Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Φίλιππος & Ιάσονας Μιχόπουλος: Οι ξενοδόχοι ιδιοκτήτες του ιστιοφόρου των σταρ
Φίλιππος & Ιάσονας Μιχόπουλος: Οι ξενοδόχοι ιδιοκτήτες του ιστιοφόρου των σταρ
Οι νεαροί επιχειρηματίες διαθέτουν ένα από τα ωραιότερα ιστιοπλοϊκά σκάφη του κόσμου. Το «Prince de Neufchatel» είναι ένα πλωτό παλάτι που λατρεύουν οι σελέμπριτι
Τα αδέλφια Φίλιππος και Ιάσονας Μιχόπουλος, ιδιοκτήτες του πεντάστερου ξενοδοχείου «Κivotos» της Μυκόνου, είναι λάτρεις της θάλασσας και φροντίζουν συχνά να ταξιδεύουν εν πλω με το αγαπημένο τους σκάφος. Οταν πριν από κάποια χρόνια αγόρασαν το πανέμορφο ιστιοφόρο «Prince de Neufchatel», ούτε οι ίδιοι μπορούσαν να φανταστούν ότι το εντυπωσιακό πλεούμενο θα γινόταν κάποτε το ορμητήριο για σελέμπριτι και σταρ, ένας πλωτός παράδεισος για όσους θέλουν να ταξιδεύουν με άποψη και στυλ.
«Το σκάφος μας έχει μεγάλη ιστορία», αναφέρει ο Φίλιππος Μιχόπουλος και συνεχίζει: «Το design του είναι ακριβές αντίγραφο ενός πολεμικού πλοίου που το 1812 είχε λάβει μέρος σε μια ναυμαχία μεταξύ Αμερικανών και Βρετανών. Δεν είναι περίεργο λοιπόν που διαθέτει τη δική του σελίδα στη Wikipedia».
Σύμφωνα με το «βιογραφικό» του, το «Prince de Neufchatel» ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία το 1967 και πέρασε στην κατοχή της οικογένειας Μιχόπουλου το 1994. Από τότε και για πολλά χρόνια κρατήθηκε εκτός υδάτων μέχρι να ανακατασκευαστεί και να αποκτήσει τη σημερινή του εικόνα. Το σκάφος επιμηκύνθηκε, ενώ ο εσωτερικός του διάκοσμος υπέστη ολικό λίφτινγκ, συνδυάζοντας τις σύγχρονες ανέσεις με τις κλασικές αναφορές στην ιστορία του.
Με σκελετό μεταλλικό και σκαρί ξύλινο, το πανέμορφο ιστιοπλοϊκό με τις τρεις καμπίνες αποτελεί για τους νεαρούς επιχειρηματίες το απόλυτο καταφύγιο, κυρίως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. «Την εποχή που το ξενοδοχείο μας έσφυζε από κόσμο κι εμείς νιώθαμε ότι έχουμε ανάγκη να χαρούμε τον ήλιο και τη θάλασσα ξεφεύγοντας από την πίεση της δουλειάς, παίρναμε την παρέα μας και πηγαίναμε άλλοτε σε πιο μακρινές και άλλοτε σε πιο κοντινές διαδρομές, όπως η Δήλος», δηλώνει ο Ιάσονας Μιχόπουλος, ο οποίος συμπληρώνει: «Το ταξίδι μ’ ένα τέτοιο σκάφος είναι πραγματικά ξεχωριστό γιατί, σε αντίθεση με το μίνιμαλ -σχεδόν ψυχρό- στυλ των mega yachts, από τη μία υπάρχει διάχυτος ρομαντισμός λόγω του σχεδιασμού του και από την άλλη σε εμπνέει για περιπέτειες. Τα πανιά που σκίζουν τον αέρα, τα καλογυαλισμένα διακοσμητικά από μπρούντζο και η μυρωδιά του παλιού ξύλου σού δίνουν την αίσθηση ότι έχεις ξεφύγει από τον χρόνο και ζεις σε μια άλλη εποχή».
«Το σκάφος μας έχει μεγάλη ιστορία», αναφέρει ο Φίλιππος Μιχόπουλος και συνεχίζει: «Το design του είναι ακριβές αντίγραφο ενός πολεμικού πλοίου που το 1812 είχε λάβει μέρος σε μια ναυμαχία μεταξύ Αμερικανών και Βρετανών. Δεν είναι περίεργο λοιπόν που διαθέτει τη δική του σελίδα στη Wikipedia».
Σύμφωνα με το «βιογραφικό» του, το «Prince de Neufchatel» ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία το 1967 και πέρασε στην κατοχή της οικογένειας Μιχόπουλου το 1994. Από τότε και για πολλά χρόνια κρατήθηκε εκτός υδάτων μέχρι να ανακατασκευαστεί και να αποκτήσει τη σημερινή του εικόνα. Το σκάφος επιμηκύνθηκε, ενώ ο εσωτερικός του διάκοσμος υπέστη ολικό λίφτινγκ, συνδυάζοντας τις σύγχρονες ανέσεις με τις κλασικές αναφορές στην ιστορία του.
Με σκελετό μεταλλικό και σκαρί ξύλινο, το πανέμορφο ιστιοπλοϊκό με τις τρεις καμπίνες αποτελεί για τους νεαρούς επιχειρηματίες το απόλυτο καταφύγιο, κυρίως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. «Την εποχή που το ξενοδοχείο μας έσφυζε από κόσμο κι εμείς νιώθαμε ότι έχουμε ανάγκη να χαρούμε τον ήλιο και τη θάλασσα ξεφεύγοντας από την πίεση της δουλειάς, παίρναμε την παρέα μας και πηγαίναμε άλλοτε σε πιο μακρινές και άλλοτε σε πιο κοντινές διαδρομές, όπως η Δήλος», δηλώνει ο Ιάσονας Μιχόπουλος, ο οποίος συμπληρώνει: «Το ταξίδι μ’ ένα τέτοιο σκάφος είναι πραγματικά ξεχωριστό γιατί, σε αντίθεση με το μίνιμαλ -σχεδόν ψυχρό- στυλ των mega yachts, από τη μία υπάρχει διάχυτος ρομαντισμός λόγω του σχεδιασμού του και από την άλλη σε εμπνέει για περιπέτειες. Τα πανιά που σκίζουν τον αέρα, τα καλογυαλισμένα διακοσμητικά από μπρούντζο και η μυρωδιά του παλιού ξύλου σού δίνουν την αίσθηση ότι έχεις ξεφύγει από τον χρόνο και ζεις σε μια άλλη εποχή».
Κάποιες λεπτομέρειες καθιστούν την ολλανδικής καταγωγής γαλέρα ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τους λάτρεις των ιστιοπλοϊκών και όχι μόνο: είναι χειροποίητη, ζυγίζει 150 τόνους και τα πανιά της όταν είναι ανοιγμένα καλύπτουν 300 τετραγωνικά μέτρα. Την ίδια ρετρό αίσθηση αφήνουν στον επισκέπτη και οι εσωτερικοί χώροι. Για τη διακόσμηση των μπάνιων χρειάστηκε ένας τόνος μάρμαρο, ενώ τα έπιπλα σχεδιάστηκαν από τον Σπύρο Μιχόπουλο, τον πατριάρχη της οικογένειας, που ξεχωρίζει για το ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο γούστο του.
Το σκάφος που είναι αραγμένο στη Μύκονο τους περισσότερους μήνες του χρόνου είναι ήδη πολύ δημοφιλές και η μοναδικότητα της κατασκευής του δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τους επισκέπτες του νησιού. Ποπ σταρ της διεθνούς μουσικής σκηνής, billionaires και σχεδιαστές μόδας που έχουν περάσει κατά καιρούς από τη Μύκονο είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του ταξιδιού με το «Prince de Neufchatel».
«Πρόκειται για executive ενοίκους του ξενοδοχείου μας οι οποίοι το είδαν αραγμένο στο ιδιωτικό μας λιμανάκι και θέλησαν να το αξιοποιήσουν για τις αποδράσεις τους, κοντινές και μακρινότερες», παραδέχονται τα αδέλφια Μιχόπουλου και συνεχίζουν: «Πριν από δύο χρόνια μας το είχε ζητήσει η Σακίρα προκειμένου να γυρίσει το νησί και να καταλήξει στη Δήλο. Είχαμε κάνει ιδιαίτερη προετοιμασία για να την υποδεχτούμε. Της είχαμε διαθέσει τρία άτομα προσωπικό, ενώ ήταν σε επιφυλακή και ο σεφ του ξενοδοχείου. Δυστυχώς όμως οι παπαράτσι που την κυνηγούσαν μέρες την αντιλήφθηκαν και η μίνι θαλασσινή εξόρμηση τελείωσε άδοξα. Το περιπετειώδες ταξίδι με το συγκεκριμένο ιστιοφόρο θέλησε να βιώσει και ο Τζορτζ Μάικλ με τους φίλους του. Του το διαθέσαμε για μία μέρα. Επέστρεψε κατακόκκινος από τον ήλιο και ενθουσιασμένος. Μας εξομολογήθηκε ότι ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες που βίωσε στο νησί. Το ίδιο συνέβη και με τον πάμπλουτο και διάσημο σχεδιαστή παπουτσιών Μπράιαν Ατγουντ, τακτικό πελάτη του ξενοδοχείου “Kivotos”. Είχε προβληματιστεί για την επιλογή του χώρου όπου θα γιόρταζε τα γενέθλιά του όταν τoυ μιλήσαμε για το ιστιοπλοϊκό μας, το οποίο αποδείχθηκε η καλύτερη επιλογή. Εκεί δόθηκε ένα επίσημο καθιστό δείπνο, ενώ ακολούθησε τρικούβερτο γλέντι μέχρι πρωίας. Η αλήθεια είναι ότι το σκάφος μας το προτιμούν ιδιαίτερα οι άνθρωποι από τον χώρο της μόδας. Για παράδειγμα, περιοδικά όπως το “L’ Officiel” και το “Grazia” το έχουν επιλέξει για τα editorials μόδας τους, ενώ η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει στους εξωτερικούς του χώρους φωτογραφικές καμπάνιες για την προώθηση των αξεσουάρ της».
Δυο νέα παιδιά με business plan
Τα αδέλφια Μιχόπουλου μυήθηκαν στον χώρο των επιχειρήσεων από τους γονείς τους, οι οποίοι προήγαγαν τον υψηλό τουρισμό στη Μύκονο ως ιδιοκτήτες τόσο του boutique hotel «Κivotos» όσο και πολυτελών βιλών που διαθέτουν προς ενοικίαση. Ο Φίλιππος, ο μεγαλύτερος εκ των δύο, σπούδασε Ξενοδοχειακά στο Παρίσι ενώ ο Ιάσονας προτίμησε να κάνει τις ίδιες σπουδές στην Ελλάδα. Αμφότεροι ασχολήθηκαν νωρίς με τις οικογενειακές επιχειρήσεις, ενώ είναι λάτρεις των σπορ και προτιμούν τους χαμηλούς τόνους στο lifestyle τους. Εργάζονται πολλές ώρες, θεωρούνται από τους πλέον καλοντυμένους νέους της Αθήνας και απασχολούν τα media κυρίως για τη δουλειά τους και λιγότερο για την προσωπική τους ζωή. Μικρή εξαίρεση αποτελεί ο Φίλιππος, ο οποίος από τότε που συνέδεσε την προσωπική του ζωή με την ηθοποιό Αθηνά Οικονομάκου είδε, άθελά του, το πρόσωπό του σε αρκετά δημοσιεύματα. Ο ίδιος βέβαια αρνείται κατηγορηματικά να σχολιάσει οτιδήποτε σχετικό, προτιμώντας να επικεντρωθεί μόνο στις επιχειρήσεις του. «Ο τουρισμός στην Ελλάδα βρίσκεται σε ανοδική πορεία κι εμείς ετοιμάζουμε συνεχώς νέα projects, αφού σε αυτή τη δουλειά δεν πρέπει να εφησυχάζεις ποτέ. Τώρα χτίζουμε κάποιες βίλες στη Σαντορίνη, οι οποίες, όπως υπολογίζουμε, θα είναι έτοιμες μέχρι του χρόνου».
Οσο για το 25 μέτρων ιστιοφόρο τους, θα είναι πάντα η μεγάλη τους αγάπη και το καμάρι τους, το οποίο χαίρονται να μοιράζονται, αλλά υπό προϋποθέσεις. «Πριν από κάποιο διάστημα, Αμερικανοί brokers οι οποίοι είχαν δει το “Prince de Neufchatel” στον Πόρο ήρθαν σε επαφή μαζί μας προκειμένου να το νοικιάσουν για ένα διάστημα δύο μηνών. Μας προσέφεραν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό ώστε να πάει στην Ασία (Φιλιππίνες και Βιεντάμ), όπου επρόκειτο να γίνουν τα γυρίσματα της ταινίας “Πειρατές της Καραϊβικής” με τον Τζόνι Ντεπ. Το αρνηθήκαμε γιατί μας ήταν αδιανόητο να ζήσουμε έστω και λίγες ημέρες χωρίς αυτό».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα