Μετρό: Έξι νέοι σταθμοί μέχρι το καλοκαίρι του 2021

metro02

Μέχρι το καλοκαίρι του 2020 οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια) - Ένα χρόνο αργότερα, θα παραδοθούν οι επόμενοι τρεις (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο)

Το καλοκαίρι του 2020 αναμένεται να ολοκληρωθούν, τελικά, οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), ενώ το καλοκαίρι του 2021 θα παραδοθούν οι επόμενοι τρεις (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).

Αυτό επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Νίκος Κουρέτας από το βήμα του συνεδρίου Athens Investment Forum, υπογραμμίζοντας ότι το έργο θα μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. κατά 23.000 ημερησίως, με 115.000 πολίτες να εξυπηρετούνται στη ζώνη επιρροής των σταθμών και τη διαδρομή Λιμάνι-Αεροδρόμιο να φτάνει τα 55 λεπτά.

Όσον αφορά στην επέκταση του τραμ στον Πειραιά, προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, η ημερήσια κίνηση εκτιμάται σε 35.000 νέους επιβάτες. Στο στάδιο της δημοπράτησης παραμένει το έργο της Γραμμής 4, το πρώτο τμήμα της οποίας είναι μήκους 13 χιλιομέτρων με 15 σταθμούς, με τρένα χωρίς οδηγό και συστήματα στην αιχμή της τεχνολογίας -και με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ

Σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα την τελευταία 20ετία η Αττικό Μετρό έχει θέσει σε λειτουργία και κατασκευάζει 60 χιλιόμετρα γραμμών μετρό σε 64 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνολικού κόστους περίπου 7,2 δισ. ευρώ. Στο στάδιο σχεδιασμού/μελετών βρίσκονται συνολικά 37 χιλιόμετρα γραμμών με 26 σταθμούς, ενώ 32 χιλιόμετρα γραμμών δικτύου τραμ βρίσκονται σε λειτουργία ή σε στάδιο κατασκευής.

Στο στάδιο του σχεδιασμού/μελετών βρίσκονται ακόμη εννέα χιλιόμετρα γραμμής, ενώ το συνολικό κόστος αντιστοιχεί στα 600 εκατ. ευρώ περίπου.

Πρώτη προτεραιότητα της ΕΡΓΟΣΕ, όπως επισήμανε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Βίνης, είναι η άμεση αντιμετώπιση των καθυστερήσεων σε κρίσιμα έργα, όπως:

- Η υπογειοποίηση της γραμμής στα Σεπόλια,
- Η αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης του Άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας,
- Η χρηματοδότηση του εκσυγχρονισμού της γραμμής Κιάτο-Αίγιο.

Επίσης η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ θα εργαστεί για τη σύνδεση των βασικών λιμανιών της χώρας με τους κεντρικούς σιδηροδρομικούς άξονες (Αθήνα-Βόλος-Θεσσαλονίκη Καβάλα-Αλεξανδρούπολη και Πειραιάς-Πάτρα-Ηγουμενίτσα), αλλά και με τις μεγάλες Βιομηχανικές Περιοχές (ΒΙΠΕ). Ένα τέτοιο έργο είναι η σύνδεση του 6ου προβλήτα Θεσσαλονίκης με το σιδηροδρομικό δίκτυο με γραμμή, μήκους τριών χλμ., που βρίσκεται στο στάδιο της δημοπράτησης.

Εξίσου σημαντική θεωρείται και η αναβάθμιση και επέκταση του περιφερειακού δικτύου, όπως για παράδειγμα η αναβάθμιση και η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Ισθμού-Λουτρακίου, η εγκατάσταση σηματοδότησης στη γραμμή Λάρισα-Βόλος, η εγκατάσταση συστήματος ραδιοκάλυψης σε σιδηροδρμική γραμμή μήκους 378 χλμ. σε όλη τη χώρα.

Στα νέα έργα που θα δρομολογηθούν, συγκαταλέγονται η νέα σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας με το υφιστάμενο δίκτυο, ο νέος κλάδος του Προαστιακού από τα Άνω Λιόσια έως τα Μέγαρα και η παράκαμψη του Δήμου Αχαρνών με νέα γραμμή.

ΣΧΟΛΙΑ (19)

Είμαστε σοβαροί;

Καλά δεν έχει φτιαχθεί ακόμη στάση μετρό στην πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή των Αθηνών (Κυψέλη) και στην περιοχή Ζωγράφου (πολύς κόσμος και χάλια συγκοινωνία) και φτιάχνουν σταθμό στην Αγία Βαρβάρα;

Ε.Π

Για να πας από τις περιοχές της Μεσογείων σ αυτές της Κηφισίας , επιστρέφεις στο Μοναστηράκι και αλλάζεις γραμμή! Οποιος δεν σκέφτηκε να κάνει ενδιάμεση στάση, είναι χαιρέκακο βύσμα. Μη πω για τη Θεσσαλονίκη που τους δουλεύετε κανονικά, μη πω για λάθρο κ γύφτους που κινούνται δωρεάν παντού, άσε τη μπίχλα και την έλλειψη ασφάλειας, άσε τους οδηγούς που οδηγούν με το ένα χέρι στο κινητό κ τ άλλο στον εσπρέσσο. Γι αυτά δεν βλέπω ν απεργει κανείς απ τα ρεμάλια..

Χαχα

Τι έγινε μπουγατσοφαγοι Νότιο Μακεδόνες εσείς εκεί πάνω πότε με το καλό μέτρο;;;

ka

Καημένες μπουγάτσες! Η Αθήνα επέκταση και η Θεσσαλονίκη τίποτα. Με το μετρό στα τελειώματα βρήκε ο Κούλης το παραμύθι με τα αρχαία για να μοιράσει μερικές μίζες στους κολλητούς και να πάει την παράδοση κοντά στις επόμενες εκλογές μήπως και ανακτήσει μερικές από τις ψήφους που θα χάσει λόγω Μακεδονικού. Κι οι μπουγάτσες τουμπεκί!

Μπλε μπάχαλο

Η μπλε γραμμή θα είναι case study προς αποφυγή στους συγκοινωνιολόγους του μέλλοντος. Εχουν ρίξει πάνω της ένα σωρό πράγματα, και το αεροδρόμιο, και την Ανατολική Αττική/Μεσογεια, και τα βόρειο-ανατολικά προαστεια, και το κέντρο, και τα δυτικά. Μιλαμε για έναν ήδη υπέρ-φορτωμένο άξονα στον όποιον τώρα θα έρθουν να κουμπώσουν νέες εξαιρετικά πυκνοκατοικημένες περιοχές αλλά και το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Το έμφραγμα είναι σίγουρο, εκτός βέβαια και αν διπλασιάσουν-τουλάχιστον- τους συρμούς και φέρουν τη συχνότητα στο 1.5 λεπτό. Επισης τραγικό που το τρένο του αεροδρομίου περνά ανα μισή ώρα και σχεδόν τις ίδιες ώρες με τον προαστιακό και τέλος κάτι πρέπει να γίνει με τη φύλαξη γιατί τόσους επαιτες (ευπαθείς και πρεζονια) δεν έχει ούτε ο ηλεκτρικός

Xx

Κάνετε στάσεις κάθε 500 μέτρα στην κηφισιας και αφήστε τον Πειραιά, ποιος ασχολείται μαζί του

Πειραιώτης

Αγαπητέ Χχ όλοι ασχολούνται με τον Πειραιά και νοιάζονται για το καλό μας. Για αυτό το λόγο μας έφεραν το Τραμ. Επίσης θα αναβαθμίσουν το λιμάνι με νέες εγκαταστάσεις για την κρουαζιέρα και νέο Mall. Δες μας είπαν πως όλα αυτά θα λειτουργήσουν αρμονικά. Το κυκλοφοριακό είναι μεγάλο θέμα για τον Πειραιά. Το Τραμ το αποτελείωσε. Δήμαρχοι, υπουργοί και Αττικό Μετρό κάνουν ότι μπορούν να μας διώξουν από την πόλη μας. Ακούμε το Δήμαρχο να φωνάζει για την υπογειοποίηση του ηλεκτρικού από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά. Αγαπητέ Δήμαρχε μέχρι να γίνει αυτό μπορείς μαζί με την τροχαία να απαγορεύσεις τη στάθμευση στην Ηρώων Πολυτεχνείου, στην Λαμπράκη, στην Ελ Βενιζέλου και στην Τζαβέλα. Θέλουμε απλές και γρήγορες λύσεις. Επίσης αγαπητέ δήμαρχε άκου άλλη μια ιδέα. Μπορείς να γκρεμίσεις το κουφάρι της Ραλείου απέναντι από το Δημοτικό θέατρο και να φτιάξεις υπόγειες θέσεις στάθμευσης και στην επιφάνεια πλατεία.

kp

Από λόγια.... Είναι που θα είχαμε μετρό στον Κορυδαλλό από τον περασμένο Ιούνη του 2019. Ωραία τα λόγια αλλά οι πράξεις άλλα λένε. Αφήστε τα συνέδρια και κάντε καμιά δουλειά.

Και τι φταίει η εταιρεία;

Η καθυστερηση οφείλεται στο ΣτΕ!

Πειραιώτης

Για να δούμε...Αν δεν αρχίσουν τα δρομολόγια,δεν τελειώνει το έργο...Είχαν πεί ότι τέλος 2017 θα λειτουργούσαν και οι 6 σταθμοί...Υπάρχει και το προηγούμενο του Ελληνικού...Με έτοιμους τους σταθμούς από το 2011,λειτούργησε τελικά το 2013...Αναμονή με χρέωση σε χρόνο και ταλαιπωρία...

Τερυ

Η αχαριστία και η σναποδιά σε όλο της το μεγαλείο. Αντί να πεις ευχαριστώ, γκρινιάζεις για την δικαιολογημένη καθυστέρηση 2 ετών σ ενα εργο που θα μεινει για παντα.

Τσέος

Αντί για να πυκνώνουν το δίκτυο στην Αθήνα, τραβάνε τις υπάρχουσες γραμμές προς τα έξω. Αποτέλεσμα; Συρμοί ανά τέταρτο, άδειοι στα περίχωρα και πατείς με, πατώ σε στο κέντρο. Με λεωφορεία ρετάλια, τραμ για αργόσχολους και τρόλευ για βιτσιόζους. Σταθμός Λαρίσης χωρίς ηλεκτρικές σκάλες και αεροδρομίου ανά μισάωρο, όσο έχει φως. Η Αθήνα ανήκει στους ταξιτζήδες της, στους ιδιοκτήτες πάρκινγκ και στους Μεσσήνιους οδηγούς του Σαμαρά.

.

Ακριβώς αυτό. Θα έπρεπε αμέσως μετά το Δάφνη-Σεπόλια και Μοναστηράκι/Αιγάλεω- Εθν. Άμυνα/Αεροδρόμιο, να είχαμε 1- Γαλάτσι/Κυψέλη-Παγκράτι, 2- Ζωγράφου/Βύρωνα-Πατήσια, 3- Ταύρο/Κεραμεικό-Ιπποκράτους-Εξάρχεια-Γκύζη-Ιλίσια, 4- μία κυκλική γύρω γύρω απο όλες αυτές, και ΜΕΤΑ σταδιακά να προσθέτανε έναν-έναν σταθμό προς κάθε κατεύθυνση ακτινωτά και προς τα έξω. Το αποτέλεσμα της σημερινής ηλίθιας επέκτασης θα είναι να έχουμε Νικαιώτες, Περιστεριώτες, νότιους και ανατολικούς όοοοολους μαζί να αλλάζουν σταθμό στο Σύνταγμα, που ούτε καν το κατάλληλο πλάτος αποβάθρας δεν έχει για να διαχειριστεί τόσο κόσμο.

@Τσέος

Ολόσωστός και εσύ και ο φίλος που σου απάντησε.

Συνδικαληστής

Απεργίες θα έχουν;

Ναι

Αν οι κυβερνώντες συνεχίσουν να παίζουν ...το βιολί τους θα έχουν. Και πολύ καλά θα κάνουν.-

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

elpidoforos1

Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, σε μήνυμά του προς τον πατέρα του 18 μηνών αγοριού, δηλώνει ότι μίλησε με τον υπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια, ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι εντός ολίγων ημερών θα έχει λύσει οριστικά το θέμα

SYSKEPSH

«Φαρ Ουέστ» στην Κρήτη, με κτηνοτρόφους να απειλούν ακόμα και δημάρχους, σύμφωνα με καταγγελίες - Πώς καταφέρνουν να ξεγελούν τις Αρχές και να λαμβάνουν πολύ μεγαλύτερες επιδοτήσεις, από αυτές που δικαιούνται

2