Έρευνα: «Αργοσβήνουν» τα εμπορικά μικρομάγαζα και «εξαφανίζονται» τα ελληνικά προϊόντα (πίνακες)
Έρευνα: «Αργοσβήνουν» τα εμπορικά μικρομάγαζα και «εξαφανίζονται» τα ελληνικά προϊόντα (πίνακες)
Τεκτονικές αλλαγές στην ελληνική λιανική που επηρεάζουν όλη την αλυσίδα παραγωγής και αξίας, μαρτυρά η ετήσια έκθεση του ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ
Από τη μία η εκτίναξη του πληθωρισμού και η ακρίβεια που έχουν αναγκάσει τα νοικοκυριά να δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος των διαθέσιμων εισοδημάτων τους για την κάλυψη βασικών αναγκών, όπως η διατροφή, η υγεία, η στέγαση κοκ, από την άλλη ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός, έχουν επιταχύνει τις τεκτονικές αλλαγές που αργά αλλά σταθερά είναι σε εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στην αγορά.
Η εικόνα που αποκαλύπτει η φετινή έκθεση του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ) είναι ξεκάθαρη ως προς την επικρατούσα τάση: Τα μικροκαταστήματα μειώνονται σημαντικά και την ίδια ώρα το “ελληνικό προϊόν” χάνει σημαντικό έδαφος και τελικά εξαφανίζεται…
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Η εικόνα που αποκαλύπτει η φετινή έκθεση του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ) είναι ξεκάθαρη ως προς την επικρατούσα τάση: Τα μικροκαταστήματα μειώνονται σημαντικά και την ίδια ώρα το “ελληνικό προϊόν” χάνει σημαντικό έδαφος και τελικά εξαφανίζεται…
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα