Δύο μήνες μετά την πρόσκρουση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali στη γέφυρα Φράνσις Σκοτ Κι στη Βαλτιμόρη, οι αμερικανικές αρχές κατάφεραν να το μετακινήσουν ξανά.
Είχε προηγηθεί την περασμένη εβδομάδα επιχείρηση από τον αμερικανικό στρατό για την απομάκρυνση των τεράστιων μεταλλικών κομματιών της γέφυρας που είχαν πέσει πάνω στο πλοίο. Στα τμήματα είχαν τοποθετηθεί εκρηκτικά για να σπάσουν σε κομμάτια.
Σήμερα Δευτέρα (20/5) ρυμουλκά μετακίνησαν το τεράστιο πλοίο που παρέμενε ακινητοποιημένο από τις 26 Μαρτίου. Υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν άλλες 21 ημέρες για να μεταφερθεί σε ασφαλές σημείο ενώ θα ακολουθήσει και εκτεταμένη περίοδος επισκευών σε άλλο σημείο.
Η απομάκρυνση του πλοίου, όπως αναφέρει το BBC, φέρνει ακόμη πιο κοντά το άνοιγμα του λιμανιού της Βαλτιμόρης.
Η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος συνεχίζεται. Φαίνεται ότι στο Dali έγινε διακοπή ρεύματος με αποτέλεσμα να βγει από την πορεία του και να πέσει στη γέφυρα. Έξι εργάτες που βρίσκονταν πάνω στη γέφυρα σκοτώθηκαν κατά την πρόσκρουση.
Όλο αυτό το διάστημα στο πλοίο παρέμεναν τα 21 μέλη του πληρώματος, στην πλειονότητά τους από την Ινδία. Τα κινητά τους είχαν κατασχεθεί από τις αρχές ενώ είχαν ελάχιστη επικοινωνία με την ξηρά.
Είναι καλά στην υγεία τους, αλλά το ηθικό τους είναι πολύ χαμηλό λόγω της παραμονής σχεδόν σε απομόνωση.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.