Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η δυναμική της BYD, η οποία σχεδόν τριπλασίασε την επίδοσή της σε σχέση με την Tesla. Τον Οκτώβριο πούλησε 17.470 αυτοκίνητα (+206,8%), ενώ στο έτος έχει εκτιναχθεί κατά 285%, αγγίζοντας τις 138.390 μονάδες. Το μικρό
BYD Dolphin ήταν μάλιστα το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό μοντέλο ανάμεσα στα κινεζικά BEV.
Η Tesla βρέθηκε αντιμέτωπη με μια πραγματική «αιμορραγία». Οι πωλήσεις της στην Ευρώπη κατέρρευσαν κατά 48,5% τον Οκτώβριο, περιοριζόμενες σε μόλις 6.964 μονάδες — λιγότερες ακόμη και από την Porsche, που επίσης υποχώρησε αλλά παρέμεινε υψηλότερα. Στο δεκάμηνο, η Tesla σημειώνει πτώση 29,6%, με 180.688 ταξινομήσεις.
Η συνολική ευρωπαϊκή αγορά κινείται ελαφρώς ανοδικά (+1,4%), με τα αμιγώς ηλεκτρικά να φτάνουν μερίδιο 16,4% και να αυξάνονται κατά 38,6% τον Οκτώβριο. Τα υβριδικά εξακολουθούν να κυριαρχούν με 34,6%, ενώ τα plug-in υβριδικά ανεβαίνουν στο 9,1% (+43,2%). Αντίθετα, τα συμβατικά καύσιμα συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία: τα βενζινοκίνητα πέφτουν στο 27,4% και τα diesel στο 9,2%.