Αλλάζει η βαθμολογία στο σχολείο: Τέλος στο παραδοσιακό 20άρι

Αλλάζει η βαθμολογία στο σχολείο: Τέλος στο παραδοσιακό 20άρι

Μείωση μαθημάτων και αλλαγή της παραδοσιακής κλίμακας βαθμολόγησης από 1-20 εξετάζει το υπουργείο Παιδείας - Δεν αποκλείεται κλίμακα 1-5 ή το ABC

Χωρίς τέλος φαίνεται ότι είναι τα σενάρια για τις αλλαγές στην εκπαίδευση.  Εν μέσω συσκέψεων για αλλαγές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις το υπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται σε μείωση μαθημάτων στο λύκειο και σε  αλλαγή του συστήματος βαθμολόγησης των μαθητών. Η εικοσάβαθμη κλίμακα  από 1-20 φαίνεται ότι θα αλλάξει. Στο «τραπέζι» του διαλόγου έχουν πέσει βαθμολογίες , που χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό, όπως το ABC  ενώ δεν αποκλείεται και η κλίμακα από το 1-5.

«Είναι αναγκαίο να αλλάξει ο τρόπος βαθμολόγησης. Ο συγκεκριμένος τρόπος βαθμολόγησης που ισχύει στην Ελλάδα δεν ακολουθείται στις υπόλοιπες  χώρες, ως επί το πλείστον. Αντιθέτως εφαρμόζεται το A,B,C, βαθμοί από το 1 έως το 5 , αλλά με πολύ μικρότερα διαστήματα στη βαθμολόγηση» δήλωσε  ο Γενικός Γραμματέας  Δια Βίου Μάθησης  του υπουργείου Παιδείας Παυσανίας Παπαγεωργίου, μιλώντας  στο ΣΚΑΪ. 

«Για να μπορέσουμε να περάσουμε στο επόμενο στάδιο  για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, είναι αναγκαίο να προσαρμόσουμε και τον τρόπο βαθμολόγησης μέσα στο σχολείο. Με λιγότερα μαθήματα, με ένα Νέο Λύκειο που βοηθάει στη γνώση και στη δημιουργία ενός σωστού ανθρώπου δεν χρειαζόμαστε πλέον αυτό το πολύ συγκεκριμένο σύστημα βαθμολόγησης των  μαθητών από 1-20» πρόσθεσε. 

Οι αλλαγές που σχεδιάζονται για το λύκειο 

Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει μεγάλες αλλαγές στο λύκειο και ιδιαίτερα στην Β' και Γ' τάξη. 

Στη Β' λυκείου εισάγονται τις επόμενες χρονιές δυο νέα μαθήματα, των Φυσικών Επιστημών (μάθημα διαθεματικής προσέγγισης μέσω της Φυσικής, της Χημείας και της Βιολογίας) και των Κοινωνικών Επιστημών (που θα περιλαμβάνει Ιστορία και Πολιτειακή Αγωγή).

Στην Γ' λυκείου μελετάται εάν τα μαθήματα κορμού θα είναι ένα (Γλώσσα) ή δύο (Γλώσσα και Ιστορία),  συν δυο ακόμη μαθήματα επιλογής ανά κατεύθυνση και ένα ακόμη επιλογής για τη έκδοση του απολυτηρίου.    

Οι αλλαγές που σχεδιάζονται για το Δημοτικό 

Για τους  μαθητές  της Α' και Β' τάξης Δημοτικού προβλέπεται μόνο προφορική περιγραφική αξιολόγηση. Ο δάσκαλος της τάξης με τη λήξη κάθε τριμήνου θα ενημερώνει τους γονείς των μαθητών για την πρόοδό τους. Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου δεν καταχωρίζεται καμία βαθμολογία και οι στήλες για τις τάξεις αυτές στο εν λόγω βιβλίο παραμένουν κενές. 

Στο τέλος του διδακτικού έτους συμπληρώνονται με την ένδειξη «Προάγεται» ή «Επαναλαμβάνει την τάξη». Στις Γ ́ και Δ ́ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται περιγραφική αξιολόγηση σε συνδυασμό με κλίμακα βαθμολογίας ως ακολούθως: Άριστα (Α), Πολύ καλά (Β), Καλά (Γ), Σχεδόν καλά (Δ).

Στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου καταχωρίζεται η βαθμολογία με τα σύμβολα των λεκτικών χαρακτηρισμών, δηλαδή με τα κεφαλαία γράμματα Α, Β, Γ και Δ.  
Η διαδικασία αυτή τηρείται και στους ελέγχους προόδου των μαθητών. 

Κατά την έκδοση των αποτελεσμάτων, στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου αναγράφεται μόνο η λέξη «Προάγεται». 

Στις Ε ́ και ΣΤ ́ τάξεις Δημοτικού προβλέπεται περιγραφική αξιολόγηση σε συνδυασμό με κλίμακα Βαθμολογίας που είναι λεκτική και αριθμητική, ως ακολούθως:
Άριστα (9-10), 
Πολύ καλά (7-8),
Καλά (5-6),
Σχεδόν καλά (˂5).
 

ΣΧΟΛΙΑ (66)

Alix

Όταν γράφει ότι θα μειωθούν τα μαθηματα, προφανώς αυτά που θα φύγουν από το πρόγραμμα θα είναι η ιστορία και τα θρησκευτικά. Γιατί άλλωστε να ξέρεις τις ρίζες σου; Καλύτερα δεν είναι να έρχεται ο κάθε τυχαίος και να διεκδικεί όλα αυτά για τα οποία θυσιάστηκαν οι πρόγονοι σου, όσο εσύ δεν θα έχεις τις γνώσεις για να υπερασπιστεις αυτά που σου ανήκουν; Και όσο για τα θρησκευτικά, αφού οι ηγέτες μας είναι άθεοι, κρίνουν απαραίτητο να μετατρέψουν σε άθεους και όλους τους υπόλοιπους, ξεκινώντας από νεαρή ηλικία. Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ

ΠΕΡΑΣΕ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!

ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΖΟΥΔΙ: ''Είμαι περίεργος με βαθμολογίες Α, Β, Γ, Δ (ή τις αντίστοιχες με λατινικά γράμματα), πώς θα υπολογίζεται ο μέσος βαθμός ή η μέση απόδοση, σε περίπτωση διαγωνισμού για μικρό αριθμός θέσεων. Αλλά ξέχασα. Τα τετραγωνικά μέτρα αφισοκολλήσεων μετρούνται καλύτερα και θα αποτελούν αντικειμενικότερο μέτρο επιλογής, τουλάχιστον στο δημόσιο.'' AXAXAXAXAXXAXA

Γιώργος

Έλα ρε! Έχουν διορθώσει τα πάντα στην Παιδεία και το μόνο που δεν είχε γίνει ήταν να αλλάξουν την κλίμακα της βαθμολογίας! Μεγάλε Γαβρόγλου, υπουργάαααααρα, μην αφήνεις τίποτα όρθιο στην Εκπαίδευση.

Q

Το βλεπω εγω το πραγμα. Οι φασιστεροι εχουν βαλθει να ξηλωσουν και να καταστρεψουν τα παντα πριν την αποκαθηλωση τους απο την εξουσια και μετα θα ερθει ο Κουλης και θα λεει αυτα ακριβως που λενε σημερα οι συνεργατες του. Οτι τα προβληματα ειναι πολλων χρονων, οτι δεν λυνονται απο την μια μερα στην αλλη, οτι παραλαβαμε καμμενη γη... το γνωστο αλλοθι δηλαδη για να τα αφησει ολα ερειπια, οπως τα αφησε και ο ΣΥΡΙΖΑ. Το γνωστο σηριαλακι δηλαδη, που εχει περισσοτερες επαναληψεις και απο το Ρετιρε.

οι ανκδιήγητες αλλαγές......

Οι μεγάλες αλλαγές στα τελευταία 20 χρόνια για να αλλάξει η παιδεία μας επίτα βελτίω είναι προς γέλωτα και του παρδαλού εριφίου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ακούτε λοιπόν και γελάτε: είχαμε τις δέσμες με 4 μαθήματα για τα ΑΕΙ. Μπορούσες να περνάς και να κατοχυρώνεις ακόμα και ένα μάθημα κάθε χρόνο μέχρι που σε 4 χρόνια θα μπορούσες να τα ολοκληρώσεις για να εισαχθείς. Έρχεται ο Γεράσιμος Αρσένης και τα 4 μαθήματα τα κάνει 14 στη Β και Γ Λυκείου με συντελεστή για την κάθε τάξη για τις εξετάσεις στα ΑΕΙ.!!!!Οι μαθητές βγαίνουν στους δρόμους και φωνάζουν"κάτσε καλά Γεράσιμε" Εκθρονίζεται ο Γεράσιμος και έρχεται ο Γιωργάκης που λέει όχι 14 εγώ τα κάνω 9, όπως κι έγινε. Επειδή έρχονταν εκλογές τον άλλο χρόνο ο Σουφλιάς λεει: όχι 9 εγώ θα τα κάνω 7, όπερ και εγένετο κλπ κλπ Σήμερα έχουμε τα επιστημονικά πεδία με εξεταζόμενα 4 - 5 μαθήματα.. Τώρα θα τα αλλάξουν και δεν ξέρω πόσα θα βάλουν. Ο κάθε υπουργός αυτοσχεδιάζει μόλις αναλαμβάνει. Το πρώτο που λένε είναι να καταργήσουν τα Θρησκευτικά...αλλά τα θρησκευτικά πάντα μένουν..Άλλη αλλαγή(!!!!!) είναι να αλλάξουμε την ορολογία διαγωγής των μαθητών, να μην παίρνουν τα βιβλία στο σπίτι αλλανα τα αφήνουν στο σχολείο, αφού ούτως ή αλλέως δεν τα διαβάζουν και είναι βαριά να τα κουβαλανε κάθε μέρα από σπίτι σχολείο και τούμπαλιν... Τώρα θα αλλάξουν την 20βαθμη κλίμακα στις επιδόσεις των μαθητών και δε ξέρω τι άλλο θα κατεβάσει το τσερβέλο τους το κούφιο...Για το πώς θα βελτιωθούν οι καθηγητές και πως θα μπορέσουν να είναι πιο αποδοτικοί και αγαπητοί στους μαθητές ούτε κουβέντα.....τα συμπεράσματα δικά σας...

Νικ

Επειδή μάλλον είσαι μικρούλης και δεν τα ξερεις τα παλια, στις δέσμες μπορούσες να δωσεις 3 φορές. Την πρωτη και άλλες 2. Πιο πριν πάλι μετραγεο βαθμός του Λυκείου. Η ξαδέλφη μου είχε μπει στο μαθηματικό της Πάτρας με 11 (λογω ενίσχυσης από το απολυτήριο που ήταν 19 σε ένα βαθμό χαριστικά ) ακόμα παλιότερα κάθε Πανεπιστήμιο έκανε τις εξετασεις του . Αλλρς η νομική αθηνας άλλες η Παντειος άλλες η φιλοσοφική. γενικα νομιζω ομως οτι το επίπεδοτης εκπαίδευσης επιδεινώνεται διαχρονικά. Παλια οι απόφοιτοι Λυκείου ήξεραν έστω συντακτικό και ορθογραφια και καποιες γνωσεις ιστορίας. Τώρα ακομα και πτυχιούχοι Πανεπιστημίου μοιάζουν αγράμματοι.

Giota

Για το δημοτικό, που γνωρίζω , αυτά που γράφετε ισχύουν ήδη. Δεν καταλαβαίνω , ποιες θα είναι οι αλλαγές?

Stalin style baby

we are going to create thousands of new ............... Karanikas

Τάκης

Ο γιος μου ειναι στο γυμνασιο σχολειο στη Βαλτιμορη και οι βαθμοι τους ειναι A,B,C,D,F. Μονο που το F ειναι Fail, το παιρνει το παιδι αν γραψει κατω απο 60% στο τεστ. Αν παρει F σε ενα μαθημα, το καλοκαιρι τον στελνεις summer school και ξαναδινει τεστ το Σεπτέμβριο. Με τελικο βαθμο C και κατω, που ειναι κατω απο 80%, δεν μπαινει το παιδι σε κανενα κολλεγιο, ιδιωτικο η δημοσιο στο Meryland ουτε στις γυρω πολιτειες, δεν ξερω αν μπαινει στα bible states με τους μαυρους μαζι. Παει να γινει φανταρος, εργατης, σερβιτορος και τελος. Στο κολλεγιο οι βαθμοι ειναι Α+,Α,Α-, Β+,Β,Β-,C+,C,C-, D+,D,D-,F με το Fail παλι κατω απο 60%. Για οσους παιρνουν πτυχιο δηλαδη υπαρχουν 12 grades. Αντιστοιχα στην Ελλαδα με αριστα το 20 , πανω απο το 60% ειναι οι βαθμοι 13 και πανω, 8 grades. Στην Ελλάδα δηλαδη υπαρχουν ηδη λιγοτεροι βαθμοι αν δε βαλεις μεσα τα δεκαδικα. Αν θελει ο ψευτοθοδωρος κουμουνιστης υπουργος να προσεγγισει τα ξενα συστηματα, να βαλει βαση το 12 με αριστα το εικοσι σε μεσο ορο και σε καθε ενα μαθημα για να τελειωσει το παιδι την καθε χρονια του κολλεγιου.

Αμερικανοτσολιάς

Μπράβο φίλε μου, καλά τα έγραψες για να μην κοροϊδεύουν τα ζωντόβολα ότι θα τους βάλει Α η καθηγήτρια στην Κοζάνη και θα γίνουν όλοι αριστούχοι

Κοζανιτης

γιατι ρε φιλε, τι εχει η Κοζανη; Σε πληροφορω οτι απο το δικο μου τμημα στο δημοσιο σχολειο (τμήμα περιπου 20 ατομων, οχι ολοκληρη τάξη) βγηκαν 3 γιατροι, 1 οδοντιατρος και 2 πολιτικοι μηχανικοι. Αν εχεις την εντυπωση οτι στην επαρχια γινεται χειροτερη δουλεια στο σχολειο, μαλλον εισαι Αθηναιος που δεν εχει βγει ποτε απο το καβουκι του. Αν συνειδητοποιησεις ποσο χειροτερη ειναι η κατασταση στα σχολεια στα μεγαλα αστικα κεντρα πραγματικα θα κλαψεις.

Κοζανιτικη αποκριά

Έχεις πρόβλημα με την Κοζάνη ; χωριάτη!

Ls

C είναι το 70

Takis

Ναι, 60-70 στο γυμνάσιο. Στο κολλεγιο ειναι GPA 2.0, χάλια.... δεν παει παραπερα το παιδι

ιερεμιας

Maryland γράφεται

Vasilis

Στην Ελλαδα οι δεκαδικοι μετρανε, αν η βαση της ιατρικής είναι 19.45 και ο μαθητης γραψει 19.43 δεν θα περασει στη σχολη.

ΜΙΚ

Πρωτοφανής ακρίβεια. Εκατοστό του βαθμού! Ούτε το Διεθνές Γραφείο Μέτρων και Σταθμών να βαθμολογούσε. Ούτε μετρήσεις μήκους με λέιζερ να γίνονταν. Λες και αν όλα τα γραπτά ξαναβαθμολογούνταν από άλλους ή και τους ίδιους διορθωτές ακόμη διορθωτές, οι βαθμοί θα έδειχναν την ίδια επαναληψιμότητα! Όταν όλοι οι βαθμοί των ικανών υποψηφίων σωρεύονται στο 19+ (στενή κατανομή) και το όριο βρίσκεται εκεί πάνω, τότε το ποιος μπαίνει και ποιος όχι είναι ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ. Μόνο αν απλώσει η κατανομή των βαθμών με θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας η τύχη παίζει σχετικά μικρό ρόλο.

kostas

Που είναι η διαφορά βρε ανώμαλοι από το 4,5 μα άριστα το 5 με το 18 με άριστα το 20. Εκτός και η αμορφωσιά σας φτάνει μέχρι να μετράτε ακόμα με τα δάχτυλα.

κκκ

Έχεις δίκαιο! Έχουμε μόνο 5 δάκτυλα και ξέρουμε τι μαθητές θα βγαίνουν σε λίγο από τα σχολεία...

Dimitris

Μόνο ένα 30% μπορεί να πάει γενικο λύκειο ώστε να γίνεται σωστά το μάθημα. Τα υπόλοιπα παιδιά καλό είναι μετα την τρίτη γυμνασίου να πηγαίνουν σε κάποια τεχνική σχολή και μετά Ι Ε Κ και απο εκεί όποιος θέλει και πανεπιστήμιο. Φυσικά εξαταξιο λύκειο από την έκτη δημοτικού. Έτσι τα αγγλικά δεν τα αναγνωρίζει ούτε το κράτος ζητάει προφισενσι πληροφορική δεν αναγνωριζειται ζητάνε αυτό scdl. Αυτό γιατί οι μαθητές δεν έχουν την ποιότητα που θα έπρεπε. Ενώ όταν μάθουν ένα επάγγελμα που τους άρεσει θα είναι ποιο ολοκληρωμενα άτομα στην κοινωνία. Όσα παιδιά βέβαια θέλουν να σπουδασουν θα μπορουν μετά τα ιεκ στα ιεκ θα πηγαίνουν μόνο αυτοί που εχου επάγγελμα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tourkoimes

Ελεύθερος θα αφεθεί ο ένας εκ των οκτώ Τούρκων στρατιωτικών, ο συγκυβερνήτης του ελικοπτέρου, μόλις δημοσιευθεί η απόφαση που αποτελεί «πιλότο» και για τους υπόλοιπους- Θα πάρει ταξιδιωτικά έγγραφα

sin5

Στις δηλώσεις τους οι συνταξιούχοι υπογράμμισαν πως ο νόμος Κατρούγκαλου είναι για τα σκουπίδια - Το κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας φυλάσσεται αυστηρά μετά την επίθεση του  «Ρουβίκωνα»

2
farmaka1

Οι θεσμικοί εκπρόσωποι των φαρμακευτικών εταιριών απέστειλαν επιστολή στον πρωθυπουργό - Περιγράφουν με μελανά χρώματα το ύψος της φαρμακευτικής δαπάνης, την εκτίναξη της συνταγογράφησης και την τιμολόγηση των σκευασμάτων