Το Ισραήλ ενημερώνει μέσω του «Υο» για τις ρουκέτες
Την καινούρια εφαρμογή που κάνει θραύση σε tablets και smartphones χρησιμοποιεί το υπουργείο Άμυνας, που έχει δημιουργήσει τον ειδικό λογαριασμό «Red Alert Israel»
Ακόμα και την εφαρμογή «Yo» που κάνει θραύση σε tablets και smartphones έχει «επιστρατεύσει» το Ισραήλ, που την χρησιμοποιεί ώστε να ενημερώνει έγκαιρα τους χρήστες όταν δέχεται επίθεση από ρουκέτες.
Η εφαρμογή, που είναι σχετικά καινούρια στον κόσμο του Διαδικτύου, συνίσταται στη μία και μόνο «λέξη», από την οποία πήρε και το όνομά της: «Yo» είναι το μόνο που μπορεί να στείλει ο χρήστης. Αν αναρρωτιέστε πώς βγαίνει νόημα, οι χρήστες συνεννοούνται και ερμηνεύουν το επιφώνημα, αναλόγως με τον αποστολέα και τη χρονική στιγμή που αποστέλλεται ή λαμβάνεται το μήνυμα.
Αν δηλαδή δεις στο λογαριασμό σου «Υο» από τον λογαριασμό «Red Alert: Israel», τότε πρόκειται για προειδοποίηση για ρουκέτες, όπως αναφέρει δημοσίευμα του ΒΒC.
Ειδικότερα, χρήστες του Yo που «ακολουθούν» μέσω της εφαρμογής το RedAlertIsrael θα λαμβάνουν ειδοποίηση μέσω αυτής όταν εντοπίζονται εκτοξεύσεις ρουκετών ή όλμων από παλαιστινίους αντάρτες.
Το Yo, από τον Απρίλιο που κυκλοφόρησε, έχει περίπου δύο εκατομμύρια downloads σε όλο τον κόσμο.
Οι δημιουργοί του Red Alert- Άρι Σπρουνγκ και Κόμπι Σνιρ- σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την απλή υπηρεσία ενημέρωσης που παρέχει το Υο για να απευθυνθούν σε ένα ακόμα μεγαλύτερο κοινό από αυτό στο οποίο φτάνει επί της παρούσης το Red Alert- το οποίο είναι διαθέσιμο στο iTunes της Apple και παρέχει λεπτομερέστερη ενημέρωση πάνω στο αντικείμενο σε πραγματικό χρόνο. Όπως δήλωσε στους Times of Israel o Σπρουνγκ, η εφαρμογή λαμβάνει τις πληροφορίες της από τις ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.