Με 15 δευτερόλεπτα αναμονής οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό κέντρο του
ΕΦΚΑ 1555 για
επιδόματα, για ασφάλιση, για
συντάξεις καθώς και για θέματα της
επιθεώρησης εργασίας, της
ΕΡΓΑΝΗ και για τη
βία κατά των γυναικών. Παράλληλα μέσω της ιστοσελίδας του 1555 θα υπάρξει η δυνατότητα
chat με όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας.
Στις 100 πρώτες ημέρες λειτουργίας του υπερσύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου
το 1555 έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις.
Όπως τόνισε ο υπουργός εργασίας
Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας διαδικτυακά τα αποτελέσματα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, το ποσοστό απάντησης ήταν 99%. Το 84,4% απαντήθηκε αμέσως σε πρώτο επίπεδο, το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο επίπεδο από ομάδα υποστήριξης ενώ το 2,8% πάει σε τρίτο επίπεδο και περιμένει απάντηση.
«Η ανάγκη για άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων ήταν επιβεβλημένη- επεσήμανε ο κ. Χατζηδάκης- Μόνο ο ΕΦΚΑ εξυπηρετεί 6,5 εκ. εργαζόμενους και συνταξιούχους. Το παλιό τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ δεχόταν 800 κλήσεις την ημέρα με μέσο χρόνο εξυπηρέτησης 20 λεπτά. Είχαμε συνεχή παράπονα και καταγγελίες».
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και χωρίς χρέωση. Οι 800 κλήσεις που γινόντουσαν καθημερινά σήμερα γίνονται 4.700 κλήσεις . Η αναμονή των 20 λεπτών έγινε 15 δευτερόλεπτα. Οι πολίτες μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερωθούν για τις εκκρεμείς υποθέσεις τους.
Μάλιστα το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο θα εξυπηρετεί εκτός από τον ΕΦΚΑ τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Δηλαδή θα δέχεται αιτήματα για :
- Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)
-
ΕΡΓΑΝΗ
- Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης
- Εργασιακά Θέματα και Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης
- Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής
- Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών.