Δοκιμάζουμε το VW Golf 1.2TSi, 86PS
Δοκιμάζουμε το VW Golf 1.2TSi, 86PS
Να ένα αυτοκίνητο "κομμένο και ραμμένο" για την Ελληνική οικονομική πραγματικότητα. Μια έκδοση που θαρρείς πως την έβαλαν οι Γερμανοί στην γκάμα τους βλέποντας μόνο προς την Ελλάδα! Το Golf 1,2lt, 86PS με τιμή 16.000 ευρώ και κατανάλωση κάτω από 7 lt/100km ταιριάζει γάντι στο πνεύμα της εποχής...
Περίεργο πράγμα η ψυχολογία στον άνθρωπο, δεν έχει περάσει καλά – καλά ένας χρόνος που αναλύαμε τις χάρες του τετρακίνητου Golf R των 270PS και σήμερα καλοβλέπουμε ένα Golf με ιπποδύναμη 70% χαμηλότερη, το οποίο πληρώνει όμως μόνο 129 ευρώ σε τέλη κυκλοφορίας ετησίως (σ.σ: τουλάχιστον τόσα πλήρωνε μέχρι το προηγούμενο υπουργικό συμβούλιο).
Τις μέρες που είχαμε στα χέρια μας την 5θυρη έκδοση του εν λόγω Golf βρήκαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε παράλληλα ένα ατμοσφαιρικό 1.6lt, 105PS προηγούμενης γενιάς και επιβεβαιώσαμε αυτό που υποθέταμε.
Η ροπή των 16.3kgm από τις 1500rpm επιταχύνει το Golf των 1.2lt πολύ πιο δυνατά όταν ο δείκτης βρίσκεται στην αριστερή περιοχή του στροφόμετρου. Με λίγα λόγια πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που πάει πιο σβέλτα στο δρόμο απ’ ότι, το τότε ατμοσφαιρικό best seller.
Παρατηρώντας το εσωτερικό της βασικής έκδοσης με το «αρχαίο» ραδιοκασετόφωνο και την πλαστική στεφάνη του τιμονιού αναπολήσαμε ευχάριστα μια εποχή όχι και τόσο μακρινή που βίαια ξανάρχεται στη θέση του «turbo Cayenne».
Τουλάχιστον τώρα ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αγοράσει αυτοκίνητα με την ποιότητα κατασκευής, κύλισης αλλά και την οδική συμπεριφορά του νέου Golf.
Το 5αρι κιβώτιο μπορεί να φαντάζει αναχρονισμός αλλά δεν έχει καμία σχέση με τα πάλαι ποτέ κιβώτια των VW που σκαλώνανε στο κατέβασμα από 3η σε 2α και ήταν στο περίπου μετά από κάποια χιλιόμετρα όντας θετικό και γρήγορο.
Τιμόνι, ανάρτηση, κιβώτιο, φρένα και ακαμψία πλαισίου κολακεύουν τον οδηγό που μπορεί αν το θελήσει, εκτός από οικονομικά, να κινηθεί και γρήγορα τηρουμένων των αναλογιών.
Οκ με 86PS δε βάζεις φωτιά στην άσφαλτο αλλά όπως ίσως γνωρίζετε τα αυτοκίνητα με σασί «υπεράνω» του κινητήρα, μπορούν άνετα να οδηγηθούν οριακά, επειδή προσφέρουν τεράστια περιθώρια ανοχής στο λάθος του μέσου οδηγού.
Ότι καλύτερο δηλαδή για την πλειονότητα των Ελλήνων.
Τις μέρες που είχαμε στα χέρια μας την 5θυρη έκδοση του εν λόγω Golf βρήκαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε παράλληλα ένα ατμοσφαιρικό 1.6lt, 105PS προηγούμενης γενιάς και επιβεβαιώσαμε αυτό που υποθέταμε.
Η ροπή των 16.3kgm από τις 1500rpm επιταχύνει το Golf των 1.2lt πολύ πιο δυνατά όταν ο δείκτης βρίσκεται στην αριστερή περιοχή του στροφόμετρου. Με λίγα λόγια πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που πάει πιο σβέλτα στο δρόμο απ’ ότι, το τότε ατμοσφαιρικό best seller.
Παρατηρώντας το εσωτερικό της βασικής έκδοσης με το «αρχαίο» ραδιοκασετόφωνο και την πλαστική στεφάνη του τιμονιού αναπολήσαμε ευχάριστα μια εποχή όχι και τόσο μακρινή που βίαια ξανάρχεται στη θέση του «turbo Cayenne».
Τουλάχιστον τώρα ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να αγοράσει αυτοκίνητα με την ποιότητα κατασκευής, κύλισης αλλά και την οδική συμπεριφορά του νέου Golf.
Το 5αρι κιβώτιο μπορεί να φαντάζει αναχρονισμός αλλά δεν έχει καμία σχέση με τα πάλαι ποτέ κιβώτια των VW που σκαλώνανε στο κατέβασμα από 3η σε 2α και ήταν στο περίπου μετά από κάποια χιλιόμετρα όντας θετικό και γρήγορο.
Τιμόνι, ανάρτηση, κιβώτιο, φρένα και ακαμψία πλαισίου κολακεύουν τον οδηγό που μπορεί αν το θελήσει, εκτός από οικονομικά, να κινηθεί και γρήγορα τηρουμένων των αναλογιών.
Οκ με 86PS δε βάζεις φωτιά στην άσφαλτο αλλά όπως ίσως γνωρίζετε τα αυτοκίνητα με σασί «υπεράνω» του κινητήρα, μπορούν άνετα να οδηγηθούν οριακά, επειδή προσφέρουν τεράστια περιθώρια ανοχής στο λάθος του μέσου οδηγού.
Ότι καλύτερο δηλαδή για την πλειονότητα των Ελλήνων.
Με πόδι βαρύ και αρκετά απαιτητικές διαδρομές με κίνηση συμπληρώσαμε πάνω από 400km εντός Αθηνών με το Golf των 86 PS και η μέση κατανάλωση ήταν 6.3lt/100km. Τιμή που ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα, θα μας θυμηθείτε αν το αγοράσετε. Θα μου πείτε με τι ψυχολογία να κάνεις τέτοια εποχή αγορές, οι αριθμοί δείχνουν ότι ακόμη υπάρχουν αγοραστές (σ.σ: Τι λέτε κύριε υπουργέ; Περίεργο ε;). Στην εποχή που έρχεται, κάθε ευρώ μετράει και το Golf των 1.2lt φαντάζει πιο επίκαιρο από ποτέ!
Ειδικά στην 5θυρη έκδοσή του μπορεί άνετα να καλύψει τις ανάγκες μιας 4μελούς οικογένειας ως πρώτο ή και μοναδικό αυτοκίνητο!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1197 cc
Ισχύς: 86PS /4800 rpm
Ροπή: 16.3 kgm /1500
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 178 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 12.3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,3 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Βάρος: 1154 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.199/1.786/1.479mm
Χώρος αποσκευών: 350 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 129 ευρώ ετησίως
Τιμή: 15.950 (3θυρο)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα