H βρετανοσουηδική φαρμακευτική εταιρεία AstraZenecaαπαιτεί από τους υπαλλήλους της στις ΗΠΑ να εμβολιαστούν κατά του κορωνοϊούεάν σκοπεύουν να επιστρέψουν στο χώρο εργασίας ή πρέπει να έλθουν σε επαφή με πελάτες.
Μόνο που οι εργαζόμενοί της θα πρέπει να εμβολιαστούν με ανταγωνιστικό ενέσιμο σκεύασμα: Pfizer, Μοderna ή Johnson & Johnson.
«Θα απαιτήσουμε από όλους τους υπαλλήλους της AstraZeneca στις ΗΠΑ που δεν κάνουν τηλεργασία ή έρχονται σε επαφή με πελάτες να εμβολιαστούν κατά της νόσου COVID-19 », υποστήριξε εκπρόσωπος της εταιρείας σε δηλώσεις του στον ιστότοπο «The Hill».
Παρόλο που η AstraZeneca έχει το δικό της εμβόλιο κατά της νόσου Covid που έχει εγκριθεί από συγκεκριμένες χώρες, το ενέσιμο σκεύασμα δεν έχει λάβει ακόμη το πράσινο φως από τις υγειονομικές αρχές της Ουάσινγκτον.
Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι, οι υπάλληλοι της φαρμακευτικής εταιρείας στις ΗΠΑ θα πρέπει να κάνουν ένα από τα εμβόλια των ανταγωνιστικών εταιρειών: Pfizer, Moderna ή Johnson & Johnson, υπογραμμίζει ο ιστότοπος «The Hill».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, το εμβόλιο COVID-19 της AstraZeneca είναι ένα από τα τέσσερα που έχουν εγκριθεί από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων της Ε.Ε (EMA).
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.