Το glass floor του ΟΑΚΑ δεν αλλάζει μόνο την εμπειρία για τους θεατές, αλλά και για τους χορηγούς! Σε μια εντυπωσιακή «επίδειξη», ο Παναθηναϊκός παρουσίασε τις δυνατότητες προβολής τους μέσα από το νέο ΟΑΚΑ. Συγκεκριμένα, έδειξε πώς μπορούν τα logo να τοποθετηθούν με και χωρίς animation σε διαφορετικές φάσεις του παιχνιδιού, όπως στο τζάμπολ, στα τρίποντα, στα καρφώματα, στις διακοπές κ.ο.κ.
Παράλληλα, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε και τις δυνατότητες προβολής των χορηγών μέσω του νέου app "club 1908". Με στόχο να απογειώσει την εμπειρία για τους φιλάθλους της, η «πράσινη» ΚΑΕ ετοιμάζει έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο, στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται από κανονικές video παραγωγές, συνεντεύξεις, ειδήσεις και radio podcast, μέχρι παιχνίδια, στατιστικά και στιγμιότυπα.
Μέσω του νέου app, ο χρήστης θα μπορεί να προμηθευτεί τα εισιτήρια των αγώνων και τα επίσημα προϊόντα της ομάδας, από το νέο e-shop που θα ενταχθεί στο "club 1908".
Κλείσιμο
Η παρουσίαση των «πράσινων» έγινε εξ ολοκλήρου στο glass floor του ΟΑΚΑ, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Ο διακεκριμένος επιστήμονας φωτίζει τα κρυμμένα μυστικά του διαστήματος, εξηγεί γιατί είναι απίθανο να είμαστε μόνοι στο σύμπαν, θεωρεί ότι η εποίκηση του Αρη δεν είναι ένα βιώσιμο πρότζεκτ και επισημαίνει την αποστολή που έχουμε ως ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.