Ανήμερα της εθνικής επετείου οι τηλεθεατές γύρισαν την πλάτη στην τηλεόραση και κυρίως στα ψυχαγωγικά προγράμματα, τα οποία κατρακύλησαν στον πίνακα τηλεθέασης
Αφροδίτη Γραμμέλη
Πτώση σημαντική στα νούμερα είδαν σήμερα οι περισσότεροι συντελεστές των εκπομπών της ιδιωτικής τηλεόρασης. Συγκεκριμένα, την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου, σε όλες τις ζώνες καταγράφεται σημαντική μείωση των ποσοστών της ψυχαγωγίας πλην ελαχίστων εξαιρέσεων ενώ η ενημέρωση ενισχύεται στην διάρκεια της ημέρας σε συγκεκριμένες εκπομπές.
Πιο αναλυτικά, στην πρωινή ζώνη για πρώτη φορά το MEGA σκαρφάλωσε στην κορυφή αφήνοντας στη δεύτερη θέση του δυναμικού κοινού τον ΑΝΤ1. Στην κορυφή των επιλογών του γενικού κοινού βρέθηκε και πάλι ο ΣΚΑΪ με μεγάλη διαφορά.
Στη ζώνη 10 – 1, με εξαίρεση τους «Αταίριαστους» που ήταν κυρίαρχοι σε όλα τα κοινά και με υψηλά ποσοστά, οι υπόλοιποι έδωσαν μάχη για το 10% είτε λίγο πιο πάνω είτε πολύ πιο κάτω.
Πρωινή ζώνη Μεσημεριανή ζώνη
Το μεσημέρι, παρά την απουσία του Νίκου Μουτσινάη τηλεθέαση ήταν μειωμένη με το «Shopping Star» νικητή και σταθερά καλή την πορεία του «Pop Up» στον Alpha ενώ η μεσημεριανή ζώνη του OPEN βυθίστηκε.
Απογευματινή ζώνη
Κλείσιμο
Με μικρότερα ποσοστά αλλά πάντα στην κορυφή της απογευματινής ζώνης ο «Τροχός της Τύχης» και τους υπόλοιπους κοντά στο 10%.
Δελτία Ειδήσεων
Στα δελτία παρέμεινε πρώτο το Star στο δυναμικό και ο ΣΚΑΪ στο σύνολο ενώ χωρίς ιδιαίτερες ανακατατάξεις ήταν οι υπόλοιπες θέσεις του πίνακα.
Prime Time και Late Night
Το βράδυ οι «Αγριες Μέλισσες» σταθερά ψηλά και ενισχυμένες σε ποσοστά λόγω απουσίας ανταγωνισμού, όμως οι υπόλοιπες εκπομπές βρέθηκαν σε δεινή θέση με ποσοστά πρωτοφανή. Πολύ ψηλά το «Big Brother», το οποίο πλησίασε το 22% στο δυναμικό και δείχνει πως η ανοδική τάση στα νούμερα είναι σταθερή.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.