Ντουμπάι: Βρέθηκε το σπάνιο ροζ διαμάντι αξίας 25 εκατ. δολαρίων λίγες ώρες μετά την κινηματογραφική κλοπή του
H συμμορία είχε μελετήσει πάνω από έναν χρόνο την επιχείρηση - Παρακολουθούσε την πορεία του πολύτιμου λίθου από την Ευρώπη και κατέστρωσε το σχέδιό της με κάθε λεπτομέρεια
Ένα από τα πιο σπάνια και πολύτιμα διαμάντια στον κόσμο, βάρους 21,25 καρατίων, αποτέλεσε το επίκεντρο μιας κινηματογραφικής ληστείας στο Ντουμπάι, η οποία όμως είχε σύντομη διάρκεια. Το ροζ διαμάντι, γνωστό για την εξαιρετική του καθαρότητα, τη συμμετρία και τη μοναδική του λάμψη, εκλάπη από κοσμηματοπωλείο από συμμορία που παρίστανε τους μεσάζοντες για έναν υποτιθέμενο αγοραστή.
Σύμφωνα με το CNN, η συμμορία είχε μελετήσει πάνω από έναν χρόνο την επιχείρηση. Παρακολουθούσε την πορεία του πολύτιμου λίθου από την Ευρώπη και κατέστρωσε ένα σχέδιο με κάθε λεπτομέρεια. Για να φανούν πειστικοί, τα μέλη της νοίκιασαν πολυτελή αυτοκίνητα, οργάνωσαν συναντήσεις σε ξενοδοχεία υψηλού κύρους και μάλιστα προσέλαβαν ειδικό πολύτιμων λίθων για να πιστοποιήσει τη γνησιότητα του διαμαντιού.
Πώς έδρασαν
Η κρίσιμη στιγμή ήρθε όταν οι δράστες κατάφεραν να πείσουν τον έμπορο να μεταφέρει το διαμάντι σε βίλα, δήθεν για να το παρουσιάσει στον αγοραστή. Μόλις εμφανίστηκε το πολύτιμο πετράδι, η συμμορία το άρπαξε και τράπηκε σε φυγή.
Ωστόσο, οι Αρχές κινήθηκαν άμεσα. Μέσα σε λίγες ώρες, κατάφεραν να ταυτοποιήσουν τρεις υπόπτους, να τους εντοπίσουν και να τους συλλάβουν, προτού το διαμάντι μεταφερθεί εκτός Ντουμπάι. Το πολύτιμο αντικείμενο επεστράφη στον ιδιοκτήτη του, ο οποίος δεν έκρυψε την έκπληξή του για την ταχύτητα των αστυνομικών ενεργειών. «Προς μεγάλη μου έκπληξη, το επόμενο πρωί με ενημέρωσαν ότι οι ύποπτοι είχαν ήδη συλληφθεί και το διαμάντι βρέθηκε», δήλωσε ο κοσμηματοπώλης.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.