Σε σχέση με τη νέα κατολίσθηση που συνέβη κοντά στην σιδηροδρομική γραμμή, ο καθηγητής τεκτονικής δυναμικής εφαρμοσμένης γεωλογίας και διαχείρισης φυσικών καταστροφών του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμιος Λέκκας ανέφερε στο protothema.gr ότι «η αντιμετώπιση του κατολισθητικού κινδύνου στη Διώρυγα της Κορίνθου θα έπρεπε να στηριχτεί σε όλα τα σύγχρονα δεδομένα τα οποία προκύπτουν από την ιδιαίτερη μορφολογική, σεισμοτεκτονική και γεωδυναμική εξέλιξη της περιοχής και όχι μόνο στην κλασσική βραχομηχανική προσέγγιση, η οποία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις εξελισσόμενες διεργασίες στην περιοχή.
«Το Πανεπιστήμιο Αθήνων, το Μετσόβειο Πολυτεχνείο και η Εθνική Αρχή Γεωλογικών Ερευνών» λέει, «είχαμε υποβάλει ολοκληρωμένη πρόταση οδικού χάρτη πριν από τρία χρόνια όχι μόνο για την προστασία αλλά και για την ανάδειξη της διώρυγας της Κορίνθου η οποία αποτελεί ένα μοναδικό σε όλο τον κόσμο επίτευγμα ενώ παράλληλα είναι και ένα μοναδικό γεωλογικό και ιστορικό μνημείο σε παγκόσμιο επίπεδο».
Δείτε βίντεο από το σημείο:
Όπως αναφέρει το korinthostv.gr, η νέα κατολίσθηση έγινε κάτω από τις παλιές γραμμές του τρένου. Τον περασμένο Ιούλιο είχε σημειωθεί ακόμη μία κατολίσθηση, εκείνη τη φορά στη διώρυγα της Κορίνθου στο πρανές της μεριάς της Πελοποννήσου, κάτω από τη σιδηροδρομική γέφυρα του Ισθμού.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.