Μάχη για να αποφύγουν τη διασωλήνωση του 9χρονου Μάριου, που νοσεί από κορωνοϊό, δίνουν οι γιατροί στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών.
Η υγεία του 9χρονου Μάριου ο οποίος νοσηλεύεται για μία ακόμα ημέρα επιδεινώθηκε, ωστόσο οι θεράποντες ιατροί προσπαθούν να αποφύγουν την διασωλήνωση καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να δημιουργήσει φλεγμονές στο παιδί.
Οι γιατροί δεν έχουν φύγει λεπτό από το πλευρό του Μάριου και μάλιστα γίνονται τουλάχιστον δύο τηλεδιασκέψεις την ημέρα με ειδικούς εντατικολόγους κι από άλλα νοσοκομεία της χώρας για να αποφασιστεί πώς θα κινηθεί η αγωγή του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μητέρα του 9χρονου, νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο του «Αγίου Ανδρέα», είχε διαγνωστεί θετική στο μεταλλαγμένο στέλεχος κορωνοϊού, με αποτέλεσμα, όπως λένε, να κολλήσει τον σύζυγο και τα δύο τους παιδιά.
«Της συζύγου ήταν ο μεταλλαγμένος ιός, άρα κι εμείς από τη σύζυγο κολλήσαμε, άρα από αυτόν θα είναι», είχε δηλώσει στο Mega ο σύζυγός της. Σημειώνεται ότι παρόλο που τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας νόσησαν ελαφριά, ο 9χρονος παρουσίασε υψηλό πυρετό από την περασμένη Τετάρτη και πέντε μέρες μετά εισήχθη στο νοσοκομείο.
«Αυτό που έχει ο μικρός είναι η εικόνα της νόσου που υπάρχει στους μεγάλους. Εξελίσσεται αργά και σταθερά. Στους μεγάλους βλέπουμε γύρω στις οκτώ μέρες να εκδηλώνουν την βαριά συμπτωματολογία. Δεν μπορείς να πεις με σιγουριά τι θα γίνει τις επόμενες ημέρες. Προσπαθούμε να μην διασωληνωθεί, παίρνει την αγωγή που προβλέπεται, χρειάζεται 60% οξυγόνο. Στις μονάδες είναι δύσκολο να προβλέψεις τα πράγματα. Η μητέρα το βρετανικό στέλεχος έχει. Έχουν περιγραφεί διεθνώς περιστατικά πολλά. Στην Ελλάδα δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι παρόμοιο. Η Covid κάνει μια υπεραντίδραση στον οργανισμό, αυτό συμβαίνει σε πολλούς ενήλικες», τόνισε ο Γαβριήλ Δημητρίου, Διευθυντής της Παιδιατρικής του Νοσοκομείου Ρίου.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.