Ομάδα του ΕΜΠ με επικεφαλής τον πρύτανη του ιδρύματος βρέθηκε στη Ζάκυνθο, με αφορμή τη φθορά στο επί 40 χρόνια αξιοθέατο της Ζακύνθου, το γνωστό «Ναυάγιο».
Μετά το πέρας της σύσκεψης στο δημαρχείο παρουσία του βουλευτή Ζακύνθου κ. Ακτύπη, του αντιπεριφερειάρχη κ. Καποδίστρια και αντιδημάρχων, δόθηκε συνέντευξη Τύπου στα τοπικά ΜΜΕ.
Δείτε τη συνέντευξη Τύπου:
«Δεν έγινε ποτέ ολοκληρωμένη μελέτη, που να περιλαμβάνει σωστή προσέγγιση όσον αφορά στην διάσωση. Την προηγούμενη τετραετία ξεκίνησε το ουσιαστικό ενδιαφέρον, βρισκόμαστε στο +5, αλλά είναι σημαντική σήμερα αυτή η παρουσία της επιστημονικής ομάδας του Πολυτεχνείου» σημείωσε ο κ. Ακτύπης, τονίζοντας την «έλλειψη σχεδιασμού και διαχείρισης που υπήρξε από κυβερνήσεις» τα προηγούμενα χρόνια, «κυριαρχώντας ένας ερασιτεχνισμός ο οποίος λειτουργούσε υπέρ της φθοράς».
Από την πλευρά τους, στις δηλώσεις τους ο πρύτανης και οι εμπλεκόμενοι ειδικοί του ΕΜΠ είπαν: «Πρόθεσή μας είναι να συνδράμουμε στην τοπική κοινωνία, το ενδιαφέρον μας αποτελεί δικιά μας πρωτοβουλία, μια διεπιστημονική πρόκληση που βασίζεται σε εθελοντική πρόθεση-μελέτη. Στόχος μας είναι να πράξουμε το καλύτερο με συγκεκριμένες προτάσεις. Χρειάζεται υπομονή».
Τέλος, στις δηλώσεις τους ο αντιπεριφερειάρχης και ο δήμαρχος Ζακύνθου- πέραν των δημοσίων ευχαριστιών- έθεσαν ως προτεραιότητα τη συνεργασία με τους κατοίκους του νησιού, όπως γράφει το zantetimes.gr. «Ανθρώπινοι παράγοντες όπως γκράφιτι, έχουν επιδράσει μαζί με την σκουριά και την οξείδωση στην διάβρωση του πλοίου… Κατανοούμε ότι υπάρχει επείγουσα διάσταση στο θέμα αλλά η έρευνα απαιτεί χρόνο και τεκμηρίωση.Δεν είμαστε σίγουροι ότι ένα καινούργιο ''φαινόμενο'' δεν θα επιταχύνει την ήδη υπάρχουσα καταστροφή, είναι ένα σύνθετο πρόβλημα, που έχει δύο σκέλη: αυτήν της μάχης με τον χρόνο και της ολοκληρωμένης λύσης σε αυτό επιθυμούμε την αρωγή της πολιτείας και μακάρι να συμμετέχουν κι άλλοι» εξήγησε η ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.