Ο Μάκης Τσέλιος μοιράστηκε ιστορίες από συνεργασίες που έχει κάνει στην καριέρα του, μιλώντας στην εκπομπή «Πάμε Δανάη». Ανάμεσα στα πρόσωπα που έχει αγαπήσει από τον χώρο της μόδας είναι η Κάτια Ζυγούλη και η Εβελίνα Παπαντωνίου, για τις οποίες είχε να αναφέρει δύο ξεχωριστές ιστορίες.
Αρχικά, ο σχεδιαστής μόδας σημείωσε πως έχει συνεργαστεί πολλές φορές με την Κάτια Ζυγούλη, αποκαλύπτοντας πως το μοντέλο δεν εκδήλωνε το ίδιο ενδιαφέρον για όλους τους σχεδιαστές. «Η Κάτια ήταν πολλές φορές σε επιδείξεις μας. Έχω κάνει πολλούς καταλόγους μαζί της. Βαριόταν λίγο να πάει σε επιδείξεις, όχι σε εμένα, αν δεν της άρεσαν τα ρούχα του σχεδιαστή. Επέλεγε. Είχε από τότε ιδιαίτερο γούστο και την αγαπώ πάρα πολύ», είπε ο Μάκης Τσέλιος και συνέχισε αναφερόμενος στην Εβελίνα Παπαντωνίου για την περίοδο που πήγε "Μις Υφήλιος": «Την βοήθησα τότε με πολλά ρούχα. Χρειάστηκε να της στείλουμε ξανά ρούχα. Έκανα μία βαλίτσα και κατόρθωσα μέσω του Πρέσβη να πάνε γρήγορα, με διπλωματικό σάκο».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d7qhugebxm4x)
Στη συνέχεια, ο Μάκης Τσέλιος εξιστόρησε γεγονότα που έζησε με τον Βλάσση Μπονάτσο, αναφέροντας πως γνωρίστηκαν μέσω μίας φάρσας. Όπως δήλωσε: «Με απήγαγαν από το σπίτι μου και με πήγαν στα βουνά. Αυτή η φάρσα με έκανε να γίνω πιο πολύ φίλος με τον Βλάσση Μπονάτσο. Σχεδίασα τα γαμπριάτικα ρούχα, όταν παντρεύτηκε και το νυφικό της Μάρθας».
Τέλος, ο σχεδιαστής μόδας μίλησε και για τον Μπίλι Μπο και συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην περίοδο που έφυγε από τη ζωή. Τότε, ο σχεδιαστής τόνισε ότι έκανε μόνος του την πρώτη επίδειξη στο θέατρο «Τζένη Καρέζη». «Ήταν κάτι μεταξύ επίδειξης και μνημόσυνου. Ήταν πολύ συγκινητικό. Στο τέλος, η νύφη έβαλε μαύρα παπούτσια σε ένδειξη πένθους», είπε ο Μάκης Τσέλιος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.