Οι τρεις σταθμοί που θα παραδοθούν αύριο στο επιβατικό κοινό (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγία Βαρβάρα) έρχονται με καθυστέρηση τριών ετών
Εξίμισι χρόνια μετά την τελετή εγκαινίων του σταθμού της Αγίας Μαρίνας στο Αιγάλεω, η Αττικό Μετρό ετοιμάζεται να ξανακόψει κορδέλες, αυτή τη φορά δίνοντας σε κυκλοφορία τους τρεις από τους έξι συνολικά σταθμούς της γραμμής του μετρό για Πειραιά, συνολικού κόστους άνω των 460 εκατ. ευρώ, που κατασκεύασε η κοινοπραξία Αβαξ-Alstom-Chella SpA.
Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο έργο υποδομής που εγκαινιάζει η σημερινή κυβέρνηση, η οποία πασχίζει με σειρά παρεμβάσεων και νομοθετικών πρωτοβουλιών να βάλει τις κατασκευές στο επίκεντρο των έργων που θα στηρίξουν την ελληνική οικονομία και θα εξασφαλίσουν σημαντικούς πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Οι τρεις σταθμοί που θα παραδοθούν αύριο στο επιβατικό κοινό (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγία Βαρβάρα) έρχονται με καθυστέρηση τριών ετών, αφού το έργο από την ημερομηνία υπογραφής του, το 2012, μέχρι σήμερα χρειάστηκε να αντιμετωπίσει πλήθος εμποδίων άμεσα συνδεδεμένων με την Αρχαιολογία, με μετακινήσεις σταθμών, αλλά και χρηματοοικονομικής φύσης ζητήματα που πήγαν πίσω την κατασκευή, φορτώνοντας τη σύμβαση με πρόσθετο κόστος.Υπολογίζεται ότι μέχρι στιγμής ο προϋπολογισμός του έργου έχει αναθεωρηθεί κατά περίπου 40%, στα 467 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχει τελειώσει, ενώ ο ανάδοχος έχει εισπράξει για αποζημιώσεις σύμφωνα με την Αττικό Μετρό ποσό άνω των 40 εκατ. ευρώ.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.