Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Χριστίνα Κοντοβά: Το κορίτσι της παραλίας
Χριστίνα Κοντοβά: Το κορίτσι της παραλίας
«Δεν ξέρω αν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. Εγώ έχω καθαρούς στόχους. Κανείς δεν με ήξερε στο ξεκίνημά μου. Βρέθηκαν άνθρωποι στον δρόμο μου και με βοήθησαν. Πίστεψα στον εαυτό μου». Η Χριστίνα Κοντοβά είναι μια σχεδιάστρια μόδας που θέλει τα ρούχα της να τα φορούν «οι γυναίκες που ζουν, βγαίνουν και κυκλοφορούν». Είναι η σχεδιάστρια εκείνη την οποία λατρεύουν οι αγαπημένες των περιοδικών - και το κορίτσι του Αλέξανδρου Μπουρδούμη
Η Χριστίνα Κοντοβά είναι η γυναίκα που κοσμεί τα εξώφυλλα των περιοδικών ποικίλης ύλης επί τέσσερις μήνες. Oσο περίπου διαρκεί το ελληνικό καλοκαίρι και τα εξώφυλλα γεμίζουν από παρουσιάστριες με μπικίνι. Τα μαγιό της διεκδικούν επάξια τον τίτλο «εξωφυλλικά» καθώς τα φορούν κατά κόρον οι επώνυμες κυρίες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; «Στοχεύω και γίνεται. Σίγουρα θέλει και δουλειά, αλλά πιστεύω ότι αν βάλεις καθαρούς στόχους θα τους πετύχεις. Με έναν μαγικό τρόπο ό,τι ονειρεύτηκα το πέτυχα».
Η Χριστίνα Κοντοβά γεννήθηκε στη Ναύπακτο, μεγάλωσε στην Πάτρα και σπούδασε Βιοϊατρική Τεχνολογία και, όπως λέει, «έμαθα να φτιάχνω τα μηχανήματα των νοσοκομείων. Είχα μπει στον χώρο των πωλήσεων, αλλά δεν μου άρεσε. Γι’ αυτό και αποφάσισα να φοιτήσω στη Σχολή Βελουδάκη, στο Τμήμα Styling. Οταν ολοκλήρωσα τις σπουδές θέλησα να κάνω κάτι δικό μου. Είχα μεγάλη αγάπη για τα μαγιό, και τότε, το 2008, υπήρχαν μόνο μεγάλες βιοτεχνίες που έκαναν μαγιό.
Η Χριστίνα Κοντοβά με τον σύντροφό της Αλέξανδρο Μπουρδούμη
Δεν υπήρχαν Ελληνες σχεδιαστές beachwear, ή ήταν λίγοι. Ετσι ξεκίνησα το “Watermelon” ως brand. Εκανα μόνο μαγιό, ήθελα να νιώθουν οι γυναίκες σέξι, γεμάτες αυτοπεποίθηση φορώντας ένα τόσο δα μικροσκοπικό μπικίνι. Επειτα ξεκίνησα να δημιουργώ τα αξεσουάρ. Το ζητούμενό μου ήταν τα ρούχα μου να είναι θηλυκά, σικάτα, αλλά και σέξι».
Η Χριστίνα Κοντοβά γεννήθηκε στη Ναύπακτο, μεγάλωσε στην Πάτρα και σπούδασε Βιοϊατρική Τεχνολογία και, όπως λέει, «έμαθα να φτιάχνω τα μηχανήματα των νοσοκομείων. Είχα μπει στον χώρο των πωλήσεων, αλλά δεν μου άρεσε. Γι’ αυτό και αποφάσισα να φοιτήσω στη Σχολή Βελουδάκη, στο Τμήμα Styling. Οταν ολοκλήρωσα τις σπουδές θέλησα να κάνω κάτι δικό μου. Είχα μεγάλη αγάπη για τα μαγιό, και τότε, το 2008, υπήρχαν μόνο μεγάλες βιοτεχνίες που έκαναν μαγιό.
Η Χριστίνα Κοντοβά με τον σύντροφό της Αλέξανδρο Μπουρδούμη
Δεν υπήρχαν Ελληνες σχεδιαστές beachwear, ή ήταν λίγοι. Ετσι ξεκίνησα το “Watermelon” ως brand. Εκανα μόνο μαγιό, ήθελα να νιώθουν οι γυναίκες σέξι, γεμάτες αυτοπεποίθηση φορώντας ένα τόσο δα μικροσκοπικό μπικίνι. Επειτα ξεκίνησα να δημιουργώ τα αξεσουάρ. Το ζητούμενό μου ήταν τα ρούχα μου να είναι θηλυκά, σικάτα, αλλά και σέξι».
Επιτυχία μέσα στην κρίση
Εγινε γνωστή από την πρώτη ημέρα; «Στο ξεκίνημα δεν με ήξερε κανείς. Βρέθηκαν όμως άνθρωποι στον δρόμο που με βοήθησαν. Τα φόρεσαν φίλες μου αναγνωρίσιμες. Και έτσι έγινε και το δικό μου όνομα αναγνωρίσιμο. Ελεγαν “τα μαγιό της Χριστίνας”. Πριν από δύο χρόνια, λοιπόν, αποφάσισα να δημιουργήσω ρούχα με το όνομά μου, ckontova. Ξέρεις κάτι, κυκλοφορούσα πολύ, οι φίλες και οι γνωστές μου επίσης. Εφτιαξα λοιπόν μια συλλογή για γυναίκες που ζουν έξω από το σπίτι τους. Σύγχρονες γυναίκες με όρεξη για ζωή. Εκανα πολλή παρέα και με βοήθησαν φορώντας τα ρούχα μου οι φίλες μου: η Μάντα Παπαδάκου, η Ναταλία Γερμανού και η Εβελυν Καζαντζόγλου. Η Εβελυν μάλιστα με παρότρυνε να κάνω την πρώτη φωτογράφηση με τα ρούχα, ήταν το μοντέλο μου. Πίστεψε σε μένα. Επίσης, στάθηκα τυχερή γιατί το δικό μου ξεκίνημα συνέπεσε με τη διάδοση και τη χρήση των social media. Εννοείται ότι το Instagram και το Facebook λειτουργούν ως διαφήμιση».Η Εβελυν Καζαντζόγλου, φίλη της Χριστίνας, την παρότρυνε να κάνει την πρώτη της φωτογράφηση
Δεν την τρόμαξε που ανέλαβε ένα τέτοιο επιχειρηματικό εγχείρημα την περίοδο της κρίσης; «Πριν από τρία χρόνια με έπιασε φόβος. Οχι γιατί δεν πήγαινα καλά. Φοβόμουν μη επιβεβαιωθεί ο χειρότερος εφιάλτης μου και αρχίσω να χρωστάω χρήματα. Εκανα κουβέντες με τον λογιστή μου για να μάθω τι ενέργειες πρέπει να κάνω για να κλείσω την εταιρεία. Μέχρι που ένας πολύ αγαπημένος άνθρωπος μου είπε “κάνεις υπέροχα πράγματα, μην τα παρατήσεις τώρα”. Ξεκίνησα να κάνω life coaching και πραγματικά πίστεψα στον εαυτό μου, κατάλαβα γιατί κάνω αυτή τη δουλειά και έκλεισα τα αυτιά μου στα λόγια των άλλων. Με τη Γιώτα Φασουλή κάνω μαθήματα. Μου έμαθε να διαχειρίζομαι τον εαυτό μου και έκτοτε έχει αλλάξει προς το καλύτερο και η προσωπική, αλλά και η επαγγελματική μου ζωή».
Η Ναταλία Γερμανού τη βοήθησε επαγγελματικά στο ξεκίνημά της φορώντας πρώτη τα ρούχα της
Την τρόμαξε η δημοσιοποίηση της σχέσης της με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη; «Δεν με φόβισε τίποτα σε ό,τι αφορά τον Αλέξανδρο. Κύλησε πολύ εύκολα από την αρχή. Στις σχέσεις ψάχνουμε κάποιον να μας αγαπάει, να τον θαυμάζουμε και να μας θαυμάζει, να μας δίνει δύναμη. Εγώ τα βρήκα όλα αυτά στον Αλέξανδρο. Δεν έχουμε κρυφτεί ποτέ. Είμαστε αυτοί που φαινόμαστε. Ούτε κρυβόμαστε, ούτε βέβαια χρησιμοποιούμε την προσωπική μας ζωή για δημοσιότητα».
Οι προτάσεις για το καλοκαίρι
Τι προτείνει για το καλοκαίρι του 2015 στις Ελληνίδες; «Να αισθάνονται ο εαυτός τους στα ρούχα που φοράνε. Ολες γνωρίζουμε ποια είναι τα ρούχα που μας ταιριάζουν, δεν είναι πάντα απαραίτητο να ακολουθούμε μια μόδα, μια τάση της σεζόν. Επί παραδείγματι, το boho το υιοθέτησα κι εγώ, αλλά στην πιο μίνιμαλ εκδοχή του. Θα πρότεινα μακριά αέρινα φορέματα, ολόσωμα μαγιό και φλατ παπούτσια. Μου αρέσει να αισθάνονται άνετα οι γυναίκες το καλοκαίρι. Πιστεύω ότι οι Ελληνίδες έχουν βρει πλέον μια στυλιστική ταυτότητα. Σίγουρα ενημερώνονται από τα social media. Κι εγώ το κάνω. Ακολουθώ πολλές - μου αρέσει πολύ η Micah Gianneli. Ενα καλό της κρίσης είναι ότι οι Ελληνίδες έχουν ξεπεράσει τα μεγάλα ξενόφερτα επώνυμα brands και στρέφονται στους εγχώριους Ελληνες σχεδιαστές. Ναι, όντως κάνουν κάτι οι νέοι σχεδιαστές, απλά πιο ήσυχα, χωρίς να ακούγονται και να δημιουργούν θόρυβο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι τσάντες της Urania Gazelli. Οι καλοί δεν χάνονται. Πάντα θα βρουν τρόπο να ξεχωρίσουν».Τι είναι τα περίφημα wish ribbons που σχεδιάζει και τα φορούν όλες; «Το πιστεύεις ότι αυτά τα βραχιολάκια τα δημιούργησα σε μια στιγμή που είχα οικονομικό πρόβλημα; Ηθελα κάτι εύκολο, ωραίο, με προσιτή τιμή, να με σώσει εκείνη τη στιγμή. Εγιναν μανία. Με βοήθησαν πάρα πολύ. Μας κάλυψαν τα έξοδά μας. Αυτό το καλοκαίρι αποφάσισα να προβάλω την Ελλάδα και έγραψα “This summer... go to Greece”».
Ποιο είναι το επόμενο βήμα της; «Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί φέτος θα έχω το δικό μου μαγαζί. Ανέλαβα την μπουτίκ του “Solymar” στη Μύκονο. Είναι πραγματικά μια όμορφη συγκυρία ότι τα beachwear μου θα πωλούνται πάνω στην παραλία. Η δουλειά δεν με φοβίζει. Μετά από πέντε χρόνια ξέρω ότι λατρεύω τη δουλειά μου τόσο που παύω να το βλέπω καθαρά ως δουλειά. Το αμέσως επόμενο βήμα ίσως είναι ένα κατάστημα στην Αθήνα. Εχω μάθει πλέον πως, αν το πιστέψω, θα γίνει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα