Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της σειράς «Λόγω Τιμής» στο ΣΚΑΙ δικαίωσε τις προσδοκίες των συντελεστών, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της Nielsen έφτασε μέχρι και 30% στο δυναμικό κοινό.
Η σειρά δεν έπεσε κάτω από το 20%, την ίδια ώρα που στο STAR, από τις 21.00 ως και τις 23.15, το Next Top Model κινήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 33%.
Μπορεί το GNTM 2 να μην κερδίζει σε επίπεδο εντυπώσεων και περιεχομένου, όμως η σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου συγκίνησε, ενθουσίασε και έγινε Νο 1 trend στο Twitter σε όλη τη διάρκεια προβολής της, ειδικά για τις γενιές άνω των 40.
Στα ίδια τηλεοπτικά μέρη θα συναντηθούμε την επόμενη Δευτέρα...
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.