Σε ερώτηση για το αν το κίνημα του MeToo θα ενδυναμώσει τον καλλιτεχνικό χώρο, ο ηθοποιός απάντησε: «Σίγουρα όταν υπάρχει ένα κίνημα τέτοιου είδους και υπάρχει ασφάλεια για να μιλήσεις γι’ αυτά τα πράγματα, ενώ πιο παλιά ένιωθες ότι μπορεί να εκτεθείς, τώρα προσέχουν όλοι πολύ περισσότερο το πώς φέρονται. Παλιότερα φερόντουσαν άσχημα γιατί ένιωθαν πως θα είναι προστατευμένοι και κανείς δεν θα μπορεί να τους ακουμπήσει. Αυτό όμως έχει αλλάξει».
Για το αν έχει βιώσει ποτέ κάποια κακοποιητική συμπεριφορά, ο Ορέστης Τζιόβας απάντησε: «Ήταν όλα διαχειρίσιμα. Μπορεί να μην έχω αποχωρήσει από κάποια συνεργασία, αλλά έχω θέσει τα όριά μου και για τους υπόλοιπους που έβλεπα ότι αντιμετωπίζουν κακοποιητικές συμπεριφορές».
Σχετικά με το αν συμφωνεί για την επιστροφή των τηλεοπτικών σειρών, στις οποίες πρωταγωνιστούσε ο Πέτρος Φιλιππίδης, στην τηλεόραση, ο ηθοποιός ανέφερε: «Άλλο το καλλιτεχνικό έργο, άλλο η προσωπικότητα του καθενός. Μας έχουν αφήσει παγκοσμίως καλλιτεχνικό έργο άνθρωποι οι οποίοι ήταν φασίστες, κακοποιητές, είχαν ψυχιατρικά προβλήματα. Τώρα δεν ξέρω αν πρέπει ή όχι να επιστρέψουν οι σειρές αυτές. Όταν σταμάτησαν να προβάλονται δεν ήταν εξαιτίας κάποιας δικαστικής απόφασης, αλλά των καναλιών. Οπότε, τώρα τα κανάλια έχουν την επιλογή να τις επαναφέρουν».
Τέλος, για άτομα που έχουν δεχτεί τέτοιου είδους καταγγελίες και αν υπάρχει το ενδεχόμενο να επιστρέψουν, ο Ορέστης Τζιόβας δήλωσε: «Επειδή πλέον ο νόμος δεν μπορεί να κάνει κάτι, έγκειται στο ηθικό κομμάτι αν αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να δουλέψουν ή όχι. Νομίζω είναι στο χέρι του καθενός και του κοινού να το κρίνει. Η προσωπική μου άποψη είναι πως κανείς δεν θα θέλει να συνεργαστεί μαζί τους, για να μπορέσουν να επιστρέψουν».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.