Κορυφώνεται η αγωνία: Η NASA κάνει σήμερα αποκαλύψεις για τους εξωπλανήτες

«Φουντώνει» η φημολογία στο ίντερνετ για τα νέα στοιχεία που θα έρθουν στο φως της δημοσιότητας

Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με εξωπλανήτες, πλανήτες δηλαδή που αποτελούν δορυφόρους όχι του ήλιου αλλά άλλων άστρων, αποκαλύπτει αυτή την ώρα σε συνέντευξη Τύπου η NASA. Η ανακοίνωση αυτή δημιούργησε εύλογη αναστάτωση, καθώς οι εξωπλανήτες αποτελούν την κύρια ελπίδα των επιστημόνων για εξεύρεση εξωγήινης ζωής στο σύμπαν.

Πρόκειται στην ουσία για ουράνια σώματα με παρόμοιες περιβαλλοντικές συνθήκες αυτών της Γης. Για το λόγο αυτό, οι εξωπλανήτες θεωρούνται και το επικρατέστερο «περιβάλλον» που μπορεί να φιλοξενεί κάποιο είδος ζωής και γι' αυτό συχνά αναφέρονται ως «αδέλφια» ή «ξαδέλφια» του πλανήτη μας.

Στο δελτίο Τύπου αναφέρεται πως οι ανακαλύψεις περιγράφονται σε άρθρο που έχει γίνει δεκτό από το περιοδικό Nature και το οποίο θα αναρτηθεί με την έναρξη της συνέντευξης. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία άλλη λεπτομέρεια για τις ανακαλύψεις οι οποίες θα παρουσιαστούν, γεγονός που έχει «φουντώσει» τη φημολογία στο ίντερνετ για τα νέα στοιχεία που θα έρθουν στο φως της δημοσιότητας.

Την ίδια στιγμή, η αμερικανική ιστοσελίδα CNET ισχυρίζεται πως έχει ήδη δει τα ευρήματα. «Ας πούμε μόνο πως θα μπορούσαν να παράσχουν πολύ νέο υλικό σε μελλοντικά έργα επιστημονικής φαντασίας», ήταν το σχόλιο της ιστοσελίδας.

Πάντως, με βάση τους επιστήμονες που θα πάρουν μέρος τη συνέντευξη, φαίνεται πως η είδηση θα είναι σημαντική. Κι αυτό γιατί στο πάνελ περιλαμβάνεται ο αναπληρωτής διευθυντής του τμήματος Διαστημικών Αποστολών της NASA, ο επικεφαλής του Επιστημονικού Κέντρου Spitzer της NASA στο Caltech, και μία καθηγήτρια πλανητικών επιστημών από το ΜΙΤ.

Σημειώνεται ότι η συνέντευξη Τύπου θα μεταδοθεί ζωντανά και από την ιστοσελίδα της NASA, ενώ όποιος επιθυμεί θα μπορεί να υποβάλει ερωτήσεις χρησιμοποιώντας το hashtag #AskNasa κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.

Παρόντες στη συνέντευξη Τύπου θα είναι οι αστρονόμοι και επιστήμονες από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής.

Εξωσωματικη

γαλαξιακή ερευνομασητικη κονομοποίηση. Πρεπει να εφευρισκουμε κατι νεο να δικαιολογουμε την ερευνα.

κωστας

Σε πιστευω πολλα απο τα σχολια τα γραφουν εξωγηινοι με διαφορα ονοματα φως φαναρι!!!!!

Περιμένουν τον Παπά και την Ελληνική Αεροδιαστημική Υπηρεσία να τους ενημερώσει πρώτα!

🇬🇷Epwnvmus🇺🇸