Αντώνης Ρέμος: Ήμουν στο χείλος του γκρεμού, γύρισα από την κόλαση
«Με έσωσε ότι δεν φοβήθηκα ποτέ τη δουλειά, σήκωσα τα μανίκια και πήγα και δούλεψα οπουδήποτε και κατηγορήθηκα και γι’ αυτό», είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής
Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του ο Αντώνης Ρέμος μίλησε στην εκπομπή «Αυτοψία» του Αντώνη Σρόιτερ η οποία θα προβληθεί απόψε από την τηλεόραση του Alpha. Ο δημοφιλής τραγουδιστής μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη δύσκολη περίοδο που πέρασε λόγω των οικονομικών.
«Μέσα από την περιπέτεια που είχα με την ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο ήμουν στο χείλος του γκρεμού ή μάλλον είχα πέσει από τον γκρεμό και κρατιόμουν από ένα κλαδάκι. Με έσωσε ότι δεν φοβήθηκα ποτέ τη δουλειά, σήκωσα τα μανίκια και πήγα και δούλεψα οπουδήποτε και κατηγορήθηκα και γι’ αυτό: «Ο Αντώνης Ρέμος πάει σε γάμους, σε βαφτίσια». Ναι, δεν ντρέπομαι να το πω, πήγα σε ανθρώπους που είχαν ανάγκη και ήθελαν να ακούσουν τη μουσική μου, είτε ήταν γάμος, είτε βαφτίσια, είτε γιορτή, δεν με ενδιέφερε. Πήγα παντού. Γύρισα από την κόλαση δουλεύοντας ασταμάτητα και δεν φοβήθηκα ποτέ τη δουλειά. Θεωρώ ότι η μεγάλη μου χαρά και η ευτυχία είναι ότι αυτές οι στιγμές δεν πήραν κάτι από τη ζωή μου, δεν μου πήραν την υγεία, δεν μου πήραν το μυαλό. Θα μπορούσα να έχω χάσει το μυαλό μου, θα μπορούσα να είχα μπλέξει με πάθη, με ναρκωτικά, να διαλυθεί το σπίτι μου, να διαλυθεί η μάνα μου, η αδερφή μου, η οικογένειά μου και στάθηκα όρθιος. Βέβαια, πιστεύω ότι ο Θεός, όταν σου φέρνει το πρόβλημα, σου φέρνει και κάποια παυσίπονα, κάποια ίαση, ένα φάρμακο, αντίδοτο. Έτσι, μου έφερε έναν άνθρωπο, την Υβόννη που παντρευτήκαμε και κάναμε την Ελενίτσα μας».
Δείτε βίντεο: Αντώνης Ρέμος: Ήμουν στο χείλος του γκρεμού, γύρισα από την κόλαση
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.