικής εταιρείας Scoot, με την οποία ταξίδευαν, τους ζήτησαν να πληρώσουν 130 δολάρια για το επιπλέον βάρος των αποσκευών τους.
Οι δύο επιβάτες αρνήθηκαν να πληρώσουν το ποσόν και αμέσως μετά έβγαλαν τα ρούχα τους από τις βαλίτσες και τα φόρεσαν με πρωτότυπο τρόπο! Έδεσαν τα τζιν παντελόνια τους γύρω από το λαιμό τους, φόρεσαν τις μπλούζες τους την μία επάνω στην άλλη, έβαλαν τα σόρτς τους πάνω από το παντελόνι τους και τέλος, φόρεσαν τα καπέλα τους το ένα επάνω στο άλλο!
Κλείσιμο
Οι έκπληκτοι υπάλληλοι του αεροδρομίου δήλωσαν στους νεαρούς ότι για να μην επιβαρυνθούν το ποσόν των 130 δολαρίων θα πρέπει και μέσα στο αεροπλάνο να εξακολουθούν να φορούν τα ίδια ρούχα.
Ένας από τους συνεπιβάτες των δύο νεαρών τους φωτογράφισε και ανέβασε την αστεία φωτογραφία στο Reddit, όπου φυσικά έγινε viral! Τα σχόλια των χρηστών ήταν πολλά και υπερ των δύο νεαρών. Κάποιος έγραψε ότι είχε κάνει και ο ίδιος ακριβώς το ίδιο στο παρελθόν, για να μη πληρώσει το επιπλέον βάρος των αποσκευών του, ενώ άλλος χρήστης έγραψε ότι για μερικά παραπάνω κιλά οι αεροπορικές εταιρείες δεν θα έπρεπε να χρεώνουν τους επιβάτες. Ο χρήστης έγραψε ότι τότε θα έπρεπε να χρεώνουν και τους επιβάτες ανάλογα με το βάρος τους!
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.