MasterChef 2024: Ο Χρήστος Γανίτης επέστρεψε στην κουζίνα του διαγωνισμού
Η οικειοθελής αποχώρηση της Τάνιας Παλ τον έφερε πίσω στον διαγωνισμό
Πολλές και σημαντικές οι εξελίξεις και οι ανατροπές στην κουζίνα του MasterChef 2024.
Στο χθεσινό επεισόδιο, ο Ηλίας Παναγιώτου από την γκρι μπριγάδα, προκάλεσε τον αρχηγό της αντίπαλης μπριγάδας, Γιάννη Κούρτογλου, σε μαγειρική μονομαχία για την αρχηγία, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις και στα δυο μαγειρικά στρατόπεδα. Η ήττα του, όμως, τον έθεσε απευθείας ως τον πρώτο υποψήφιο προς αποχώρηση.
Το τελικό σκορ από τις συνολικές μονομαχίες των δυο μπριγάδων ήταν 4-4. Η νίκη, τελικά, πήγε στη γκρι μπριγάδα, αφού ο Κώστας Φρέτζιος είχε το καλύτερο πιάτο από όλους τους διαγωνιζόμενους και ήταν αυτός που κέρδισε το χρηματικό έπαθλο των 1.000 ευρώ!
Ο Χρήστος Γανίτης, ο οποίος επέστρεψε στην κουζίνα του MasterChef 2024 εξαιτίας της οικειοθελούς αποχώρησης της Τάνιας Παλ, μετά και την ήττα της μπορντό μπριγάδας, ήταν αυτός που αναδείχθηκε ως ο δεύτερος υποψήφιος προς αποχώρηση από τη Διαδικασία Ψηφοφορίας.
Απόψε, Τρίτη 19 Μαρτίου, έχει Τεστ Δημιουργικότητας για τους διαγωνιζόμενους με δυο βασικά υλικά: αυγά και ένα κοτόπουλο ολόκληρο, με αρχικό χρόνο μαγειρικής τα 45 λεπτά. Ο Άνχελ Σαχπαζής, ο αρχηγός της γκρι μπριγάδας, θα είναι αυτός που θα ορίσει όλα τα ζευγάρια των μονομαχιών. Θα έχει επίσης τη δυνατότητα να δώσει σε όποιους δυο παίκτες εκείνος επιθυμεί 60 λεπτά χρόνο μαγειρικής.
Θα καταφέρει η γκρι μπριγάδα να κατακτήσει μια δεύτερη συνεχόμενη νίκη, ώστε να αποφύγει τη Διαδικασία της Ψηφοφορίας ή θα πάρει το επιθυμητό αποτέλεσμα η μπορντό μπριγάδα για να μη βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να αναδείξει τον τρίτο υποψήφιο προς αποχώρηση, για αυτή την εβδομάδα;
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.