Την άποψη πως τα Γλυπτά του Παρθενώνα θα πρέπει να επιστραφούν στην Ελλάδα εξέφρασε ο γλύπτης και άλλοτε επίτροπος του Βρετανικού Μουσείου από το 2007 έως το 2015, Άντονι Γκόρμλεϊ.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, ο Γκόρμλεϊ καταφέρεται με υποτιμητικό τρόπο κατά των Γλυπτών που απέσπασε με βίαιο τρόπο και έκλεψε ο Λόρδος Έλγιν λέγοντας ότι δεν αποτελούν έμπνευση.
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται στο πλαίσιο της τοποθέτησής του σχετικά με την ανάγκη αλλαγής προσανατολισμού του Βρετανικού Μουσείου. Όπως λέει, το Μουσείο κατέχει μία από τις πιο πλούσιες συλλογές στον κόσμο και τις έχει στοιβαγμένες σε αίθουσες μακριά από τα μάτια του κοινού.
Ο Άντονι Γκόρμλεϊ
Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνει, θα ήταν χαρούμενος να δοθούν στην Αθήνα τα Γλυπτά του Παρθενώνα μιας και «στην αίθουσα που βρίσκονται δεν αποτελούν έμπνευση». Συμπληρώνει δε πως θα ήθελε τα εκθέματα από την Αφρική να αποτελέσουν τον πυρήνα του Βρετανικού Μουσείου.
«Πρέπει να σταματήσουμε να έχουμε εμμονή με τον κλασικό κόσμο» λέει, σύμφωνα με την Daily Mail σε συνέντευξή του στο British Archaeology magazine και συμπληρώνει πως για παράδειγμα υπάρχει απόλυτη υποεκπροσώπηση των εκθεμάτων από την Αμερική, Βόρεια και Νότια.
Οι απόψεις του Γκόρμλεϊ δεν είναι γνωστό εάν εισακουστούν, ωστόσο το Βρετανικό Μουσείο βρίσκεται ήδη σε μία διαδικασία ανακατάταξης, με τον εκπρόσωπό του να σημειώνει πως αυτήν την περίοδο υλοποιείται ένα σχέδιο προκειμένου να υπάρχει ανακατανομή των εκθεμάτων στον χώρο.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.