Ολυμπιακός: Ζητά, με εξώδικο στην ΕΠΟ, να ασκηθεί δίωξη στον Ματίας Αλμέιδα
Αφορμή για το αίτημα της ΠΑΕ Ολυμπιακός που υπογράφει ο Αλέξης Κούγιας, τα όσα ακολούθησαν μετά το τέλος του πρόσφατου αγώνα της Τούμπας, ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ
Εξώδικο στην ΕΠΟ απέστειλε η ΠΑΕ Ολυμπιακός, μέσω του αντιπροέδρου και νομικού του εκπροσώπου, Αλέξη Κούγια, ζητώντας, μεταξύ άλλων, να ασκηθεί πειθαρχική δίωξη στον Ματίας Αλμέιδα για όσα ακολούθησαν μετά το τέλος του πρόσφατου αγώνα της Τούμπας, ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ.
Με αφορμή τον «ατέλειωτο και πρωτοφανή διωγμό με την άσκηση πειθαρχικών διώξεων» σε βάρος του Ολυμπιακού από τα πειθαρχικά όργανα της ΕΠΟ τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό με το γεγονός πως δεν έχει κινηθεί κάποια πειθαρχική διαδικασία κατά του Αργεντινού προπονητή μέχρι τώρα, το εξώδικο που υπογράφει ο Αλέξης Κούγιας αναφέρει πως «αποκορύφωμα όμως όλων αυτών των σκόπιμων παραλείψεων σας είναι η μη άσκηση πειθαρχικής διώξεως μέχρι αυτή την στιγμή που συντάσσουμε την παρούσα, εις βάρος του προπονητή της ΠΑΕ ΑΕΚ, Ματίας Αλμέιδα, ο οποίος χωρίς κανένα σπουδαίο λόγο, όπως απεδείχθη από τις εικόνες τις οποίες επί 5 σχεδόν λεπτά είδα από όλους τους σταθμούς τηλεοράσεων, αλλά και σε απευθείας μετάδοση από το συνδρομητικό κανάλι το οποίο μετέδιδε το συγκεκριμένο αγώνα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΠΛΗΞΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΥΔΟΛΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΤΟΝ ΕΣΠΡΩΞΕ!!!!!!!!!!» και καταλήγει, ζητώντας να κινηθούν οι «δέουσες νομικές ενέργειες που αφορούν τόσο παραβάσεις του Πειθαρχικού Κώδικα, όσο και του Ποινικού Κώδικα. ΑΛΛΩΣ σας δηλώνουμε ότι η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα στραφεί εναντίον σας, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα περί παραβάσεως καθήκοντος».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.