Ετοιμάστε βαλίτσες: Πιθανώς «κατοικήσιμοι» δύο εξωπλανήτες, μόλις 12 έτη φωτός από τη Γη!

«Περιφέρονται» γύρω από το άστρο Tau Ceti και έχουν μέγεθος λίγο έως αρκετά μεγαλύτερο από αυτό του πλανήτη μας - Εκτιμάται ότι διαθέτουν συνθήκες ευνοϊκές για την ανάπτυξη ζωής

Σε μια νέα σημαντική ανακάλυψη προχώρησε ομάδα αστρονόμων. Πιο συγκεκριμένα, παρατήρησαν ότι, γύρω από το άστρο Ταυ Κήτους (Tau Ceti), σε απόσταση μόλις 12 ετών φωτός από τη Γη, περιφέρονται τέσσερις βραχώδεις εξωπλανήτες, με μέγεθος λίγο έως αρκετά μεγαλύτερο από αυτό του πλανήτη μας.

Από αυτούς, οι δύο φαίνεται ότι βρίσκονται στη «φιλόξενη» ζώνη πέριξ του άστρου τους και, συνεπώς, μπορεί να διαθέτουν συνθήκες ευνοϊκές για την ανάπτυξη ζωής.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Φάμπο Φενγκ του βρετανικού Πανεπιστημίου του Χέρτφορντσάιρ, εκτιμούν ότι καθένας από τους δύο εξωπλανήτες είναι μια υπερ-Γη, δηλαδή έχει μάζα μεγαλύτερη της Γης, και βρίσκεται οριακά εντός της φιλόξενης ζώνης του μητρικού άστρου του.

Οι άλλοι δύο μικρότεροι εξωπλανήτες βρίσκονται εκτός αυτής της ζώνης, καθώς κινούνται πολύ κοντύτερα στο Ταυ Κήτους και, άρα, λογικά θα είναι πιο καυτοί και άνυδροι. Αν και δεν είναι κατάλληλοι για ζωή, είναι ανάμεσα στους μικρότερους εξωπλανήτες στο μέγεθος της Γης που έχουν ανιχνευθεί γύρω από ένα κοντινό άστρο σαν τον Ήλιο, έχοντας μάζες όχι μεγαλύτερες από 1,7 φορές σε σχέση με τον πλανήτη μας.

Πριν από μερικά χρόνια, η ίδια ομάδα αστρονόμων είχε ανακοινώσει την πιθανή ανακάλυψη πέντε εξωπλανητών γύρω από το ίδιο άστρο. Αυτή τη φορά, έπειτα από νέες παρατηρήσεις με τη βοήθεια του Ευρωπαϊκού Νοτίου Αστεροσκοπείου στη Χιλή και του τηλεσκοπίου Κεκ στη Χαβάη, πιστεύουν ότι βρίσκονται πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Όμως γύρω από το σύστημα του Ταυ Κήτους υπάρχει ένας τεράστιος δακτύλιος από αστεροειδείς και κομήτες, που μπορεί να «βαμβαρδίζουν» τακτικά τους εξωπλανήτες του, καθιστώντας έτσι δύσκολη την εμφάνιση ζωής. Πάντως, στο μέλλον οι επιστήμονες θα προσπαθήσουν να μελετήσουν περισσότερο το εν λόγω σύστημα, μέσω τηλεσκοπίων.

Εκτός από τους εν λόγω κοντινούς εξωπλανήτες, στο παρελθόν οι αστρονόμοι έχουν εντοπίσει και άλλους πιθανώς κατάλληλους για ζωή γύρω από το πιο κοντινό στη Γη άστρο Εγγύτατο του Κενταύρου (Proxima b) σε απόσταση 4,2 ετών φωτός, καθώς και γύρω από το άστρο Trappist-1 σε απόσταση 39 ετών φωτός.

Δείτε βίντεο: Ετοιμάστε βαλίτσες: Πιθανώς «κατοικήσιμοι»
δύο εξωπλανήτες, μόλις 12 έτη φωτός από τη Γη!

Ακομη ειμαστε πρωτογονοι, στο 0.72

της κλιμακας καρντασεφ. Το ταχυτερο σκαφος πεταει με 57.000 Km/h. που συνεπαγεται οτι τα 10 ετη φωτος αντιστοιχουν σε περιπου 19.000 χρονια με την προυποθεση, ο Αρης θα βρισκεται στη μικροτερη αποσταση απο την γη, 54.000.000 Km. Συμφωνα με απορρητες πληροφοριες, η πρωτη χωρα που θα στειλει πυραυλο στον Αρη θα ειναι η Βενεζουλα, η οποια θα διαλεξει τους κομμουνοεπιστημονες της με κληρο.... Ρε τα αριστερα σκουπιδα που ασχολουνται με αμερικανικη/ευρωπαικη καπιταλιστικη τεχνολογια... Ακομη και το PC που εχουν, καπιταλιστικο προιον ειναι. Αν δεν υπηρχαν οι καπιταλιστικες χωρες με το υψηλο επιπεδο τεχνολογιας, παιδειας, κτλ ακομη με το γαιδουρακι θα κινουμασταν...και θα σχολιαζαμε σε ποσες μερες θα καναμε την αποσταση ανω - κατω Ραχουλα

Συριζοξερασμα

Εγω ήδη ξεκίνησα να ετοιμάζω βαλίτσες. Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο κάνει το εισιτήριο;

CHARLIE

Είναι δωρεάν αρκεί να μην είναι με επιστροφή.

ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ

Δεν σας θέλουμε. Να πάτε αλλου!

Γήινος Ελληναράς

Σκάσε και θα τα μοιραστούμε τα κέρδη.

BicMak

Για να διανυσει σημερα ενα διαστημοπλοιο 1 ετος φωτος χρειαζεται 40.000 χρονια... Αρα οι ειδησεις περι πλανητων κτλ. ειναι παραμυθια

George

Επομένως δεν συμφέρει να το στείλουμε σήμερα και να περιμένουμε 40.000 χρόνια. Καλύτερα να το στείλουμε σε 39.999 χρόνια που θα έχουμε κατακτήσει την ταχύτητα του φωτός και θα φτάσει σε μόλις ένα χρόνο.

Προς

Όλους τους αστοιχείωτους και αμόρφωτους ξερόλες που ενώ δεν έχουν έστω BSc( και συνήθως λένε ότι είναι τεράστιες οι αποστάσεις κ.α) , έχουν γνώμη για όλα: Παλαιότερα τη Γή τη θεωρούσαν επίπεδη .Επίσης αντικείμενα που ήταν βαρύτερα από τον αέρα κατ'όγκο, δεν πετούσαν. Και όμως πρόβατα και η Γη δεν είναι επίπεδη και τα αεροπλάνα πετάνε...Άμα οι μηχανικοί και οι επιστήμονες ήταν κατά πλειοψηφία σαν κ σας, με παρωπίδες, ακόμα θα είμασταν χωρίς ηλεκτρισμό..

@

Ετοίμασε τη βαλιτσα σου... έφυγες. Οι υποανάπτυκτοι θα παραμείνουν στη Γή, γιατί πιστεύουν πως τέτοια ταξίδια σε τέτοιες αποστάσεις θα είναι για πολλά χρόνια ακόμα ανέφικτα.

@

Δεν υπάρχει ζωή έξω απο τη γη. Μην ακουτε σαχλαμάρες. Αν ίσχυε θα αναφέρονταν στη Βίβλο.

@

Και πως θα ονόμαζες εσυ ενα 4διάστατο ον το οποίο έχει φτιάξει την "προσομοίωση" στην οποία "ζείς"...? Πχ. στο Matrix τον αποκαλούνε "Αρχιτέκτονα", δλδ "Θεό", μιας και ο Θεός είναι ο αρχιτέκτονας του σύμπαντος (τουλάχιστον του "σύμπαντος" στο οποίο εσύ "ζείς"). Δεν είμαι φαν του Simulation hypothesis απλα στο αναφέρω για να δείς οτι ολα παίζουν απο την στιγμή που δεν μπορει κανείς να τα απορίψει εντελώς. Δεν υπονοώ οτι υπάρχει ή δεν υπάρχει θεός ή εξωγήινοι ή οτιδήποτε. Για να μπορείς να πετάς την "εξυπνάδα" σου φρόντιζε να έχεις επαρκή στοιχεία για να την υποστηρίξεις.

yannisp

Είσαι βλάκας. Πήγαινε να προσκυνήσεις εικόνες του 4D θεού σου και των αγίων του... Α, μην ξεχάσεις να ρίξεις και κάτι στο παγκάρι...

κωστας αιρετικος

Θα πνιγω απο τα γελια ρε φιλε διαβασα το σχολιο την ωρα που επινα μπυρα!!!!

Π.Κ.

Κι όμως υπάρχουν. Επειδή μίλησες για τη βίβλο, να είσαι σίγουρος, ότι για αυτόν ακριβώς το λόγο, δεν πρόκειται να πουν τίποτα, ακόμη κι αν τους βρουν, η έχουν ακράδαντες αποδείξεις υπάρξεως. Τουλάχιστον όχι σε αυτόν τον αιώνα. Αυτοί τρελοι δεν είναι, αυτοι ξέρουν να οδηγούν vespa!

nikos

Το φως από τη Σελήνη για να φτάσει σε μας κάνει 1,2 δευτερόλεπτα περίπου ... Ας συγκρίνουμε τα 1,2 δεύτερα με τα 12 έτη που μας χωρίζουν από τους εξωπλανήτες αυτούς... Για να μην κάνουμε όνειρα το λέω αυτό για πολλές χιλιάδες χρόνια ακόμη, μη πω εκατομμύρια !

George

Πριν από 100 μόλις χρόνια θεωρούνταν ότι το ταξίδι στη Σελήνη δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ γιατί τα καύσιμα δεν μπορούσαν να δώσουν ώθηση τέτοια ώστε να υπάρξει ταχύτητα διαφυγής από τη γήινη βαρύτητα. Και αυτά τα έλεγαν επιστήμονες. Προφανώς και πριν 200 χρόνια κάποιοι επιστήμονες θα θεωρούσαν ότι ποτέ δεν θα μπορέσεις να πας από Ευρώπη Αμερική σε λιγότερο από μια εβδομάδα ή και έναν μήνα. Και πριν από 2.000 χρόνια μπορεί να το θεωρούσαν και αδύνατο.

Ροδίων

Άλλη δουλειά δεν έχουν να κάνουν οι "επιστήμονες";

Πέτρος

Που μπορω να βγάλω εισιτήριο;😎

@

Αααα, 12 έτη φωτός... εδώ δίπλα... Αν καταφέρουμε ποτέ να ταξιδεύουμε με την ταχύτητα του φωτός (300.000 km/sec), θα χρειαστούμε απλώς 12 χρονάκια για να φτάσουμε... Να πάρω μαζί μου κανένα ζεστό πουλόβερ για τα κρύα βράδια;;; Εδώ δεν είμαστε ικανοί να σωσουμε τον δικό μας πλανήτη, θα γαιοποιήσουμε άλλους...

@

Εαν ταξιδεύεις με την ταχύτητα του φωτός ο χρόνος μηδενίζεται, 12 έτη θα περάσουν εδω στην γή απο την στιγμή που θα ξεκινήσεις μέχρι να φτάσεις εκεί. Για εσένα που ταξιδεύεις δεν θα περάσει ούτε δευτερόλεπτο. Απλά για να μπορέσεις να πιάσεις την ταχύτητα του φωτός πρέπει να είσαι σωματίδιο χωρίς μάζα. Καλή επιτυχία...

@

Ok... πρώτη φάση ταξιδιού... εξαυλωση. Τσεκ,

@

Ταχυτητα φωτός ως προς ποιόν παρατηρητή; Κινείται το διαστημόπλοιο με την ταχυτητα του φωτός ως προς την "ακίνητη" Γή, ή η Γη προς την αντίθετη κατεύθυνση για το "ακίνητο" διαστημόπλοιο; Ο χρόνος πως σχετίζεται με τη θέση του παρατηρητή;

@

Η ταχύτητα του φωτός είναι "Συμπαντική σταθερά". Η ταχύτητα του φωτός στο κενό είναι πάντα η ίδια. Ο "χρόνος" είναι σχετικός πάντα, αν εξαιρέσεις οτι στην ουσία αυτό που ονομάζουμε "χρόνος" δεν υφίσταται. Το έτος φωτός μετράει απόσταση όχι "χρόνο". Ο "χρόνος" διαστέλεται ή συστέλεται αναλογα με την ταχύτητα, τη βαρύτητα κτλ. Ο "χρόνος" περνάει διαφορετικά για κάποιον που ζει επάνω στη γη και διαφορετικά για κάποιον που ταξιδεύει με την ταχύτητα του φωτός.

@@ 10/08/2017 17:14

Δεν μου απαντάς όμως πως ένας παρατηρητής του "βλέπει" κάτι να κινείται με οποιαδήποτε ταχύτητα (έως την ταχύτητα του φωτός) έχει συναίσθηση για τον εαυτό του αν κινείται ή είναι ακίνητος. !!!Ένας επιβάτης σε ένα αυτοκίνητο που βλέπει τα δέντρα και τα κτήρια να κινούνται προς τα πίσω, πως ξέρει ότι κινείται ο ίδιος, κι όχι τα αντικείμενα που παρατηρεί;!!! Πως γίνεται λοιπόν οι επιβάτες σε ένα διαστημοπλοιο κοντά στην ταχύτητα του φωτός να μην γερνούν σε αντίθεση με τους γήινους, όταν η κινηση είναι σχετική; Σε ένα απόλυτα κενό χώρο πως γίνεται αντιληπτή η κίνηση και η ταχύτητα, όταν δεν υπάρχει σημείο αναφοράς; Ο χρόνος πως συνδέεται λοιπόν με το σύστημα παρατήρησης;

laser boy

Τεχνολογία laser.. Το μέλλον για τα ταξίδια στο διάστημα.

helomana-mesogeios-ab