Το υπ. Παιδείας προχωρά με την κατάργηση του ασύλου και την ακύρωση της τέταρτης Νομικής στην Πάτρα

keramoes

Ισμήνη Χαραλαμποπούλου
Τις προτεραιότητες του υπουργείου Παιδείας θα περιγράψει σήμερα στις 2μ.μ. η νέα υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως,κατά την τελετή παράδοσης παραλαβής που θα γίνει στο υπουργείο Παιδείας. 

Σύμφωνα με την κυρία Κεραμέως, στο πρώτο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί στη Βουλή θα καταργηθεί το άσυλο, καθώς θα υπάρχει διάταξη με βάση την οποία θα μπορεί να επεμβαίνουν οι αρχές αυτεπαγγέλτως για κάθε αξιόποινη πράξη που συντελείται εντός του χώρου του Πανεπιστημίου 

Η παιδεία με την κυρία Κεραμέως στο «τιμόνι» του αρμόδιου υπουργείου θα κινηθεί σε κλίμα εξωστρέφειας και καινοτομίας ενώ ανάμεσα στις πρώτες κινήσεις θα είναι και η κατάργηση του ασύλου, όπως έχει προαναγγείλει ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το «άσυλο στη βία και στην παρανομία, δεν θα αλλάξει αλλά θα καταργηθεί για να κυκλοφορήσουν και πάλι ελεύθερα οι ιδέες και η γνώση».

Σύμφωνα με την κυρία Κεραμέως στο πρώτο νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί στη Βουλή θα καταργηθεί το άσυλο, καθώς θα υπάρχει διάταξη με βάση την οποία θα μπορεί να επεμβαίνουν οι αρχές αυτεπαγγέλτως για κάθε αξιόποινη πράξη που συντελείται εντός του χώρου του Πανεπιστημίου. Επίσης η κυρία Κεραμέως διευκρινίζει ότι δεν θα ιδρυθεί η τέταρτη Νομική σχολή στην Πάτρα που είχε δρομολογήσει ο πρώην υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές γιατί δεν χρειάζονται περισσότεροι άνεργοι δικηγόροι. Η νέα υπουργός Παιδείας εστιάζει σε σπουδές, όπως η Πληροφορική, που έχουν άμεση σχέση με δεξιότητες που οδηγούν στην αγορά εργασίας.

Σύμφωνα με τις προτεραιότητες της κυρίας Κεραμέως η επένδυση στην Παιδεία αποτελεί την πιο σημαντική επένδυση για το μέλλον της χώρας και για έναν ακόμη λόγο: σε μία εποχή ραγδαίων αλλαγών σε όλα τα επίπεδα μπορεί να αποτελέσει ατμομηχανή οικονομικής ανάπτυξης. Για τη Νέα Δημοκρατία, η πιο σημαντική επένδυση για τη χώρα είναι η επένδυση στην Παιδεία. Βασική αποστολή του εκπαιδευτικού συστήματος είναι να εξοπλίζει τους νέους με πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες και να δημιουργεί ευκαιρίες για εργασιακή και προσωπική ανέλιξη. 

Σύμφωνα με το πρόγραμμα της ΝΔ «κάθε περιφερειακή ενότητα θα έχει το δικό της δημόσιο Πρότυπο Σχολείο για τα παιδιά που ξεχωρίζουν από κάθε ελληνικό χωριό ή γειτονιά. Και σε αντιπροσωπευτικές περιοχές, ιδρύονται Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια με τη συμμετοχή εργοδοτών και εργαζομένων κάθε περιοχής», ενώ «τα δημόσια πανεπιστήμια θα αποκτήσουν στην πράξη την αυτονομία τους. Θα αξιολογούνται βάσει μετρήσιμων αποτελεσμάτων και θα είναι ελεύθερα να ανοίξουν τα φτερά τους. Θέλουν δεν θέλουν οι οπαδοί του χθες, η Ελλάδα θα γίνει εκπαιδευτικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης».

. Πέντε είναι οι βασικοί άξονες του προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας για την Παιδεία, και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις παρακάτω παρεμβάσεις:

Ι. Παιδεία σύγχρονη, δημιουργική και ανοικτή. ● Το δημόσιο σχολείο μετατρέπεται σε μια σύγχρονη και δημιουργική κυψέλη γνώσης και καινοτομίας. Με έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων (δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, ομαδική δουλειά) και ψηφιακών δεξιοτήτων (χρήση υπολογιστών, ψηφιακή επικοινωνία, ασφαλής χρήση διαδικτύου), αντί για ενθάρρυνση της αποστήθισης και της παπαγαλίας.

● Τα προγράμματα σπουδών εμπλουτίζονται με νέες, δημιουργικές και διαδραστικές μεθόδους διδασκαλίας και νέες εκπαιδευτικές θεματικές, όπως η επιχειρηματικότητα, η οδική συμπεριφορά, ο εθελοντισμός, η αντίδραση σε φυσικές καταστροφές κ.ο.κ.

● Καθιερώνεται η δυνατότητα «άσκησης» σε επιχειρήσεις, ώστε οι μαθητές να εξοικειώνονται με την πραγματική οικονομία, και να επιλέγουν το αντικείμενο σπουδών τους με μεγαλύτερη σιγουριά.

● Καθιερώνεται Εθνικό Απολυτήριο, το οποίο θα αποκτάται με την επιτυχή ολοκλήρωση του Λυκείου. Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί καιτων 3 τάξεων του Λυκείου, με ειδικό συντελεστή ανά τάξη. Επίσης, καθιερώνονται οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις από τάξη σε τάξη για όλο το Λύκειο, με επιλογή των θεμάτων μέσα από την Τράπεζα Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας.

● Αλλάζει ριζικά η Επαγγελματική Εκπαίδευση, ώστε από λύση ανάγκης για λίγους, να γίνει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

● Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα θα εξελιχθούν σε αναπτυξιακούς πυλώνες σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, αναπτύσσοντας συνεργασίες και δικτυώσεις με τον κόσμο της παραγωγής και της επιχειρηματικότητας, με κοινωνικούς φορείς, και με ιδρύματα του εσωτερικού και του εξωτερικού.

● Στόχος είναι η Ελλάδα να αναδειχθεί σε ισχυρό περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης και έρευνας. Για αυτό και η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει την αναθεώρηση των παραγράφων του άρθρου 16 του Συντάγματος που αφορούν την ανώτατη εκπαίδευση, προκειμένου να επιτραπεί η ίδρυση μη κρατικών και ιδιωτικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, τα οποία θα ιδρύονται υπό αυστηρούς όρους, και θα λειτουργούν με διαφάνεια, αξιολόγηση και λογοδοσία.

ΙΙ. Μεγαλύτερη αυτονομία στις εκπαιδευτικές μονάδες, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς:

● Το δημόσιο σχολείο απελευθερώνεται από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του Υπουργείου σε επίπεδο οργανωτικό και διοικητικό, αλλά και σε επίπεδο παιδαγωγικό. Ο εκπαιδευτικός αποκτά μεγαλύτερη ελευθερία να εμπλουτίζει τον τρόπο και τα μέσα διδασκαλίας, και να διαμορφώνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες με βάση τις ανάγκες των μαθητών.

● Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα γίνονται πραγματικά αυτόνομα και αυτοδιοικούμενα. Η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει σε άμεση κατάργηση των νομοθετικών πρωτοβουλιών των κ.κ. Μπαλτά, Φίλη και Γαβρόγλου και ψήφιση ενός σύγχρονου νόμου πλαισίου για τα Ανώτατα Ιδρύματα που θα τους δίνει τη δυνατότητα να αποφασίζουν από μόνα τους τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητες τους. Αντίστοιχα, θα διαμορφωθεί πλαίσιο που θα επιτρέπει στα ιδρύματα να προσελκύουν πόρους από ιδιωτικές πηγές και να τους διαχειρίζονται με τον πιο αποδοτικό τρόπο, αλλά με τήρηση αυστηρών κανόνων διαφάνειας και λογοδοσίας.

● Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα αποκτούν την αρμοδιότητα να καθορίζουν τα ίδια τον ετήσιο αριθμό εισακτέων και τη βάση εισαγωγής. Καθιερώνεται ανώτατο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών στα ν+2 έτη, εκτός εξαιρέσεων που θα αποφασίζονται από τα αρμόδια όργανα του εκάστοτε ιδρύματος.
. Εκπαιδευτικό σύστημα που δημιουργεί ίσες δυνατότητες και περισσότερες ευκαιρίες για όλους

● Κανένα παιδί εκτός παιδικού σταθμού. Για κάθε παιδί που δεν βρίσκει θέση σε δημοτικό παιδικό σταθμό, η οικογένεια του, εφόσον πληροί τα εισοδηματικά κριτήρια, θα λαμβάνει κουπόνι ύψους 180 ευρώ το μήνα για 10 μήνες το χρόνο, το οποίο και θα μπορεί να εξαργυρώνει σε βρεφονηπιακό σταθμό της επιλογής της.

● Δημιουργείται ένα Πρότυπο και ένα Πειραματικό σχολείο σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα τηςχώρας, ξεκινώντας από τις λιγότερο ανεπτυγμένες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αντίστοιχα, ιδρύονται και Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια σε αντιπροσωπευτικές περιοχές, ταοποία θα συνεργάζονται με επιχειρήσεις του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.

● Όλοι οι μαθητές αποκτούν πιστοποιητικό βασικών γνώσεων Πληροφορικής μέχρι την Α’ Λυκείου, ενώ μέσα στα σχολεία θα προσφέρεται εκμάθηση ξένων γλωσσών και θα διενεργούνται εξετάσεις για την απόκτηση κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας.

● Σε όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα προβλέπεται συγκεκριμένος αριθμός υποτροφιών, που θα χορηγούνται με βάση τις ακαδημαϊκές επιδόσεις και την οικονομική κατάσταση των φοιτητών.

● Ενισχύεται ο θεσμός της πρακτικής άσκησης στα Πανεπιστήμια, ώστε οι φοιτητές να αποκτούν πολύτιμη εργασιακή εμπειρία και να ενισχύουν τις προοπτικές απασχόλησής τους στη συνέχεια.

● Καθιερώνεται εσωτερικό πρόγραμμα κινητικότητας για τους φοιτητές μεταξύ των Ελληνικών Πανεπιστημίων, στα πρότυπα του Erasmus.

. Δημιουργία και μετάδοση της γνώσης σε ένα ασφαλές περιβάλλον

● Προτεραιότητα για το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας αποτελεί η εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας για τους μαθητές και τους γονείς, με ενίσχυση των μέτρων προστασίας στα σχολεία και τον περιβάλλοντα χώρο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στην αντιμετώπιση του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο, μέσα από την ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση των μαθητών.

● Κατάργηση του ασύλου. Αυτεπάγγελτη επέμβαση των δημοσίων αρχών για κάθε αξιόποινη πράξη που λαμβάνει χώρα στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα, και πειθαρχικές ευθύνες όταν οι Πρυτανικές Αρχές δεν ενημερώνουν έγκαιρα τα αρμόδια δημόσια όργανα για παραβατικές πράξεις.

V. Αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα και διάδοση των καλύτερων πρακτικών

● Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς με τη χρήση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων.

● Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι σήμερα κρατάνε τη δημόσια εκπαίδευση και το δημόσιο σχολείο όρθιο. Ο στόχος της αξιολόγησης δεν είναι ο στιγματισμός και η τιμωρία, αλλά η διαρκής βελτίωση και η επιβράβευση της προσπάθειας, και για αυτό η αξιολόγηση θα συνδέεται με τηδιαδικασία επιμόρφωσης και κατάρτισης, για συνολική βελτίωση του εκπαιδευτικού δυναμικού.

● Στην Ανώτατη Εκπαίδευση, η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π) καθιερώνεται ως ο βασικός θεσμός αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών, των διδασκόντων και των Ιδρυμάτων. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης θα δημοσιοποιούνται ώστε να ενισχύεται η διαφάνεια και η δημόσια πληροφόρηση, και να αναδεικνύονται οι καλύτερες πρακτικές (εκπαιδευτικές, ερευνητικές, διοικητικές).

● Η κρατική χρηματοδότηση προς τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης γίνεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών, και συνδέεται με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Επιπλέον, ο Ακαδημαϊκός Χάρτης της χώρας (π.χ. συγχωνεύσεις/ενοποιήσεις Πανεπιστημίων-ΤΕΙ) θα προκύπτει από την αξιολόγηση της Α.ΔΙ.Π και στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (245)

Α

Το επόμενο μέτρο να βγάλουν τα κόμματα και τις παρατάξεις από το πανεπιστήμιο. Μόλις πηγαίνουν οι νέοι φοιτητές τους πλευρίζουν τα κομματόσκυλα να γραφτούν για να τους δίνουν σημειώσεις και να έχουν διευκολύνσεις.

Ν

Σωστό μέτρο, να ακυρωθεί η Νομική Πάτρας. Από την άλλη η εστίαση στις σπουδές την Πληροφορική δεν είναι κάτι το οποίο έγινε όπως έγινε τα χρόνια πριν σκάσει η κρίση στην Ελλάδα; Σε κάθε κωμόπολη άνοιξε και ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ ΠΛηροφορικής. Εισήχθησαν χιλιάδες φοιτητές από τότε ανα έτος και αποφοίτησαν οι περισσότεροι κάθε κλάσης. Παρόλα αυτά ακόμη οι εταιρίες στην Ελλάδα ψάχνουν ικανό προσωπικό στην Πληροφορική και δεν βρίσκουν. Απόφοιτοι πληροφορικής που δεν είναι σε θέση να αναπτύξουν κώδικα..και σε αυτό μάλλον δεν φταίνε οι ίδιοι όσο το γεγονος οτι δεν ήταν οι σχολές σε θέση να τους διδάξουν...Άρα αν η εστίαση σημαίνει να ανοίξουν και άλλα τμήματα Πληροφορικής τότε ζήτω που καήκαμε...Ποιότητα αποφοίτων χρειάζεται η Ελλάδα. Πώς επιτυγχάνεται αυτό; μήπως με κλείσιμο σχολών, μείωση εισακτέων ανα έτος και κατεύθυνση των (πενιχρών) κονδυλίων προς τις λίγες εναπομείνασες σχολές Πληροφορικής, οι οποίες θα συγκεντρώνουν εκείνους τους νέους με μεράκι και ταλέντο;μια ιδέα.

pliroforikarios

"Απόφοιτοι πληροφορικής που δεν είναι σε θέση να αναπτύξουν κώδικα..και σε αυτό μάλλον δεν φταίνε οι ίδιοι". Συγγνωμη, αλλα φταινε, ειδικα για την Πληροφορικη οποιος θελει να μαθει υπαρχει ενα ολοκληρο internet γεματο γνωσεις/εργαλεια/open source software/best practices/videos/e-books δωρεαν. Ας περνανε τα μαθηματα "τυπικα" κι ας μαθουν προγραμματισμό σωστό από τους χιλιάδες τετοιους πορους εκει εξω. Δεν υπαρχει δικαιολογια για καποιον να μην ειναι σωστος προγραμματιστης, εκτος απο το οτι δεν του ταιριαζει (για αυτον το καταλαβαινω, αλλα και τον Linus Torvalds να του φερεις δεν θα θελει να μαθει γιατι δεν θα του αρεσει, δεν φταιει απαραιτητα ο καθηγητης).

θ.Γ.

"Τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα γίνονται πραγματικά αυτόνομα και αυτοδιοικούμενα": Πέρα από αυτόνομα πανεπιστήμια η ΝΔ θέλει και αυτόνομα σχολεία...που θα ξεχαρβαλώσουν την εκπαίδευση. Θα καταρρεύσει το σύμπαν... Κεραμέως : «Θα επιδιώξουμε να έχουμε σχολεία και πανεπιστήμια που θα είναι πιο ελεύθερα και πιο αυτόνομα, τα οποία δεν θα ελέγχονται ασφυκτικά, σε κάθε τους κίνηση, από ένα υπερσυγκεντρωτικό υπουργείο Παιδείας», η τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, όπως αναμεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ (7/4/2019). Το πρόγραμμα της παιδείας της Νέας Δημοκρατίας : «Μεγαλύτερη αυτονομία στις εκπαιδευτικές μονάδες, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς: Το δημόσιο σχολείο απελευθερώνεται από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του Υπουργείου σε επίπεδο οργανωτικό και διοικητικό, αλλά και σε επίπεδο παιδαγωγικό. Ο εκπαιδευτικός αποκτά μεγαλύτερη ελευθερία να εμπλουτίζει τον τρόπο και τα μέσα διδασκαλίας, και να διαμορφώνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες με βάση τις ανάγκες των μαθητών. (Και όλοι αντιλαμβάνονται τι εννοούν με το " οργανωτικό και διοικητικό", αν και γενικώς τα ψιλομασάνε, καθότι θέλουν να δουν τις αντιδράσεις πρώτα. Αλλά στους κύκλους των εκπαιδευτικών γνωρίζουν πολύ καλά από χρόνια...) Εδώ το τι επακριβώς προτείνει η ΝΔ (σημείο 28:20 και εντεύθεν): https://www.youtube.com/watch?v=kVfaKF2uNxo&t=1776s

@θ.Γ.

Σιγά μην "καταρεύσει το σύμπαν"... Απλώς θα αναγκαστούν οι δάσκαλοι να βγουν από τη βολή τους και τον αιώνιο ύπνο τους και να δουλέψουν πιο παραγωγικά, αντί να αναμασάνε τη λεγόμενη "ύλη".

Καθηγητής Γυμνασιου

Πρόλαβε ο Τσιπρακος με τον ανεκδιηγητο τον Γαβρογλου και την διέλυσε και την εκπαιδευση αγαπητέ. Πχ στο Γυμνάσιο που διδάσκω κάποια στιγμή οι μισές θέσεις ήταν κενές από άδειες για σπουδες, αναρρωτικές, συνδικαλιστικες κτλ και τα παιδιά είχαν χάσει τα μισά μαθήματα! Το θέμα είναι να διορθωθούν τα κακώς κείμενα.

GIORGOS

Είναι πολύ σημαντικά τα όσα λέτε. Προσωπικά δέχομαι την αυτονόμηση των Πανεπιστημίων, τα internship στην Τριτοβάθμια, την άρση ασφαλώς του ασύλου (όχι των ιδεών) κλπ αλλά δηλώνω ομοίως κάθετα αντίθετος σε ιδέες περί School of Choice (Αγγλοσαξωνικός χώρος), Academy School (Ην. Βασίλειο), Charter School (ΗΠΑ) κ.ο.κ. που έχουν διαλύσει τη Δημόσια Εκπαίδευση στο επίπεδο της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας όπου δοκιμάστηκαν.

ΤΕΛΑΜΩΝ

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ,ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ .. ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΦΚΕΣ ΤΩΝ ΜΠΑΧΑΛΑΚΙΔΩΝ ,ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΩΝ ,ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ...

Κλεισθένης

Η κατάργηση του ασύλου απόλυτα θετική ενέργεια.Οι νομικές σχολές δεν παράγουν μόνο δικηγόρους,αλλά και μορφωμένους δημοσίους υπαλλήλους,επιχειρηματίες κλπ.Η απαγόρευση ίδρυσης νομικής σχολής στην Πάτρα, από μία δικηγόρο της Σορβόνης, αφήνει την εντύπωση,ότι δεν δίνεται μία επιπλέον ευκαιρία σε παιδιά φτωχά να σπουδάσουν.

;

Η ελλάδα δεν έχει ανάγκη από περισσότερους δικηγόρους. Δεν υπάρχει ούτε μια μελέτη που να το δείχνει αυτό. Τα παιδιά των φτωχών να διαβάσουν να περάσουν στα υπάρχοντα τμήματα. Ουδείς τους εμποδίζει.

V

Περνούσα σήμερα έξω από την ΑΣΟΕΕ. Πίσω από τα κάγκελα και εντός του πανεπιστημίου ο λαθρέμπορος με την πραμάτεια του- παπούτσια εν προκειμένω. Αυτό λοιπόν είναι το... άσυλο. Μητσοτάκη και λοιποί, να αγιάσουν τα χέρια σας που θα το ψηφίσετε.

Ουάου

Ουάου που έλεγε και ο τυχοδιώκτης. Δεν έχω δει ποιο ολοκληρωμένη παρέμβαση ή μάλλον μεταρρύθμιση στην παιδεία στο Ελληνικό κράτος από όσο θυμάμαι. Αν γίνου όλα αυτά και άλλα τόσα τότε σε λίγα χρόνια η Ελλάδα θα είναι αγνώριστη

Giannis

Και τόσο γρήγορα. Μακάρι να γίνουν, αν δεν δω δεν πιστεύω τίποτα

ντινα

αν δεν μπουν τα κινεζικα να μαθουν τα παιδια μας τιποτε δεν γινεται..........δωστε κινεζικα στο λαο!!!!!!!!!

Ειναι

ενα βημα στη σωστη κατευθυνση. Να ειμαστε δικαιοι κ αντικειμενικοι. Αν δω να μαζευουν κ τα τα ζαβα που καινε τρολευ στην πατησιων κ οχι να παιζουν κρυφτουλι τα ματ μαζι τους θα πω μπραβο.

Xx

Τους χασισεμπορους δεν τους σκεφτεστε? Που θα πουλανε το χασισι τωρα?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης