Στην ανακοίνωση ότι ο 35χρονος δράστης της χειρότερης επίθεσης σε σχολείο της Σουηδίας με απολογισμό 11 νεκρούς, έβαλε τέλος στη ζωή του προχώρησε η αστυνομία της χώρας, με το κίνητρό του να παραμένει ακόμα άγνωστο.
Σουηδικά μέσα ενημέρωσης περιγράφουν ότι ο 35χρονος είχε κρύψει τα όπλα του σε μια θήκη κιθάρας όταν μπήκε το μεσημέρι της Τρίτης στο κέντρο εκπαίδευσης ενηλικών, Risbergska.
Κατά τις ίδιες πηγές, ο άνδρας αρχικά τριγύρισε στο σχολείο πριν να μπει σε μια τουαλέτα.
Εκεί φέρεται να άλλαξε και να φόρεσε ρούχα πράσινου χρώματος - αυτόπτες μάρτυρες μιλούν για ρούχα που θύμιζαν στρατιωτική αμφίεση - και να βγάζει τουλάχιστον ένα όπλο από τη θήκη.
Στη συνέχεια βγήκε από την τουαλέτα και «ξεκίνησε το χάος». Ο 35χρονος άρχισε να πυροβολεί περπατώντας ήρεμα στους διαδρόμους ενώ την ίδια ώρα όσοι βρίσκονταν στο σχολείο έτρεχαν για να σωθούν.
«Πίστευα ότι σήμερα ήταν η μέρα που θα πεθάνω. Σκεφτόμουν τα δύο παιδιά μου και ότι μπορεί να μην τα ξαναδώ» δήλωσε μια μαθήτρια του σχολείου.
Κλείσιμο
Μυστήριο με τον 35χρονο
Ο 35χρονος δεν φαίνεται να είχε απασχολήσει τις αρχές αν και πριν από τέσσερα χρόνια είχε αλλάξει το όνομά του. Συγγενείς του τον περιγράφουν ως έναν μοναχικό άνδρα που είχε αποτραβηχτεί από την οικογένεια και τους φίλους του. Δεν είχε εργαστεί ποτέ στο δημόσιο, ούτε είχε κάποιο δάνειο στο όνομά του.
Ο 35χρονος με καταγωγή από το Ορέμπρο, είχε τελειώσει με καλούς βαθμούς το σχολείο έχοντας καλές επιδόσεις στην ψυχολογία και την ιστορία αλλά αποτυχίες σε θρησκευτικά, γυμναστική και γλώσσα.
Συμμαθητής του που μίλησε στην Εxpressen περιέγραψε ότι στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου ήταν αμίλητος, φορούσε πάντα κουκούλα και έκλεινε το στόμα του με τα χέρια του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.