Ο Αϊνστάιν επιβεβαιώθηκε για μία ακόμη φορά και μάλιστα... σε άλλο γαλαξία!

ainstain

Μια διεθνής ομάδα αστρονόμων έκανε τον πιο ακριβή έως σήμερα έλεγχο της γενικής θεωρίας σχετικότητας πέρα από τα σύνορα του γαλαξία μας

Μια διεθνής ομάδα αστρονόμων έκανε τον πιο ακριβή έως σήμερα έλεγχο της γενικής θεωρίας σχετικότητας του Αϊνστάιν όχι μόνο πέρα από το ηλιακό μας σύστημα, αλλά και πέρα από τον δικό μας γαλαξία, επιβεβαιώνοντας την ορθότητά της, για τη συμπεριφορά της βαρύτητας σε κοσμική κλίμακα.

Συνδυάζοντας στοιχεία από το διαστημικό τηλεσκόπιο «Χαμπλ» και το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου στη Χιλή, οι επιστήμονες έδειξαν ότι πράγματι η βαρύτητα συμπεριφέρεται όπως ακριβώς προβλέπει η γενική θεωρία σχετικότητας που είχε παρουσιάσει ο Άλμπερτ Αϊνστάιν το 1915.

Από τότε, η θεωρία αυτή έχει περάσει με «άριστα» από αλλεπάλληλα τεστ στη Γη και το διάστημα. Οι νέες ακόμη πιο μακρινές μετρήσεις, που έδειξαν πως καμπυλώνεται το φως (και άρα ο χωροχρόνος) γύρω από τον γαλαξία, επιβεβαίωσαν για μια ακόμη φορά ότι η θεωρία είναι σωστή.

Οι ερευνητές από τη Βρετανία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ, με επικεφαλής τον δρα Τόμας Κόλετ του Ινστιτούτου Κοσμολογίας και Βαρύτητας του βρετανικού Πανεπιστημίου του Πόρτσμουθ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Science", χρησιμοποίησαν έναν σχετικά κοντινό γαλαξία (τον ESO325-G004 σε απόσταση 450 εκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη) ως βαρυτικό φακό για να πραγματοποιήσουν ένα τεστ ακριβείας της θεωρίας.

ESOcast 166 Light: New test of Einstein’s general relativity (4K UHD)

Ο γαλαξίας αυτός δρα ως ισχυρός βαρυτικός φακός, στρεβλώνοντας το φως από έναν άλλο πολύ πιο μακρινό γαλαξία που βρίσκεται από πίσω του, δημιουργώντας έτσι τον λεγόμενο φωτεινό «δακτύλιο Αϊνστάιν» γύρω από το κέντρο του. Συγκρίνοντας τη μάζα του γαλαξία ESO 325-G004 με την καμπύλωση του χώρου γύρω του, οι αστρονόμοι βρήκαν ότι η βαρύτητα συμπεριφέρεται σύμφωνα με τις προβλέψεις της γενικής θεωρίας της σχετικότητας.

«Είναι τόσο ανακουφιστικό να χρησιμοποιούμε τα καλύτερα τηλεσκόπια στον κόσμο για να θέσουμε σε αμφισβήτηση τον Αϊνστάιν και τελικά να βρίσκουμε πόσο σωστός ήταν» δήλωσε ο καθηγητής Μπομπ Νίκολ, διευθυντής του Ινστιτούτου Κοσμολογίας και Βαρύτητας.

Το νέο τεστ σχετίζεται και με την επέκταση του σύμπαντος, κάτι που είναι γνωστό ήδη από το 1929 ότι συμβαίνει, αλλά το 1998 έγινε πλέον αντιληπτό ότι η διαστολή του σύμπαντος είναι ταχύτερη σήμερα από ό,τι στο παρελθόν.

Αυτό μπορεί να εξηγηθεί μόνο αν υπάρχει ένας «εξωτικός» παράγων διαστολής, η λεγόμενη -και προς το παρόν μόνο θεωρητική- σκοτεινή ενέργεια. Όμως το κατά πόσο μπορεί να ισχύει αυτή η εξήγηση της επιταχυνόμενης διαστολής του σύμπαντος, εξαρτάται από το εάν ισχύει επίσης η γενική θεωρία της σχετικότητας για τη βαρύτητα σε κοσμολογική κλίμακα - που όντως φαίνεται να ισχύει.

Anonymous

Παλι @@ λενε . Το τριγωνο του Ερατοσθενη τα λυνει ολα εαν κανεις την καθ υψος πραξη . 800 χλμ η βαση (Ασσουαν-Αλεξανδρεια),90 μοιρες η μια γωνια (Στο Ασσουαν) , 82,5 η αλλη (Στην Αλεξανδρεια) ,για κανε να δεις ποσο μακρια ειναι ο ... Ηλιος και μετα μιλαμε ξανα για .... συμπαντικες αποστασεις και πρασινα(και κοκκινα και κιτρινα) αλογα ....

jimakos.

To πείραμα του Ερατοσθένη έχει ως έξης ο Ερατοσθένης πληροφορήθηκε ότι στη Συήνη (σημερινό Ασουάν) ο ήλιος κατά το μεσημέρι του θερινού ηλιοστασίου ρίχνει τις ακτίνες του κάθετα στον ορίζοντα και φωτίζει τον πυθμένα ενός πηγαδιού. Την ίδια στιγμή στην Αλεξάνδρεια οι ακτίνες του ηλίου σχηματίζουν μια γωνία 7,2ο με την κατακόρυφο του τόπου. Στη συνέχεια μέτρησε της απόσταση Αλεξάνδρειας - Συήνης και κατάφερε να υπολογίσει με ακρίβεια την περιφέρεια της Γης ! απλό αλλά μεγαλοφυές! εάν έχεις στοιχειώδεις γνώσεις γεωμετρίας θα καταλάβεις τη ακριβώς εννοώ. η απόσταση μεταξύ ήλιου Γης είναι 146.600.000 km ένα σύγχρονο διαστημόπλοιο είναι σε θέση να διανύσει 30.500km ανά ώρα θα προσέγγιζε δηλαδή τον ήλιο σε περίπου ένα έτος. Το κυριότερο πρόβλημα δεν είναι τόσο οι αποστάσεις άλλα η επάρκεια σε καύσιμα και ο ανθρώπινος παράγοντας οι θετικές επιστήμες όμως έχουν κάνει αλματώδη βήματα προς την κατεύθυνση αυτή! τίποτα δεν είναι ικανό να μας χωρίσει απ' την διαστημική εποχή την οποία προβλέπω να επιτυγχάνουμε σε μερικές δεκαετίες. Οι αποστάσεις στο σύμπαν ακολουθούν μια εντελώς διαφορετική μεθοδολογία, αυτό που αναφέρεις εφαρμόζεται αποκλειστικά για την μελέτη της γεωμετρικής περιφέρειας στέρεων σφαιρικών σωμάτων. δεν γνωρίζουμε το πραγματικό σχήμα του σύμπαντος ούτε πρόκειται να το μάθουμε πότε, σου προτείνω πάντως να μελετήσεις την θεωρία της σχετικότητας για να χεις μια εικόνα επί του θέματος.

Anonymous

Δεν εκανες απο οτι βλεπω την πραξη, απλως @@λογεις .Εφ οσων το τριγωνο δουλεψε για να βρεθει η "εικονικη " συνεχεια ως κυκλος των δυο γωνιων της βασης του τριγωνου , ο συσχετισμος Ηλιος-τριγωνο-Γη ειναι σωστος . ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘ ΥΨΟΣ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ . (Για την ιστορια , η αποσταση επιφανεια Γης-κεντρο Ηλιου συμφωνα με το τριγωνο του Ερατοσθενη που αποδειχτηκε σωστο στους υπολογισμους περιφερειας της Γης , ειναι 6 με 7 χιλιαδες χιλιομετρα ΜΟΝΟ. Εαν αναιρεσουμε αυτο το γεγονος , αναιρουμε και το αποτελεσμα της βασης και κατ επεκταση της περιφερειας της Γης .......

επιστήμων

Νέες έρευνες έδειξαν, πως το σύμπαν έχει και οξυγόνο, οπότε δεν χρειάζονται στολές για τους αστροναύτες!!! (astronauts, greek word) Κάπως, πρέπει να δικαιολογήσουν τους μισθούς τους, οι «επιστήμονες» από τα γραφεία της NASA...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

πως είναι δυνατόν να φωτογραφίζουμε σημεια έτη φωτός μακριά όταν η μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα του φωτός για να υπολογίσουμε μια τέτοια απόσταση όταν όλα τα δεδομένα υπολογισμού είναι η συχνότητες του που μπορεί να επηρεάζονται από διάφορους παραγοντες και το μόνο που γίνεται είναι η εκτίμηση ανάλυσης εικόνας με θεωρητική προσέγγιση. Η εικονα όπως παραρουσιάζεται θα μπορούσε να είναι και η αντανάκλαση της περιφέρειας ενός εσωτερικού φακού.

kk

Σχετικά με την θέση του αντικειμένου στον χώρο το κάνεις με τριγωνοποίηση. Δηλαδή αρκεί να δεις το ίδιο αντικείμενο από δύο διαφορετικά σημεία. Μετά σχεδιάζεις ένα τρίγωνο και αρκεί να ξέρεις το x,y της πρώτης θέσης, το x,y της δεύτερης θέσης και τις δύο γωνίες που λαμβάνεται το σήμα. Αν σε ενδιαφέρει η διαδικασία έχει ως εξής: Η εξίσωση ευθείας από σημείο με γωνία είναι y=λx+β όπου λ=εφω. Έστω ότι το ένα σημείο είναι το (0,0) και λαμβάνεις σήμα με 45 μοίρες (δηλαδή εφω=1), η εξίσωση σου είναι 0=1*0+β, άρα το β=0, άρα η ευθεία σου είναι η y=1*x+β. Και μετά πας στο σημείο (1,1) και λαμβάνεις το σήμα με 135 μοίρες(δηλαδή εφω=-1), η εξίσωσή σου είναι 1=-1*1+β, άρα το β=2, άρα η δεύτερη ευθεία σου είναι η y=-1*x+2. Αν βρεις που τέμνονται ξέρεις το x,y του τρίτου σημείου. Δύο εξισώσεις με δύο αγνώστους, απλή αντικατάσταση.

@kk

Μήπως, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις ΠΟΣΕΣ είναι οι διαστάσεις / συντεταγμένες στο χώρο του διαστήματος; είμαι λίγο χαζούλης και δεν τα πιάνω γρήγορα! Εγώ, έχω ακούσει για 5-7 τον αριθμό

ΚΥΠΡΙΟΣ

Εξαρτάται από τη θεωρία. Το λιγότερο τρεις θα λέγαμε με δεδομένα 18ου αιώνα. Από κει και πέρα υπάρχουν κι ενδιαφέρουσες θεωρίες στις οποίες κάποιες διαστάσεις έχουν πρακτικά συνθλιβεί... αλλά υπάρχουν. Εγώ θεωρώ ότι υπάρχουν 5 το λιγότερο. Κι ένα δις να υπάρχουν δε με χαλά, φτάνει να είναι τουλάχιστον 5... Σε διαφορετική περίπτωση θα έχω ...μεταφυσικό πρόβλημα... ΥΓ Για όσους πρόσεχαν στο μάθημα Φυσικής, στις θετικές επιστήμες επινοούμε θεωρίες με βάση τα δεδομένα μας- κατά κανόνα μετρήσεις ή παρατηρήσεις. Γι΄ αυτό και η ύπαρξη Θεού ΔΕΝ είναι θέμα της επιστήμης, παρεμπιπτόντως. ΥΓ2 Επί της ουσίας του άρθρου: "καμπυλώνεται το φως (και άρα ο χωροχρόνος)" ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ!!! Ο καμπυλωμένος χώρος καμπυλώνει το φως. Κι αν η ύπαρξη χρόνου δεν ήταν απαραίτητη για τη στρέβλωση του χώρου και άρα τη δημιουργία του φωτός, θα έλεγα ότι ο χρόνος ...θα περίσσευε! Αστείο είναι, έτσι:

kk

Εσύ αναφέρεσαι στην δεύτερη μέθοδο, όπου όταν τα άστρα είναι πάρα πολύ μακριά (περισσότερο από 400 έτη φωτός) πλέον φαίνονται εντελώς στάσιμα όσο κι αν αλλάζουμε την θέση μας (η γωνία που λαμβάνουμε το σήμα είναι ίδια). Εκεί πράγματι μετράμε το φάσμα και την απόσταση που απομακρύνεται από εμάς (έχει γίνει το big bang στο κέντρο ενός κύκλου κι εμείς είμαστε στην περιφέρεια, άρα όσο πιο μακριά είναι ένα σώμα απομακρύνεται με μεγαλύτερη ταχύτητα). Αλλά για να το κάνουμε αυτό έχουμε πάρει δείγματα από άπειρα κοντινά άστρα (λιγότερη απόσταση από 400 έτη φωτός). Για τον φακό που λες, θα μπορούσε να ισχύει αν δεν είχαμε ανιχνεύσει το big bang. Απλά όσο πιο πολύπλοκα σενάρια φτιάχνεις τόσο περισσότερα προβλήματα δημιουργείς παρά λύνεις. Δηλαδή, που, πως και γιατί να υπάρχει ένας φακός πάνω απ’ το κεφάλι μας;

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

Τα σύγχρονα τηλεσκοπία πιστεύω οτι χρησιμοποιούν μια σειρα φακών. όταν έχουμε δυο πλευρές που τείνουν προς το άπειρο η μια εξ αυτών η εφαπτόμενη ,η γωνία μεταξύ τους τείνει στο μηδέν οπότε το περιθώριο λάθους είναι μεγάλο το μόνο που γνωρίζουμε είναι η απόσταση μεταξύ των δυο σημείων παρατήρησης. Το big bank αποτελει μια μορφή έκρηξης που όπως όλες ακολουθεί μια αρχική σφαιρική εκτόνωση που μεταβάλει σταδιακά την μορφή της ανάλογα με την ισχύει του περιβάλλοντος που συνάντα στην εξέλιξη της . Όσο για την βαρύτητα και τα βαρυτικά πεδία πιστεύω οτι είναι το σύνολο της ηλεκτρομαγνητική δύναμης μιας μάζας που αλλάζει μορφή λόγο της συμπύκνωσης της.

κωστας αιρετικος κυνικος 51

Το νεο ονομα του αγυριγου ειναι ταρζαν.Σταματησε τις παυλες η βλακεια ομως παραμενει!!!!!!!!!!!!

kk

Δεν μου αρέσει όπως το γράφετε, είναι σαν να λέτε ότι το φως δεν πηγαίνει ευθεία. Το φως εξακολουθεί και πηγαίνει ευθεία, δεν έχει μάζα και δεν επηρεάζεται από καμία βαρύτητα. Ο χώρος λυγίζει. Απλά το φως επιβεβαιώνει ότι ο χώρος μπορεί να παραμορφωθεί από την βαρύτητα σαν ένα σεντόνι που τεντώνει αν του βάλεις μια βαριά σφαίρα στην μέση. Το φως ακολουθεί την πορεία του σεντονιού που εξακολουθεί να είναι "ευθεία".

Μπεεε

Ο μισογυνης, ο φασιστας (συμφωνα με προηγουμενα δημοσιευματα σας) Αινσταιν τωρα ειναι ακρογωνιαίος λιθος στις θεωριες του συμπαντος? Τελικα αυτος ο ανθρωπος ηταν ενα σκουπιδι της ανθρωποτητας ή προσφερε στην ανθρωποτητα? ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ(Τυχαιο εχει την λεξη φασιστ)

Stefanos

Συνέχεια επιβεβαιώνετε ο Einstein , αυτό και μόνο θέτει ένα σωρό ερωτηματικά,.... υπάρχουν δηλαδή ακόμη από πολλούς σοβαρούς επιστήμονες ένα σωρό αμφιβολίες για τις θεωρίες του;;; Γιατί δεν επιβεβαιώνετε κάθε τόσο ο Νewton?. ο Maxwell ? ή ο Faraday? Όσο για το βραβείο Νόμπελ, ο Einstein δεν πείρε βραβείο ούτε για την ειδική ούτε για την γενική Θεωρία της σχετικότητας, πείρε μόνο για το φωτόνιο.

Ναι

το κάνεις και ακούγεται εύκολο... μόνο γι αυτό πήρε νόμπελ. Δεν πήρε για τη θεωρία της σχετικότητας επειδή θα τη βρίσκανε. Δηλαδή ήταν θέμα χρόνου να καταλήξουν σε μια θεωρία, αυτός ή κάποιος άλλος μέσα στα 30 χρόνια θα κατέληγε.

Βασίλης Περαντζάκης

Προσπαθώ να καταλάβω αν αυτοί που σχολιάζουν για θεούς και εθνικότητες είναι τρολ ή απλά ηλίθιοι... Αν είναι το πρώτο, είναι καταπληκτικό, αν είναι το δεύτερο... μην απορούμε για τα μνημόνια!!!

kk

Όπως και να έχει είναι θέμα παιδείας. Στα σχολεία οι δάσκαλοι αντί να εξηγούν την θεωρία της σχετικότητας, να μαθαίνουν στα παιδιά αρχαία ελληνικά και γενικά να τους δίνουν γνώση για όλα τα σπουδαία που δημιούργησε και κατέκτησε ο άνθρωπος, τους κάνουν να βαριούνται και να διαβάζουν παπαγαλία για το διαγώνισμα, όταν πλέον με ένα google βρίσκεις τα πάντα. Γίνεται να επανέλθει η περιπατητική; Κι ας κάνουν τα παιδιά ένα μάθημα 2 ώρες την ημέρα. Θα γίνουν 10 φορές πιο μορφωμένα. Κι άντε μετά να δούμε αν θα μπορεί να τους κοροιδέψει ο Τσίπρας, ο Καμένος και ο Σώρας.

Δυστυχώς,

Είναι όπως τα γράφει ο προηγούμενος σχολιαστής, θέμα παιδείας. Αυτούς που σχολιάζουν τους "μόρφωσαν" καθηγητές που μπήκαν στη δουλειά με μέσον η με διαγωνισμό που μετράει άσχετα προσόντα. Τι μπορείς να περιμένεις να βγεί μέσα απο αυτά τα σχολεία ;

arhidia

Ο αϊνστάϊν ώς γνωστόν έκλεψε την διατριβή άλλου επιστήμονα και πήρε λάθρα νόμπελ. Οσο γιαυτό που ισχυρίζεστε στον τίτλο δέν ισχύει, και είναι εκτός πραγματικότητος!

ΚΩΣΤΑΣ-ΔΡΑΜΑ

ΝΑΙ... ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ... ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΕΠΡΕΨΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΩΣ ΣΟΥΒΛΑΤΖΗ, ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ (ΠΡΟΣΟΧΗ: ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ ΛΕΓΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗΣ...) ΑΝΤΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ''ΕΝΔΟΞΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΝΔΟΞΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ)...

ΓΙΩΡΓΗΣ

Ο Αισταιν ειναι ενας υπερτιμημενος επιστημονας απο την κυριαρχη προπαγαντα των Αμερικανων,διοτι απεδρασε απο τη Γερμανια του Χιτλερ και προδωσε στους Δυτικους ολες τις προοδους των Γερμανων για την κατασκευη της ατομικης βομβας.Συνετελεσε ετσι,μαζι με πολλους αλλους διαφωνουντες επιστημονες του χιτλερικου καθεστωτος, οχι μονο να νικησουν οι Δυτικοι, αλλα και να στησει το μεγαλειο της η Αμερικη κατα τη διαρκεια του Ψυχρου Πολεμου.!

Stefanos

Δεν πείρε Νόμπελ για καμιά από τις θεωρίες του. Νόμπελ πείρε μόνο για το φωτόνιο.

@ Στέφανος

Ενώ εσύ ούτε απολυτήριο δημοτικού δεν πήρες! Άντε για μπύρες καλύτερα. Όσοι είναι αγράμματοι παρακαλούνται θερμά να χρησιμοποιούν την αυτόματη διόρθωση. Πονάνε τα ματάκια και τα μυαλά μας με ό,τι διαβάζουμε στα σχόλια. Έλεος πια ο κάθε κομπλεξικός αμόρφωτος να αισθάνεται την ανάγκη να σχολιάσει για τον Αϊνστάιν!!!!

tarzan

Δεν υπάρχουν αυτά. Το 78% των γαλαξιών που τηλεπαρατηρούμε σε αποστάσεις χιλιάδων- εκατομμυρίων ετών φωτός δεν έχει κάν γεννηθεί. Eκεί έξω είναι μια αφιλόξενη κόλαση και τα γήινα φθαρτά σώματα μας είναι ανήμπορα να την επισκεφτούν ακόμα και με όλες τις συνθήκες ασφαλείας της σημερινής τεχνογνωσίας μας. Οι ζώνες Βάν Άλλεν καθιστούν αδύνατη για τα φθαρτά μας σώματα την παρουσία μας στο διάστημα. Τα πάντα έλαβαν χώρα εδώ στον μικρό πρώτο Παράδεισο μας . Ακόμα και ο Υιός του Θεού εδώ σαρκώθηκε -δίδαξε -απέθανε και αναστήθηκε και μαζί του όλοι οι πιστεύοντες εις Αυτόν.. Σύμφωνα με τον λόγο Του Νέαν γή και νέον Ουρανόν προσμένομεν εν οίς δικαιοσύνη κατοικεί και όπου με τα νέα άφθαρτα σώματα μας παρόμοια με το σώμα που είχε ο Χριστός μετά την Ανάσταση του θα μπορούμε να επισκεφτούμε άφοβα και να τα εποικίσουμε μελλοντικά. Η Νέα Γη είναι ένα φυσικό μέρος στο οποίο θα κατοικούμε με ένδοξα φυσικά σώματα (Α` Κορινθίους 15:35-58). Τι είναι ο Νέος Ουρανός; Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι στην αρχαία νοοτροπία, ουρανός σήμαινε τον ουρανό, το διάστημα και το μέρος όπου κατοικεί ο Θεός. Έτσι, όταν στην Αποκάλυψη 21:1 αναφέρεται στον Νέο Ουρανό, πιθανόν εννοεί ότι ολόκληρο το σύμπαν θα αναδημιουργηθεί, μια Νέα Γη, νέος Ουρανός, ένα νέο Σύμπαν. Φαίνεται πως όταν ο «Ουρανός» του Θεού αναδημιουργηθεί, θα δώσει στο καθετί στο τωρινό Σύμπαν μια νέα αρχή είτε φυσική είτε πνευματική. Αντίθετα ποτέ δεν θα καταφέρουμε με τα σημερινά φθαρτά γήινα σώματα μας η τις διαστημοσυσκευές μας να επισκεφτούμε η και να εποικίσουμε αυτό το εντελώς εχθρικό για τα γήινα σώματα μας σημερινό υλικό Σύμπαν.. Ο ανακαινισμένος- αναγεννημένος δια του Ιησού Χριστού Άνθρωπος ο μη έχων πλέον ουδεμίαν πρότερον ανάμνηση αμαρτίας γιατί να θέλει να ζήσει σε αυτό το πεπαλαιωμένο θνητό Σύμπαν και όχι στο Νέο όπως μας λέει στο λόγο Του;

λογικος

Παλι εσυ? μπορεις σε παρακαλω σε καθε επιστημονικη ανακαλυψη που ανακοινωνεται να μην σχολιαζεις με το παραλογο trolling σου? εαν εχεις κατι ουσιαστικο να πεις πες το! ευχαριστω εκ των προτερων!

@@@

Το παράλογο είναι οτι την σημαία στην Σελήνη την κουνάει ο αέρας. Αυτό δεν είναι ουσιαστικό ερώτημα, εφόσον στην Σελήνη δεν υπάρχει ατμόσφαιρα?

Super ΤΑΠΑ BUSTED

Έφτασε και η τάπα, ολόκληρη δική σου που μας έχεις πρήξει σε όλα τα επιστημονικά άρθρα με την Αμερικάνικη σημαία που κυματίζει στην σελήνη! Πάρε την τάπα τώρα με το βίντεο των mythbasters: Δείτε το βίντεο "Mythbusters Moon flag waving hoax" στο YouTube

@λογικός

Πολύ λογικά τα λες φίλε γιατί μας έχουν ζαλίσει σχεδόν σε όλα τα επιστημονικά άρθρα και δεν πρέπει να είναι ένας. Φαίνεται για οργανωμένη προπαγάνδα παραπληροφόρησης, παραθρησκευτικής οργάνωσης, όπως συμβαίνει και με πολλά σχόλια άρθρων στο εξωτερικό. Το θρησκευτικό κήρυγμα που κάνουν είναι παραποίηση και διαστρέβλωση των θρησκειών, ίσως για να στρέψουν τον κόσμο ενάντια στην θρησκεία τους ώστε να επικρατήσει η δική τους και άλλοτε εμφανίζονται και μιλούν σαν επιστήμονες, με ψευδοεπιστημονικούς όρους, για να διαστρεβλώσουν τις επιστημονικές ανακαλύψεις. Ψαξε αυτό στο YOUTUBE και θα καταλάβεις: ZIONIST SHILLS get PAID easy for posting comments, tweeting or clicking the LIKE button!!!

Κώστας

>>Το 78% των γαλαξιών που τηλεπαρατηρούμε σε αποστάσεις χιλιάδων- εκατομμυρίων ετών φωτός δεν έχει κάν γεννηθεί.<< Βρε ταρζάν, Για να το σπάσω τάληρα για να καταλάβω τη λογική: Ισχυρίζεσαι δηλαδή (αφήνω στην πάντα εκείνο το 78%...) ότι αυτό που παρατηρούμε (γαλαξίες, άστρα, πλανήτες, φως, κλπ) δεν υπάρχει παρά μόνο στην φαντασία μας, σε αντιπαράθεση με τον φανταστικό σου φίλο που ...υπάρχει!

makis

αποκλειεται να υπαρχεις στην πραγματικοτητα.εισαι σιγουρα matrix troll

κωστας αιρετικος κυνικος 51

Οχι ταρζαν τσιτα !!!!!!!!!!!!!!!

PlayStation_Classic_News_Image_01

Η Sony γιορτάζει τα 25 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του PlayStation που κατάφερε να μπει σε πολλά εκατομμύρια σπίτια ανά τον κόσμο και επαναφέρει στην αγορά την κονσόλα σε μια μίνι εκδοχή της και την ονομασία PlayStation Classic.