Test: Hyundai i30 1.0 Turbo 120 PS

Test: Hyundai i30 1.0 Turbo 120 PS

Η φουλ επίθεση που παίζει η Hyundai με στόχο να γίνει σύντομα ο Νο1 ορμώμενος εκ Ασίας κατασκευαστής στις ευρωπαϊκές αγορές, απαιτεί ανταγωνιστική παρουσία σε όλες τις κατηγορίες. Και ο συνδυασμός του νέου i30 με τον 1000άρη υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, παίζει το ρόλο του φουνταριστού.

Η κατηγορία C αποτελεί σκληρό στίβο, στον οποίο οι Κορεάτες καλούνται να κάνουν υπερβάσεις για να εκτοπίσουν παραδοσιακούς παίκτες. Και το εν λόγω μοντέλο, διεκδικεί τη θέση του χωρίς τυμπανοκρουσίες αλλά με ουσία. Από τη μέρα που ανέλαβε ο ευφάνταστος Peter Schreyer το τιμόνι των Hyundai-Kia, η ρότα άλλαξε άρδην, η ποιότητα ανέβηκε, το σχεδιαστικό DNA τροποποιήθηκε προς το πολύ καλύτερο.

Κι ενώ όλα τα παραπάνω ισχύουν στο νέο i30, οι ιδιαιτερότητες της κατηγορίας οδήγησαν στην ασφαλή επιλογή να απουσιάσουν οι ακρότητες. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα μικρομεσαίο hatchback που δεν τραβά το μάτι στο πέρασμά του αλλά αρέσει στα σημεία. Με την χαρακτηριστική «cascading grille» να δεσπόζει στο πρόσθιο μέρος -  αποτελεί άλλωστε τη νέα «ταυτότητα» των μοντέλων της μάρκας. Αυτή θέλει και τα φωτιστικά σώματα να είναι λεπτά ενώ συναντάμε στάνταρ κάθετα LED φώτα ημέρας δίπλα από τις αεροκουρτίνες, με το μοντέλο της δοκιμής μας να εφοδιάζεται και με τους προαιρετικούς τριπλούς προβολείς LED.

Η στάνταρ μαύρη high gloss αεροτομή αποτελεί πινελιά που δίνει χαρακτήρα αλλά και ουσία αφού ο αεροδυναμικό συντελεστής του μοντέλου ορίζεται στα 0.30cd ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί τον ίδιο σχεδιαστικό χαρακτήρα, σε ένα μοντέλο που «γεννήθηκε» στην Ευρώπη, για τις ανάγκες των αγορών της Γηραιάς Ηπείρου.

i30-2017-c640

 Οι εκπλήξεις απουσιάζουν και στο εσωτερικό, που φωνάζει εξ αρχής «Hyundai». Το μάτι προφανώς πέφτει στη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών που δεσπόζει στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας στο μοντέλο δοκιμής και φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος infotainment αλλά και του συστήματος πλοήγησης. Από εκεί και πέρα, σε γνώριμη και πάντα εργονομική διάταξη συναντάμε τους διακόπτες για τις υπόλοιπες λειτουργίες.

Η συναρμογή είναι καλή αλλά τα σκληρά πλαστικά στο χαμηλότερο κομμάτι του ταμπλό αποτελούν αναγκαίο συμβιβασμό. Υπάρχουν χώροι για μικροαντικείμενα ενώ η ευρυχωρία καθιστά το i30 σε σωστή επιλογή για μία οικογένεια. Πέντε φυσιολογικού μεγέθους επιβάτες ταξιδεύουν χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς, ενώ ικανοποιητικός για την κατηγορία είναι και ο χώρος αποσκευών των 395lt.

i30-2017-f640

 Ο 1000άρης υπέρ-τροφοδοτούμενος T-GDI κινητήρας αποτελεί μία εκ των τριών επιλογών βενζίνης στη διαθέσιμη στη χώρα μας γκάμα και είναι μάλλον και ο πιο ελκυστικός εξ αυτών. Παρότι εύλογα δεν βάζει φωτιά στο δρόμο στις χαμηλές στροφές, φλερτάροντας με τις 2000 αρχίζει να δείχνει τον αξιόμαχο χαρακτήρα του. Τα 120 άλογα και τα 17.4 kgm ροπής κινούν το i30 ικανοποιητικά και χωρίς θορυβώδες αγκομαχητό, σε ένα σύνολο που δεν φοβάται να κοιτάξει τον ιαπωνικό ανταγωνισμό στα μάτια. Κάποτε οι Κορεάτες «πονούσαν» στα κινητήρια σύνολα και όχι μόνο. Έχουν όμως γυρίσει για τα καλά σελίδα.

i30-2017-g640

 Το ίδιο ισχύει και για τη συμπεριφορά στο δρόμο. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο, οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται θετικά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους προσφέροντας άνεση χωρίς εκπτώσεις στο αποφασιστικό πάτημα. Είναι hatch με οικογενειακό προσανατολισμό κι αν το κρίνουμε έως τέτοιο, αποδέχεται σε ένα βαθμό να εναρμονιστεί και με τις ορέξεις σου για σβέλτη οδήγηση σε δρόμους με στροφές. Απλά όσο το πατάς, τόσο ανεβαίνει και η κατανάλωση, που όμως παραμένει κοντά στις τιμές του κατασκευαστή όταν κινείσαι χαλαρά στο δρόμο.

i30-2017-h640

 Κι αυτά σε συνδυασμό με «φορτωμένο» εξοπλισμό που από την βασική κιόλας έκδοση, την Active, περιλαμβάνει αερόσακους μετωπικούς, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας, ESP & ABS, σύστημα συνεργασία ηλεκτρικής υποβοήθησες τιμονιού με ESP (VSM), σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού (DAW), προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας (LDW), υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA), προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης (FCW), αυτόματης έκτακτης πέδησης (FCAA City&Urban), αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων (HBA), υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HSACS), περιοριστή ταχύτητας, στατικά φώτα στροφής (SBL), σύστημα Stop & Start, οθόνη TFT 3.5’’ στον πίνακα οργάνων, cruise control, χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ημέρας & θέσης LED, αυτόματο άναμμα φώτων κ.α. Ανεβαίνοντας επίπεδα στη Style, Style Navi και Premium Navi, μερικά από τα επιπλέον χαρακτηριστικά είναι η δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και επιλογέα σχέσεων, ο διζωνικός κλιματισμός, το σύστημα ασύρματης φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών, η μεγάλη έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής,  σκούρα κρύσταλλα κ.α.

i30-2017-i640

 Συνολικά, στην τρίτη του γενιά το i30 είναι πιο έτοιμο από ποτέ να τα βάλει με τον ισχυρό ανταγωνισμό και το συγκεκριμένο πακέτο που προσφέρει εμφάνιση, άνεση, καλή λειτουργία του μοτέρ στις μεσαίες και υψηλές στροφές, πλούσιο εξοπλισμό και καλή τιμή, δεν μπορεί να μη ληφθεί σοβαρά υπόψη από κάθε υποψήφιο αγοραστή.

i30-2017-j640

 ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
HYUNDAI i30 1.0lt Turbo
Κινητήρας: 998 cc
Ισχύς: 120 PS/6.00 rpm
Ροπή: 17,4 kgm/1.500-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,1 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 5,0 lt
Εκπομπές CO2: 115 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.340/1.795/1.455 mm
Βάρος: 1269 kg
 Χώρος αποσκευών: 395 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 112.7€
 Τιμή: από 16.990 ευρώ

ΣΧΟΛΙΑ (36)

χρήση και κατοχή

Έχω το αντίστοιχο καινούργιο i20 με 1000άρη κινητήρα turbo με 120PS. Είναι εξαιρετικό. Υπερβολικά γρήγορο βέβαια για τα κιλά του. Ιδανικό για δρόμους με στροφές. Ευέλικτο. Με όλα αυτά τα μπλιμπλίκια των υπολογιστών ταξιδίου κλπ. Εγγύηση 5ετή και δωρεάν σέρβις. Δεν ξέρω το aftersales αν θα είναι ικανοποιητικό (μάλλον όχι). Ενδεχομένως σε 5 χρόνια τα πλαστικά του να τρίζουν. Δεν ξέρω αν βγάλει προβλήματα στα ηλεκτρικά. Δυο φορές μέσα σε 7 μήνες δεν λειτούργησε σωστά το σύστημα start-stop. Είναι μεγάλη γυφτιά που δεν έχουν βάλει ηχεία πίσω αλλά μόνο καπάκια, που έχουν βάλει λάστιχα με ένδειξη Τ (μέχρι 190km/h) και όχι ανθεκτικότερα αφού τρέχει πάνω από 200. Είναι μεγάλο συγκρινόμενο με τα άλλα της κατηγορίας του. Και φτηνό. Μικρή κατανάλωση. Όχι τόσο μικρή εντός πόλης όσο λένε οι κατασκευαστές του.

Τζολιάς

Μονο με 200 πας εθνική εσύ; Τι ειπε το άτομο;

Μ.Γ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ (ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ) ΤΟΥ Ι20 ΕΧΕΙΣ? ΤΗΝ ACTIVE THN COMFORT THN STYLE η THN PREMIUM? ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ SERVICE ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ? (HYUNDAI ΕΛΛΑΣ). ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΑ 120hp ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ 1,070+ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΙΛΑ ΒΑΡΟΣ? ΟΤΑΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΗΧΕΙΑ ΠΙΣΩ? ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ η ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΙΣ HYUNDAI η ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΣ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ISG(START-STOP) ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΩΣΤΑ?ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΩΣΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ AFTER SALES ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ "ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ" ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

χρήση και κατοχή

Οι απαντήσεις σου: 1) Comfort 2) από αντιπροσωπεία 1 χρόνο χωρίς εργατικά 3) η ιπποδύναμη είναι εντυπωσιακή, αλλά νομιζω ότι εμφανίζει μια ελαφριά υπερστροφή το όχημα σε μεγάλες ταχύτητες. Το κράτημα στο δρόμο έχει να κάνει με σχεδιασμό και ελαστικά. 4) Όχι. Όχι 5) Ξέρω 6) Δοκίμασα Ξαναλέω ότι το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό για την κατηγορία και την τιμή του. Εύχομαι να παραμείνει γρήγορο σαν γαλλικό, compact σαν γερμανικό και χωρίς βλάβες σα γιαπωνέζικο. (είσαι της εταιρείας;)

Μ.Γ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΧΕΔΟΝ 17 ΧΡΟΝΙΑ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤO SERVICE ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. Η ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ""ΛΟΓΙΚΗ"". ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ ESP ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΓΙΑ "ΤΑ ΠΑΝΤΑ" ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Γιαννης

Σε οποια εκδοση και να το εχει παρει το να εχει απλα καπακια στην θεση των πισω ηχειων ειναι κοροιδια.Εδω ακομα και ενα yaris στην απλη εκδοση και εχει τα παντα...

Μ.Γ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΙΝ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ. TO ΥΑΡΙΣ π.χ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΛΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΗΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ Ι20. ΤΟ HYUNDAI ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΝΩ ΤΟ YARIS ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ (COOL) ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ. ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ Η ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ (LIVE) TOY BAZEI ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΩΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΦΘΗΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΑΛΛΑ Η ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ? ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΞΑΝΑΛΕΩ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ YARIS ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕΣ? ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΠΙΣΩ Η ΤΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ Σ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.

Ακος

Μην το σκέφτεστε και σε αυτήν την τεχνολογια η κορυφή ειναι η Alfa Romeo που ειναι παγκοσμίως γνωστή για την απίστευτη αξιοπιστία της καθώς και για την εξωγήινη τεχνολογια που χρησιμοποιεί.

YS

Πσιδιά, ό,τι πληρώνεις παίρνεις... μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε αλλά η ποιότητα κατασκευής του γερμανικού δεν αμφισβητείται. ναι, μπορεί να βγάλει μηχανικά αλλά το υπόλοιπο αυτοκίνητο και σε 10 χρόνια το νιώθεις καινούργιο, κάτι το οποίο δεν ισχύει στα ανατολικά... αν ήτανε η ζήλεια ψώρα... Και εμείς Hyundai έχουμε, μηχανική βλάβη καμία (με όλα τα σέρβις κλπ) αλλά στα 7 χρόνια με λίγα χλμ τα πλαστικά και τα υφάσματα και η αίσθηση του εσωτερικού είναι χάλια... . ένα μόνο θα σας πω, χάλασε ο ηλεκτρικός εξωτερικός καθρέπτης (ΟΚ, αυτά συμβαίνουν θα μου πείτε - 200+ ευρώ χρειάζονται για αλλαγή!!!), το ξεπερνάω σαν βλάβη, ΑΛΛΑ ο μηχανισμός είχε κολήσει και γύρναγε συνέχεια και η πλάκα (κλάμα) είναι ότι ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ(!!!) οπότε τρέχαμε μέσα στη νύχτα να βρούμε κάποιον να ανοίξει τον καθρέπτη να βγάλει τη φίσα για να μην μείνουμε από μπαταρία... βγάζει το (προηγούμενο) ι20 χωρίς κλειδαριά πορτ μπαγκάζ (το οποίο σημαίνει οτι εάν έχουν θέμα οι ηλεκτρικές δεν μπορείς να κλειδώσεις το αυτοκίνητο) και σε ένα τετράμηνο μέσα αναγκάζεται να κάνει αλλαγή και το φέρνει με κλειδαριά αλλά όσοι αγόρασαν πριν την πάτησαν... ΑΥΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑ, και ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας... είναι αξιοπρεπής μάρκα αλλά έχει δρόμο ακόμη... αυτή είναι η πραγματικότητα, όλα τα άλλα είναι περί ορέξεως, το έγραψε και άλλος (ειλικρινής) φίλος κάτoχος Hyundai... Επίσης η αλήθεια είναι οτι μετά που φαλήρισε ο Δάβαρης, τα ανταλλακτικά έχουν και πρόβλημα επάρκειας και υψηλό κόστος, ανεπίτρεπτο για budget car. Προσωπικά θεωρώ οτι η Skoda είναι η πλέον value for money μάρκα, αλλά οι τιμές της στην Ελλάδα είναι συγκριτικά τσιμπημένες, έπρεπε να είναι 5% χαμηλότερες...

Ασε φιλε δεν το σωζεις

Τα Γερμανικα σαν καινουργια μετα απο 10 χρονια; χαχα με εκανες και γελασα. Τo A3 φιλου οχι στα 10 , αλλα στα 5 χρονια κιολιας ετριζε σαν πληντυριο ρουχων στη φαση του στιψιματος. Φυσικα ο ημιακαμπτος πισω αξονας (αλλος αναχρονισμος των "ποιοτικων Γερμανικων" κι αυτο...) δεν βοηθαγε καθολου και εκανε την κατασταση χειροτερη. Σε καποια φαση αρχισανε να του αναβουνε λαμπακια και ενδειξεις στο ταμπλο χωρις λογο. Ο ανθρωπος το πηγε σε απειρα συνεργεια και αντιπροσωπείες , αλλαξε , ασφαλειες, αισθητηρες, εγκεφαλο , καποια φτιαξανε, καποια αλλα εξακολουθουσαν να ειναι αναμμενα, χωρις ομως λογο. Τελικα συμβιβαστηκε και το κυκλοφορει με αναμμενες λαθος ενδειξεις αφου κανεις δεν φαινεται να μπορει να το φτιαξει η τουλαχιστον να βρει τη φταει...φυσικα τα τριξιματα στο εσωτερικο και οι αναπηδησεις στο αμαξωμα ολα τα χρονια πανε απο το κακο στο χειροτερο...για αυτο ασε σου λεω...δεν το σωζεις...

δεν το σωζεις

Τα Γερμανικα σαν καινουργια μετα απο 10 χρονια; χαχα με εκανες και γελασα. Τo A3 φιλου οχι στα 10 , αλλα στα 5 χρονια κιολιας ετριζε σαν πληντυριο ρουχων στη φαση του στιψιματος. Φυσικα ο ημιακαμπτος πισω αξονας (αλλος αναχρονισμος των "ποιοτικων Γερμανικων" κι αυτο...) δεν βοηθαγε καθολου και εκανε την κατασταση χειροτερη. Σε καποια φαση αρχισανε να του αναβουνε λαμπακια και ενδειξεις στο ταμπλο χωρις λογο. Ο ανθρωπος το πηγε σε απειρα συνεργεια και αντιπροσωπείες , αλλαξε , ασφαλειες, αισθητηρες, εγκεφαλο , καποια φτιαξανε, καποια αλλα εξακολουθουσαν να ειναι αναμμενα, χωρις ομως λογο. Τελικα συμβιβαστηκε και το κυκλοφορει με αναμμενες λαθος ενδειξεις αφου κανεις δεν φαινεται να μπορει να το φτιαξει η τουλαχιστον να βρει τη φταει...φυσικα τα τριξιματα στο εσωτερικο και οι αναπηδησεις στο αμαξωμα ολα τα χρονια πανε απο το κακο στο χειροτερο...για αυτο ασε σου λεω...δεν το σωζεις...

Μ.Γ

"βγάζει το (προηγούμενο) ι20 χωρίς κλειδαριά πορτ μπαγκάζ (το οποίο σημαίνει οτι εάν έχουν θέμα οι ηλεκτρικές δεν μπορείς να κλειδώσεις το αυτοκίνητο)" """"ΑΛΛΑ ο μηχανισμός είχε κολήσει και γύρναγε συνέχεια και η πλάκα (κλάμα) είναι ότι ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ(!!!) οπότε τρέχαμε μέσα στη νύχτα να βρούμε κάποιον να ανοίξει τον καθρέπτη να βγάλει τη φίσα για να μην μείνουμε από μπαταρία...""" ΦΙΛΕ YS ΧΩΡΙΣ (ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ) ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ (ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΓΩ) ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ "ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ". ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.( ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ) ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΑΠΟΜΟΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ? ΟΤΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΡΑΔΥ ΕΒΓΑΛΑ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΟriginaΙ

Ωραίο αυτοκίνητο! Και τα Hyundai δεν λαμπαδιάζουν όπως τα Τesla!

George

Μια χαρά λαμπαδιάζουν τα Hyundai. Γκουγκλάρισε και θα δεις. Σου έχω όμως αφιερωμένο αυτό που θα το δεις στο youtube. 2019 AUDI A7 TEST CAR CAUGHT FIRE IN ALPS. Δες και αυτό. AUDI catches FIRE and burns down completely. Εξάλλου η Audi πήρε το πρωτάθλημα λαμπαδιάσματος το 2017 με 800.000 ανακλήσεις.

Geοrge

Τρολάκι σε καταλάβαμε! Ο γνήσιος ο Geοrge (εγώ δηλαδή) δεν θα έγραφε ποτέ ψέμματα!

George

@18:10 Τράβα να δεις αν έρχομαι

coupe

Απο τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα στην αγορα παρτε γερμανικους ντενεκεδες για να πινετε καθε μερα καφε στα συνεργια.

GTB-Gia Ta Baza

Δεν πειράζει κάτσε να σε παίρνει ο αέρας και να νιώθεις ότι έχεις αυτοκίνητο...γιατί δεν έχεις...από το jumbo είναι...τον τραπεζικό σου λογαριασμό στοχεύουν και σου πουλάνε αέρα. Λογικό το βρίσκω να βρίζεις όλους τους άλλους μπας και πουλήσεις κάτι από χιουντάι..με τέτοια τιμή χλωμό το βλέπω...και ο κόσμος πλέον κατάλαβε ότι τα ανταλλακτικά τους είναι 3 φορές η τιμή από όλα τα άλλα...μακρυά κόσμε !

Μ.Γ

ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΗΡΕ Ο ΑΕΡΑΣ?

Πολυ Καλο αμαξι

Οι Κορεατες εχουν κανει αλματα προοδου και εχουν αγγιξει την ποιοτητα κατασκευης των Ιαπωνων. Χιλλιες φορες καλυτερο το i30 απο τους βαρετους και ζημιαρικους κουβαδες του Γερμανικου λαμογιοομιλου.

B-Dialogis

Δεν πειράζει κάτσε να σε παίρνει ο αέρας και να νιώθεις ότι έχεις αυτοκίνητο...γιατί δεν έχεις...από το jumbo είναι...τον τραπεζικό σου λογαριασμό στοχεύουν και σου πουλάνε αέρα. Λογικό το βρίσκω να βρίζεις όλους τους άλλους μπας και πουλήσεις κάτι από χιουντάι..με τέτοια τιμή χλωμό το βλέπω...και ο κόσμος πλέον κατάλαβε ότι τα ανταλλακτικά τους είναι 3 φορές η τιμή από όλα τα άλλα...μακρυά κόσμε !

Τζολιάς

Βγήκε ο μερσεντακιας παλι παγανια με 6 στα 7 σχολια. Μια χαρα είναι το όχημα. Αξιόπιστο πανω απ'ολα. Προφανως ειναι και ασφαλές σύμφωνα με τα αμερόληπτα διεθνή τεστ και οχι το ανάποδο οπως νομίζει ο μέσος τσιφτετελης.

Anti

Όμορφο, πλούσιο σε εξοπλισμό, αλλά επειδή είχα Hyundai, τα πλαστικά τους είναι ποιότητας σακούλας super market.

σχεδον

17.000 ευρω για Hyundai? κ μαλιστα 998cc? ακριβο δεν ειναι ρε παιδια?

Γιαννης

Συμφωνω απολυτα

Μ.Γ

ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ ,ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ (5 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΣΤΑ ΧΛΜ) ΚΑΙ ΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ (ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ S10 ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΝΤΑΡ, ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ Ι30. ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο DIESEL ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΘΑ ΕΛΕΓΑ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΡΕΑΤΕΣ) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ "ΠΡΟΙΟΝ" ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΛΛΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟ ΚΑΤΑΤΑΣΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ 2-3 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

Φονιας

Ο φονιάς όλων των συνεργείων που εχουν θησαυρίσει απο την γερμανική "αξιοπιστία " Αθάνατοι κινητήρες με υπέροχη ποιότητα κύλισης και 5 αστέρια στα crash test. Ποιο αγοράζουν ακομα ευρωπαϊκά αναρωτιέμαι

..

Αυτοί που θέλουν τα λεφτά τους να μένουν Ευρώπη...

Rs4......

Εχει γεμίσει ο κόσμος με κουβαδάκια....ε αλλο ενα!......

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ricciardo-monaco

Τι κι αν από τον 29 γύρο ο Daniel Ricciardo είχε χάσει μέρος της ισχύος της υβριδικής μηχανής του; Οδηγώντας με μαεστρία, διαχειρίστηκε το πρόβλημα αυτό αλλά και την φθορά των ελαστικών του, πανηγυρίζοντας μία πανάξια νίκη στους δρόμους του Μονακό!

Model-3-crash-1000

Άδοξο τέλος φαίνεται ότι πήρε το μεγάλο ταξίδι ενός Tesla Model 3 και του οδηγού του στην Ευρώπη, αφού ευρισκόμενο στη χώρα μας και λίγο πιο έξω από την Φλώρινα, το αυτοκίνητο προσέκρουσε με ταχύτητα στις μπαριέρες με το Autopilot σε λειτουργία, με αποτέλεσμα να υποστεί μεγάλες υλικές ζημιές.

formula-monaco_main01

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, στο Μονακό συρρέει μεγάλο μέρος της πλουτοκρατίας του πλανήτη και κυρίως της Ευρώπης. Το θρυλικό Grand Prix του Μονακό, που διεξάγεται στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου, εκτός από το αγωνιστικό ενδιαφέρον - που φέτος είναι ιδιαίτερα έντονο – γίνεται και μία άτυπη κόντρα, πλούτου, χλιδής και… καμπύλης.

19
newskoda

Την θέση της στη μικρομεσαία κατηγορία θα προσπαθήσει να ισχυροποιήσει η Skoda, καθώς μέσα στην επόμενη χρονιά θα λανσάρει ένα νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Rapid Spaceback.

ricciardo-monaco18

H απόλυτη κυριαρχία του Daniel Ricciardo στους δρόμους του πριγκιπάτου συνεχίστηκε! Μετά το 3 στα 3 στις ελεύθερες δοκιμές, ο Αυστραλός έκανε το 3 στα 3 και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων.